hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.30. 14:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Plugin kérés]Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2015.11.15. 09:32 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2015.11.15. 09:29
Hozzászólások:2
Kellene nekem ez a fajta fegyver menü, ami a képen látható, pontosan ebben a felállásban+nem kérek fegyvert menüpont+awp korlát: 2 wp/csapat 2 tero-2 ct na meghát cvar az amxx.cfg-be, ha van hozzá:

Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára coraxcfg9616 2015.11.15. 11:02-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Plugin kérés]Fegyvermenu
HozzászólásElküldve:2015.11.15. 09:53 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2015.11.14. 19:02
Hozzászólások:33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
[kozep]SZERKESZTVE :
Nem akartam két posztban leírni ezért ezt szerkesztettem.

Ékezetekre figyelj.
:)[/kozep]


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 50;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0);
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 50)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  73. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81.  
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. else
  85. {
  86. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  87. new menu = menu_create(string, "handler")
  88. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120. ColorChat(id, RED, "^3Nem kértél fegyvert^1.");
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "weapon_m4a1");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4M4A1 ^3Csomagot^1.");
  136. }
  137. case 3:
  138. {
  139.  
  140. give_player_grenades(id);
  141. give_item(id, "weapon_knife");
  142. give_item(id, "weapon_deagle");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "weapon_ak47");
  147. give_item(id, "ammo_762nato");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AK47 ^3Csomagot^1.");
  151. }
  152. case 4:
  153. {
  154. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  155. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  156. {
  157. if(gWPCT < 1)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  171. gWPCT++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  176. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 1)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  201. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4MachineGun ^3Csomagot^1.");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AUG ^3Csomagot^1.");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4Famas ^3Csomagot^1.");
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_sg552");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4SG552 ^3Csomagot^1.");
  266. }
  267. }
  268. return PLUGIN_HANDLED;
  269. }
  270.  
  271. stock give_player_grenades(index)
  272. {
  273. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  274. give_item(index, "weapon_flashbang");
  275. give_item(index, "weapon_flashbang");
  276. give_item(index, "item_thighpack");
  277. give_item(index, "item_assaultsuit");
  278. }

_________________
Egyesülve nyerünk, szétszakítva elesünk.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára *Rastaaa. 2015.11.15. 13:27-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Plugin kérés]Fegyvermenu
HozzászólásElküldve:2015.11.15. 10:47 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2015.11.15. 09:29
Hozzászólások:2
A cvar parancsok kellenének, amit be írok majd az amxx.cfg-be, ha van hozzá, vagy ha nincs, akkor kellene awp korlát, 2 awp/csapat 2 teroknál 2 ctk-nél + nem kérek fegyvert menüpont, és kicsit jobban látszodjon a menüpont, ne legyen halvány...előre is köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Plugin kérés]Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2015.11.15. 14:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  4. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  5. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  6. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  7. }


Látsz cvar részt? Nem.
Akkor nincs cvar

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Plugin kérés]Fegyver menü
HozzászólásElküldve:2015.11.15. 16:01 
Esetleg meg lehet csinálni hogy jogra jelenjen meg a menü akinek nincs joga az vásáról választ előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole