hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.21. 21:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 365 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 17:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sziasztok!
Valaki megcsinálja nekem ezt a plugint? (shopmenü)
Legyen benne:
-halk járás (2000$)
-gyorsaság (2000$)
-végtelen töltény (5000$, halál után már nincs)
-kis gravitáció (2000$)
-halhatatlanság 30 másodpercig (7000$)
-500 hp (4000$)
-gránát pack (1000$)

Köszönöm előre :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 20:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmod>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  10. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  11. #define fm_cs_get_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  12. #define m_pActiveItem 373
  13. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  14. new const g_MaxClipAmmo[] =
  15. {
  16. 0,
  17. 13, //CSW_P228
  18. 0,
  19. 10, //CSW_SCOUT
  20. 0, //CSW_HEGRENADE
  21. 7, //CSW_XM1014
  22. 0, //CSW_C4
  23. 30,//CSW_MAC10
  24. 30, //CSW_AUG
  25. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  26. 15,//CSW_ELITE
  27. 20,//CSW_FIVESEVEN
  28. 25,//CSW_UMP45
  29. 30, //CSW_SG550
  30. 35, //CSW_GALIL
  31. 25, //CSW_FAMAS
  32. 12,//CSW_USP
  33. 20,//CSW_GLOCK18
  34. 10, //CSW_AWP
  35. 30,//CSW_MP5NAVY
  36. 100,//CSW_M249
  37. 8, //CSW_M3
  38. 30, //CSW_M4A1
  39. 30,//CSW_TMP
  40. 20, //CSW_G3SG1
  41. 0, //CSW_FLASHBANG
  42. 7, //CSW_DEAGLE
  43. 30, //CSW_SG552
  44. 30, //CSW_AK47
  45. 0, //CSW_KNIFE
  46. 50//CSW_P90
  47. }
  48. new g_has_unlimited_clip[33]
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin("Unkown","1.0","valakiakititkos")
  52. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
  53. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  54. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  55. }
  56. public event_round_start()
  57. {
  58. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  59. }
  60. public ShowMenu(id)
  61. {
  62. new menu = menu_create("Shop", "mh_MyMenu");
  63.  
  64. menu_additem(menu, "halk jaras(2000$)", "", 0); // case 0
  65. menu_additem(menu, "gyorsasag(2000$)", "", 0); // case 1
  66. menu_additem(menu, "vegtelen tolteny(5000$ 1 kor)", "", 0); // case 2
  67. menu_additem(menu, "kis gravitacio(2000$)", "", 0); // case 3
  68. menu_additem(menu, "halhatatlansag 30mp(7000$)", "", 0); // case 4
  69. menu_additem(menu, "500hp(4000$)", "", 0); // case 5
  70. menu_additem(menu, "granat pack(1000$)", "", 0); // case 6
  71.  
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73.  
  74. menu_display(id, menu, 0);
  75.  
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  80. {
  81. if(item == MENU_EXIT)
  82. {
  83. menu_cancel(id);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86.  
  87. new command[6], name[64], access, callback;
  88.  
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  90. new penz = cs_get_user_money(id)
  91. switch(item)
  92. {
  93. case 0: {
  94. if(penz >= 2000)
  95. {
  96. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  97. set_user_footsteps(id, 0)
  98. }
  99. }
  100. case 1: {
  101. if(penz >= 2000)
  102. {
  103. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  104. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  105. }
  106. }
  107. case 2: {
  108. if(penz >= 7000)
  109. {
  110. g_has_unlimited_clip[id] = true
  111. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  112. }
  113. }
  114. case 3: {
  115. if(penz >= 2000)
  116. {
  117. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  118. set_user_gravity(id, 0.6)
  119. }
  120. }
  121. case 4: {
  122. if(penz >= 7000)
  123. {
  124. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  125. set_user_godmode(id, 1)
  126. set_task(30.0, "levesz", id)
  127. }
  128. }
  129. case 5: {
  130. if(penz >= 4000)
  131. {
  132. cs_set_user_money(id, penz-4000)
  133. set_user_health(id, 500)
  134. }
  135. }
  136. case 6: {
  137. if(penz >= 1000)
  138. {
  139. cs_set_user_money(id, penz-1000)
  140. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_flashbang")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  144. }
  145. }
  146. }
  147.  
  148. menu_destroy(menu);
  149.  
  150. return PLUGIN_HANDLED;
  151. }
  152. public Event_CurWeapon( id )
  153. {
  154. if(g_has_unlimited_clip[id] == true)
  155. {
  156. new iWeapon = read_data(2)
