hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés BunnyHop
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=16768
Oldal: 1 / 1

Szerző:  dekarn [2014.08.03. 10:59 ]
Hozzászólás témája:  Kés BunnyHop

Plugin Neve:
Kés BunnyHop
Plugint készitette:
Cheesy Peteza
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Jóváhagyó:


Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

Cvarok
bh_enabled - BHOP bekapcsolás/kikapcsolás
bh_autojump - BHOP Automata ugrás bekapcsolás/kikapcsolás
bh_showusage - BHOP Használatában való segítség bekapcsolás/kikapcsolás


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  titkos [2014.08.03. 16:56 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    dekarn írta:
    Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
    Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
    Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
    Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

    Cvarok
    bh_enabled - BHOP bekapcsolás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
    bh_autojump - BHOP Automata ugrás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
    bh_showusage - BHOP Használatában való segítség, "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"

    Telepítés a megszokott módon!
    sma-scripting mappába.
    amxx-plugins mappába.

    Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá nem tudom használni Furien szerverhez ,de én mondom a Fun szerverembe beragtam volna :D

    Szerző:  dekarn [2014.08.04. 20:39 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    titkos írta:
    Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá,

    Köszönöm! :)

    Szerző:  hacker1111 [2015.02.01. 19:36 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    nem akar mukodni :P

    Szerző:  Hibrid [2015.02.01. 19:37 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    hacker1111 írta:
    nem akar mukodni :P

    Tökéletesen működő kepés.

    Szerző:  dekarn [2015.02.01. 23:38 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    Hibrid írta:
    hacker1111 írta:
    nem akar mukodni :P

    Tökéletesen működő kepés.

    Így igaz!

    Szerző:  tamas1995 [2016.12.14. 11:41 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?

    Szerző:  The Peace [2016.12.14. 16:45 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    tamas1995 írta:
    sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?


    Helló!

    Nem ígérem hogy megy, de próbáld meg, elméletben éledés után 20mp vel lesz bhop.

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <engine>
    3. #include <hamsandwich>
    4.  
    5. #define FL_WATERJUMP    (1<<11)
    6. #define FL_ONGROUND     (1<<9)
    7.  
    8. public plugin_init() {
    9.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.0", "Cheesy Peteza")
    10.     register_cvar("sbhopper_version", "1.0", FCVAR_SERVER)
    11.    
    12.     register_cvar("bh_enabled", "0") //BHOP.Bekapcsol?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
    13.     register_cvar("bh_autojump", "1") //BHOP.Automata ugr?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
    14.     register_cvar("bh_showusage", "1") //BHOP.Haszn?lat?ban val? seg?ts?g, "0" inakt?v, "1"akt?v.
    15.    
    16.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "kezdes", 1)
    17. }
    18. public kezdes(id)
    19. {
    20.     set_task(20.0,"bekapcsolod",id)
    21. }
    22. public bekapcsolod()
    23. {
    24.     client_cmd(0,"bh_enabled 1")
    25. }
    26. public client_PreThink(id) {
    27.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
    28.         return PLUGIN_CONTINUE
    29.     new clip, ammo;
    30.     new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
    31.     if(weapon != CSW_KNIFE)
    32.         return PLUGIN_CONTINUE;
    33.    
    34.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        
    35.    
    36.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
    37.         return PLUGIN_CONTINUE
    38.    
    39.    
    40.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
    41.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
    42.        
    43.         if (flags & FL_WATERJUMP)
    44.             return PLUGIN_CONTINUE
    45.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
    46.             return PLUGIN_CONTINUE
    47.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
    48.             return PLUGIN_CONTINUE
    49.        
    50.         new Float:velocity[3]
    51.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    52.         velocity[2] += 250.0
    53.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    54.        
    55.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    
    56.     }
    57.     return PLUGIN_CONTINUE
    58. }
    59.  
    60. public client_authorized(id)
    61.     set_task(30.0, "showUsage", id)
    62.  
    63. public showUsage(id) {
    64.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
    65.         return PLUGIN_HANDLED
    66.    
    67.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
    68.        
    69.         client_print(id, print_chat, "[B.HOP] Bunny Hop be van kapcsolva, kessel hasznalhatod! Az ugras lenyomva tartasaval!")
    70.     }
    71.     return PLUGIN_HANDLED
    72. }

    Szerző:  tamas1995 [2016.12.17. 12:35 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    sajnos nem működik már lassan 1 éve próbálom össze hozni ezt a plugint de sose akar működni sehogy!

    Szerző:  ultraibolya [2016.12.17. 14:18 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés BunnyHop

    Szerk.: Tessék
    Rakd be a bunnyhoppot meg ezt és kész:

    1. #include "amxmodx.inc"
    2. @plugin_init() {
    3.     register_logevent("szam", 2, "1=Round_Start");
    4.     register_logevent("ki", 2, "1=Round_End");
    5. }
    6. @szam() set_task(20.0,"be");
    7. @be() server_cmd("bh_autojump 1");
    8. @ki() server_cmd("bh_autojump 0");

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/