hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gránát Csomag 1.3
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=21133
Oldal: 1 / 1

Szerző:  SmaCk [ 2015.06.23. 00:30 ]
Hozzászólás témája:  Gránát Csomag 1.3

Plugin Neve:
Gránát Csomag 1.3
Plugint készitette:
Simple32
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Gránát Csomag v1.3 by Simple32

A plugin minden kör elején ad minden játékosnak Gránát Csomagot! (HE, FLASH, SMOKE)

Kép:
Kép

Cvarok:
mode_grenades - Milyen gránátokat adjon |alap: abc - mind|
a - HE
b - FLASH
c - SMOKE

Telepítés szokásos módon !


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  *GrafitY* [ 2015.07.18. 14:36 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Csomag 1.3

    Nekem ékezet nélkül írja ki a chat-ben.
    Ja és ezt is ékezet nélkül írja ki:
    CSDM Bolt
    Segítenél SmaCk??

    Szerző:  SmaCk [ 2015.07.18. 15:07 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Csomag 1.3

    Compilerezd le
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <hamsandwich>
    3. enum Color
    4. {
    5. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
    6. GREEN, // Green Color
    7. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
    8. GREY, // grey
    9. RED, // Red
    10. BLUE, // Blue
    11. }
    12.  
    13. new TeamName[][] =
    14. {
    15. "",
    16. "TERRORIST",
    17. "CT",
    18. "SPECTATOR"
    19. }
    20.  
    21. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
    22. {
    23. static message[256];
    24.  
    25. switch(type)
    26. {
    27. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
    28. {
    29. message[0] = 0x01;
    30. }
    31. case GREEN: // Green
    32. {
    33. message[0] = 0x04;
    34. }
    35. default: // White, Red, Blue
    36. {
    37. message[0] = 0x03;
    38. }
    39. }
    40.  
    41. vformat(message[1], 251, msg, 4);
    42. message[192] = '^0';
    43.  
    44. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
    45.  
    46. if(id)
    47. {
    48. MSG_Type = MSG_ONE;
    49. index = id;
    50. } else {
    51. index = FindPlayer();
    52. MSG_Type = MSG_ALL;
    53. }
    54.  
    55. team = get_user_team(index);
    56. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
    57.  
    58. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
    59.  
    60. if(ColorChange)
    61. {
    62. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
    63. }
    64. }
    65.  
    66. ShowColorMessage(id, type, message[])
    67. {
    68. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
    69. write_byte(id)
    70. write_string(message);
    71. message_end();
    72. }
    73.  
    74. Team_Info(id, type, team[])
    75. {
    76. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
    77. write_byte(id);
    78. write_string(team);
    79. message_end();
    80.  
    81. return 1;
    82. }
    83.  
    84. ColorSelection(index, type, Color:Type)
    85. {
    86. switch(Type)
    87. {
    88. case RED:
    89. {
    90. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
    91. }
    92. case BLUE:
    93. {
    94. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
    95. }
    96. case GREY:
    97. {
    98. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
    99. }
    100. }
    101.  
    102. return 0;
    103. }
    104.  
    105. FindPlayer()
    106. {
    107. static i;
    108. i = -1;
    109.  
    110. while(i <= get_maxplayers())
    111. {
    112. if(is_user_connected(++i))
    113. {
    114. return i;
    115. }
    116. }
    117.  
    118. return -1;
    119. }
    120.  
    121. #include <fun>
    122.  
    123. #define ACCESS_HEGRENADE_1 (1<<0) // a
    124. #define ACCESS_FLASHBANG_2 (1<<1) // b
    125. #define ACCESS_SMOKEGRENADE_3 (1<<2) // c
    126.  
    127. new gCvarGrenades;
    128.  
    129. public plugin_init() {
    130.  
    131. register_plugin( "Full Pack Grenades", "1.3", "Simple32" );
    132.  
    133. gCvarGrenades = register_cvar( "mode_grenades", "abc" );
    134.  
    135. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1 );
    136. }
    137.  
    138. public fwdPlayerSpawn( id ){
    139.  
    140. server_print("fwdPlayerSpawn(%d) called", id);
    141.  
    142. if( is_user_alive( id ) )
    143. {
    144. server_print("is_user_alive(%d): true", id);
    145. static szFlags[32];
    146.  
    147. get_pcvar_string(gCvarGrenades, szFlags, charsmax(szFlags));
    148. new iFlags = read_flags(szFlags);
    149.  
    150. server_print("mode_grenades: %s / %d", szFlags, iFlags);
    151.  
    152.  
    153. if(iFlags & ACCESS_HEGRENADE_1)
    154. {
    155. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3HE Gránátot!");
    156. give_item(id, "weapon_hegrenade");
    157. }
    158.  
    159. if(iFlags & ACCESS_FLASHBANG_2)
    160. {
    161. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3FLASH Gránátot!");
    162. give_item(id, "weapon_flashbang");
    163. }
    164.  
    165. if(iFlags & ACCESS_SMOKEGRENADE_3)
    166. {
    167. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3SMOKE Gránátot!");
    168. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    169. }
    170. }
    171. else
    172. server_print("is_user_alive(%d): false", id);
    173. }
    174. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
    175. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3081\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
    176. */
    177.  

    Szerző:  *GrafitY* [ 2017.01.05. 18:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Csomag 1.3

    SmaCk írta:
    [i][size=146]Gránát Csomag v1.3


    Át lehetne írni, hogy csak CT csapatnak adjon, és hogy melyikből mennyit?

    Szerző:  theglorious [ 2017.01.05. 20:12 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Csomag 1.3

    *GrafitY* írta:
    SmaCk írta:
    [i][size=146]Gránát Csomag v1.3


    Át lehetne írni, hogy csak CT csapatnak adjon, és hogy melyikből mennyit?

     ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
    Nyiss új témát!

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/