  157. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  158. {
  159. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  160. }
  161. }
  162. }
  163. public levesz(id)
  164. {
  165. set_user_godmode(id, 0)
  166. }
  167.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 16:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
crazyboy írta:
tessék teszteld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmod>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  10. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  11. #define fm_cs_get_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  12. #define m_pActiveItem 373
  13. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  14. new const g_MaxClipAmmo[] =
  15. {
  16. 0,
  17. 13, //CSW_P228
  18. 0,
  19. 10, //CSW_SCOUT
  20. 0, //CSW_HEGRENADE
  21. 7, //CSW_XM1014
  22. 0, //CSW_C4
  23. 30,//CSW_MAC10
  24. 30, //CSW_AUG
  25. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  26. 15,//CSW_ELITE
  27. 20,//CSW_FIVESEVEN
  28. 25,//CSW_UMP45
  29. 30, //CSW_SG550
  30. 35, //CSW_GALIL
  31. 25, //CSW_FAMAS
  32. 12,//CSW_USP
  33. 20,//CSW_GLOCK18
  34. 10, //CSW_AWP
  35. 30,//CSW_MP5NAVY
  36. 100,//CSW_M249
  37. 8, //CSW_M3
  38. 30, //CSW_M4A1
  39. 30,//CSW_TMP
  40. 20, //CSW_G3SG1
  41. 0, //CSW_FLASHBANG
  42. 7, //CSW_DEAGLE
  43. 30, //CSW_SG552
  44. 30, //CSW_AK47
  45. 0, //CSW_KNIFE
  46. 50//CSW_P90
  47. }
  48. new g_has_unlimited_clip[33]
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin("Unkown","1.0","valakiakititkos")
  52. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
  53. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  54. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  55. }
  56. public event_round_start()
  57. {
  58. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  59. }
  60. public ShowMenu(id)
  61. {
  62. new menu = menu_create("Shop", "mh_MyMenu");
  63.  
  64. menu_additem(menu, "halk jaras(2000$)", "", 0); // case 0
  65. menu_additem(menu, "gyorsasag(2000$)", "", 0); // case 1
  66. menu_additem(menu, "vegtelen tolteny(5000$ 1 kor)", "", 0); // case 2
  67. menu_additem(menu, "kis gravitacio(2000$)", "", 0); // case 3
  68. menu_additem(menu, "halhatatlansag 30mp(7000$)", "", 0); // case 4
  69. menu_additem(menu, "500hp(4000$)", "", 0); // case 5
  70. menu_additem(menu, "granat pack(1000$)", "", 0); // case 6
  71.  
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73.  
  74. menu_display(id, menu, 0);
  75.  
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  80. {
  81. if(item == MENU_EXIT)
  82. {
  83. menu_cancel(id);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86.  
  87. new command[6], name[64], access, callback;
  88.  
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  90. new penz = cs_get_user_money(id)
  91. switch(item)
  92. {
  93. case 0: {
  94. if(penz >= 2000)
  95. {
  96. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  97. set_user_footsteps(id, 0)
  98. }
  99. }
  100. case 1: {
  101. if(penz >= 2000)
  102. {
  103. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  104. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  105. }
  106. }
  107. case 2: {
  108. if(penz >= 7000)
  109. {
  110. g_has_unlimited_clip[id] = true
  111. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  112. }
  113. }
  114. case 3: {
  115. if(penz >= 2000)
  116. {
  117. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  118. set_user_gravity(id, 0.6)
  119. }
  120. }
  121. case 4: {
  122. if(penz >= 7000)
  123. {
  124. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  125. set_user_godmode(id, 1)
  126. set_task(30.0, "levesz", id)
  127. }
  128. }
  129. case 5: {
  130. if(penz >= 4000)
  131. {
  132. cs_set_user_money(id, penz-4000)
  133. set_user_health(id, 500)
  134. }
  135. }
  136. case 6: {
  137. if(penz >= 1000)
  138. {
  139. cs_set_user_money(id, penz-1000)
  140. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_flashbang")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  144. }
  145. }
  146. }
  147.  
  148. menu_destroy(menu);
  149.  
  150. return PLUGIN_HANDLED;
  151. }
  152. public Event_CurWeapon( id )
  153. {
  154. if(g_has_unlimited_clip[id] == true)
  155. {
  156. new iWeapon = read_data(2)
  157. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  158. {
  159. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  160. }
  161. }
  162. }
  163. public levesz(id)
  164. {
  165. set_user_godmode(id, 0)
  166. }
  167.  

1 error
"fm_cs_set_weapon_ammo"

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 16:40 
#include <fakemeta_util>

elejére rakd be :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 18:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
RaZzoR [UJRA :D] írta:
#include <fakemeta_util>

elejére rakd be :)

Nem jó..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.13. 19:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  9. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  10. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  11. #define m_pActiveItem 373
  12.  
  13. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  14. new const g_MaxClipAmmo[] =
  15. {
  16. 0,
  17. 13, //CSW_P228
  18. 0,
  19. 10, //CSW_SCOUT
  20. 0, //CSW_HEGRENADE
  21. 7, //CSW_XM1014
  22. 0, //CSW_C4
  23. 30,//CSW_MAC10
  24. 30, //CSW_AUG
  25. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  26. 15,//CSW_ELITE
  27. 20,//CSW_FIVESEVEN
  28. 25,//CSW_UMP45
  29. 30, //CSW_SG550
  30. 35, //CSW_GALIL
  31. 25, //CSW_FAMAS
  32. 12,//CSW_USP
  33. 20,//CSW_GLOCK18
  34. 10, //CSW_AWP
  35. 30,//CSW_MP5NAVY
  36. 100,//CSW_M249
  37. 8, //CSW_M3
  38. 30, //CSW_M4A1
  39. 30,//CSW_TMP
  40. 20, //CSW_G3SG1
  41. 0, //CSW_FLASHBANG
  42. 7, //CSW_DEAGLE
  43. 30, //CSW_SG552
  44. 30, //CSW_AK47
  45. 0, //CSW_KNIFE
  46. 50//CSW_P90
  47. }
  48. new bool:g_has_unlimited_clip[33]
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin("Unkown","1.0","valakiakititkos")
  52. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
  53. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  54. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  55. }
  56. public event_round_start()
  57. {
  58. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  59. }
  60. public ShowMenu(id)
  61. {
  62. new menu = menu_create("Shop", "mh_MyMenu");
  63.  
  64. menu_additem(menu, "halk jaras(2000$)", "", 0); // case 0
  65. menu_additem(menu, "gyorsasag(2000$)", "", 0); // case 1
  66. menu_additem(menu, "vegtelen tolteny(5000$ 1 kor)", "", 0); // case 2
  67. menu_additem(menu, "kis gravitacio(2000$)", "", 0); // case 3
  68. menu_additem(menu, "halhatatlansag 30mp(7000$)", "", 0); // case 4
  69. menu_additem(menu, "500hp(4000$)", "", 0); // case 5
  70. menu_additem(menu, "granat pack(1000$)", "", 0); // case 6
  71.  
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73.  
  74. menu_display(id, menu, 0);
  75.  
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  80. {
  81. if(item == MENU_EXIT)
  82. {
  83. menu_cancel(id);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86.  
  87. new command[6], name[64], access, callback;
  88.  
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  90. new penz = cs_get_user_money(id)
  91. switch(item)
  92. {
  93. case 0: {
  94. if(penz >= 2000)
  95. {
  96. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  97. set_user_footsteps(id, 0)
  98. }
  99. }
  100. case 1: {
  101. if(penz >= 2000)
  102. {
  103. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  104. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  105. }
  106. }
  107. case 2: {
  108. if(penz >= 7000)
  109. {
  110. g_has_unlimited_clip[id] = true
  111. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  112. }
  113. }
  114. case 3: {
  115. if(penz >= 2000)
  116. {
  117. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  118. set_user_gravity(id, 0.6)
  119. }
  120. }
  121. case 4: {
  122. if(penz >= 7000)
  123. {
  124. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  125. set_user_godmode(id, 1)
  126. set_task(30.0, "levesz", id)
  127. }
  128. }
  129. case 5: {
  130. if(penz >= 4000)
  131. {
  132. cs_set_user_money(id, penz-4000)
  133. set_user_health(id, 500)
  134. }
  135. }
  136. case 6: {
  137. if(penz >= 1000)
  138. {
  139. cs_set_user_money(id, penz-1000)
  140. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_flashbang")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  144. }
  145. }
  146. }
  147. menu_destroy(menu);
  148. return PLUGIN_HANDLED;
  149. }
  150. public Event_CurWeapon( id )
  151. {
  152. if(g_has_unlimited_clip[id] == true)
  153. {
  154. new iWeapon = read_data(2)
  155. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  156. {
  157. fm_cs_set_weapon_ammo(id, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  158. }
  159. }
  160. }
  161. public levesz(id)
  162. {
  163. set_user_godmode(id, 0)
  164. }
  165.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch
HozzászólásElküldve:2013.09.16. 18:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  9. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  10. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  11. #define m_pActiveItem 373
  12.  
  13. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  14. new const g_MaxClipAmmo[] =
  15. {
  16. 0,
  17. 13, //CSW_P228
  18. 0,
  19. 10, //CSW_SCOUT
  20. 0, //CSW_HEGRENADE
  21. 7, //CSW_XM1014
  22. 0, //CSW_C4
  23. 30,//CSW_MAC10
  24. 30, //CSW_AUG
  25. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  26. 15,//CSW_ELITE
  27. 20,//CSW_FIVESEVEN
  28. 25,//CSW_UMP45
  29. 30, //CSW_SG550
  30. 35, //CSW_GALIL
  31. 25, //CSW_FAMAS
  32. 12,//CSW_USP
  33. 20,//CSW_GLOCK18
  34. 10, //CSW_AWP
  35. 30,//CSW_MP5NAVY
  36. 100,//CSW_M249
  37. 8, //CSW_M3
  38. 30, //CSW_M4A1
  39. 30,//CSW_TMP
  40. 20, //CSW_G3SG1
  41. 0, //CSW_FLASHBANG
  42. 7, //CSW_DEAGLE
  43. 30, //CSW_SG552
  44. 30, //CSW_AK47
  45. 0, //CSW_KNIFE
  46. 50//CSW_P90
  47. }
  48. new bool:g_has_unlimited_clip[33]
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin("Unkown","1.0","valakiakititkos")
  52. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
  53. register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  54. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  55. }
  56. public event_round_start()
  57. {
  58. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  59. }
  60. public ShowMenu(id)
  61. {
  62. new menu = menu_create("Shop", "mh_MyMenu");
  63.  
  64. menu_additem(menu, "halk jaras(2000$)", "", 0); // case 0
  65. menu_additem(menu, "gyorsasag(2000$)", "", 0); // case 1
  66. menu_additem(menu, "vegtelen tolteny(5000$ 1 kor)", "", 0); // case 2
  67. menu_additem(menu, "kis gravitacio(2000$)", "", 0); // case 3
  68. menu_additem(menu, "halhatatlansag 30mp(7000$)", "", 0); // case 4
  69. menu_additem(menu, "500hp(4000$)", "", 0); // case 5
  70. menu_additem(menu, "granat pack(1000$)", "", 0); // case 6
  71.  
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73.  
  74. menu_display(id, menu, 0);
  75.  
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  80. {
  81. if(item == MENU_EXIT)
  82. {
  83. menu_cancel(id);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86.  
  87. new command[6], name[64], access, callback;
  88.  
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  90. new penz = cs_get_user_money(id)
  91. switch(item)
  92. {
  93. case 0: {
  94. if(penz >= 2000)
  95. {
  96. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  97. set_user_footsteps(id, 0)
  98. }
  99. }
  100. case 1: {
  101. if(penz >= 2000)
  102. {
  103. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  104. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  105. }
  106. }
  107. case 2: {
  108. if(penz >= 7000)
  109. {
  110. g_has_unlimited_clip[id] = true
  111. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  112. }
  113. }
  114. case 3: {
  115. if(penz >= 2000)
  116. {
  117. cs_set_user_money(id, penz-2000)
  118. set_user_gravity(id, 0.6)
  119. }
  120. }
  121. case 4: {
  122. if(penz >= 7000)
  123. {
  124. cs_set_user_money(id, penz-7000)
  125. set_user_godmode(id, 1)
  126. set_task(30.0, "levesz", id)
  127. }
  128. }
  129. case 5: {
  130. if(penz >= 4000)
  131. {
  132. cs_set_user_money(id, penz-4000)
  133. set_user_health(id, 500)
  134. }
  135. }
  136. case 6: {
  137. if(penz >= 1000)
  138. {
  139. cs_set_user_money(id, penz-1000)
  140. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  141. give_item(id, "weapon_flashbang")
  142. give_item(id, "weapon_flashbang")
  143. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  144. }
  145. }
  146. }
  147. menu_destroy(menu);
  148. return PLUGIN_HANDLED;
  149. }
  150. public Event_CurWeapon( id )
  151. {
  152. if(g_has_unlimited_clip[id] == true)
  153. {
  154. new iWeapon = read_data(2)
  155. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  156. {
  157. fm_cs_set_weapon_ammo(id, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  158. }
  159. }
  160. }
  161. public levesz(id)
  162. {
  163. set_user_godmode(id, 0)
  164. }
  165.  


A halhatatlansag az nem jo.. tobb mint 30 masodpercig van

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole