hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 08:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 199 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 10:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Plugin Neve:
Kés BunnyHop
Plugint készitette:
Cheesy Peteza
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Jóváhagyó:


Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

Cvarok
bh_enabled - BHOP bekapcsolás/kikapcsolás
bh_autojump - BHOP Automata ugrás bekapcsolás/kikapcsolás
bh_showusage - BHOP Használatában való segítség bekapcsolás/kikapcsolás


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Általam feltöltött PLUGINOK:
    Kattints ide.

    Chat INFO MENÜ 0.3 =98%

    Ők köszönték meg dekarn nek ezt a hozzászólást: beatboxhunterr (2014.12.21. 14:06)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 16:56 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
    Hozzászólások: 379
    Megköszönt másnak: 75 alkalommal
    Megköszönték neki: 8 alkalommal
    dekarn írta:
    Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
    Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
    Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
    Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

    Cvarok
    bh_enabled - BHOP bekapcsolás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
    bh_autojump - BHOP Automata ugrás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
    bh_showusage - BHOP Használatában való segítség, "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"

    Telepítés a megszokott módon!
    sma-scripting mappába.
    amxx-plugins mappába.

    Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá nem tudom használni Furien szerverhez ,de én mondom a Fun szerverembe beragtam volna :D

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2014.08.04. 20:39 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
    Hozzászólások: 252
    Megköszönt másnak: 10 alkalommal
    Megköszönték neki: 44 alkalommal
    titkos írta:
    Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá,

    Köszönöm! :)

    _________________
    Általam feltöltött PLUGINOK:
    Kattints ide.

    Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 19:36 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2015.01.31. 23:34
    Hozzászólások: 2
    nem akar mukodni :P


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 19:37 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
    Hozzászólások: 86
    Megköszönték neki: 24 alkalommal
    hacker1111 írta:
    nem akar mukodni :P

    Tökéletesen működő kepés.

    _________________
    "Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
    Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 23:38 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
    Hozzászólások: 252
    Megköszönt másnak: 10 alkalommal
    Megköszönték neki: 44 alkalommal
    Hibrid írta:
    hacker1111 írta:
    nem akar mukodni :P

    Tökéletesen működő kepés.

    Így igaz!

    _________________
    Általam feltöltött PLUGINOK:
    Kattints ide.

    Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 11:41 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2015.06.10. 21:30
    Hozzászólások: 13
    sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 16:45 
    Offline
    Félisten
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
    Hozzászólások: 964
    Megköszönt másnak: 102 alkalommal
    Megköszönték neki: 134 alkalommal
    tamas1995 írta:
    sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?


    Helló!

    Nem ígérem hogy megy, de próbáld meg, elméletben éledés után 20mp vel lesz bhop.

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <engine>
    3. #include <hamsandwich>
    4.  
    5. #define FL_WATERJUMP    (1<<11)
    6. #define FL_ONGROUND     (1<<9)
    7.  
    8. public plugin_init() {
    9.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.0", "Cheesy Peteza")
    10.     register_cvar("sbhopper_version", "1.0", FCVAR_SERVER)
    11.    
    12.     register_cvar("bh_enabled", "0") //BHOP.Bekapcsol?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
    13.     register_cvar("bh_autojump", "1") //BHOP.Automata ugr?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
    14.     register_cvar("bh_showusage", "1") //BHOP.Haszn?lat?ban val? seg?ts?g, "0" inakt?v, "1"akt?v.
    15.    
    16.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "kezdes", 1)
    17. }
    18. public kezdes(id)
    19. {
    20.     set_task(20.0,"bekapcsolod",id)
    21. }
    22. public bekapcsolod()
    23. {
    24.     client_cmd(0,"bh_enabled 1")
    25. }
    26. public client_PreThink(id) {
    27.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
    28.         return PLUGIN_CONTINUE
    29.     new clip, ammo;
    30.     new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
    31.     if(weapon != CSW_KNIFE)
    32.         return PLUGIN_CONTINUE;
    33.    
    34.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        
    35.    
    36.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
    37.         return PLUGIN_CONTINUE
    38.    
    39.    
    40.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
    41.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
    42.        
    43.         if (flags & FL_WATERJUMP)
    44.             return PLUGIN_CONTINUE
    45.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
    46.             return PLUGIN_CONTINUE
    47.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
    48.             return PLUGIN_CONTINUE
    49.        
    50.         new Float:velocity[3]
    51.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    52.         velocity[2] += 250.0
    53.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    54.        
    55.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    
    56.     }
    57.     return PLUGIN_CONTINUE
    58. }
    59.  
    60. public client_authorized(id)
    61.     set_task(30.0, "showUsage", id)
    62.  
    63. public showUsage(id) {
    64.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
    65.         return PLUGIN_HANDLED
    66.    
    67.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
    68.        
    69.         client_print(id, print_chat, "[B.HOP] Bunny Hop be van kapcsolva, kessel hasznalhatod! Az ugras lenyomva tartasaval!")
    70.     }
    71.     return PLUGIN_HANDLED
    72. }

    _________________
     ! Moderátori megjegyzés (kiki):
    Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 12:35 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2015.06.10. 21:30
    Hozzászólások: 13
    sajnos nem működik már lassan 1 éve próbálom össze hozni ezt a plugint de sose akar működni sehogy!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
    HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 14:18 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
    Hozzászólások: 2978
    Megköszönt másnak: 115 alkalommal
    Megköszönték neki: 368 alkalommal
    Szerk.: Tessék
    Rakd be a bunnyhoppot meg ezt és kész:

    1. #include "amxmodx.inc"
    2. @plugin_init() {
    3.     register_logevent("szam", 2, "1=Round_Start");
    4.     register_logevent("ki", 2, "1=Round_End");
    5. }
    6. @szam() set_task(20.0,"be");
    7. @be() server_cmd("bh_autojump 1");
    8. @ki() server_cmd("bh_autojump 0");

    _________________
    Blasenkampfwagen

    https://discord.gg/uBYnNnZP
    GTA:PURSUIT MTA


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole