hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 20:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:12 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv! Van ez a plugin, és az lenne a kérésem, hogy írja bele valaki, hogy ÉKEZETEKET is lehessen írni.

Valamint, ezt a részt kéne úgy megcsinálni, hogy ékezetet írjon, és színesen írja a figyelmeztetést
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. {
  2. client_print(id, print_center, "Csak 1 ember wpzhet csapatonkent!");
  3. fegyvermenu(id);
  4. }


A plugin:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent & jogo_muvei"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rJust Only Dust2 \d- \rValasz fegyver csomagot\d!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag \d[\relso‘ \y2 \rembernek\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout Csomag", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rJust Only Dust2 \d- \rValasz fegyver csomagot\d!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag \d[\relso‘ \y2 \rembernek\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yScout Csomag", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1M4A1 ^4csomagot valasztottad!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1AK47 ^4csomagot valasztottad!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1AWP ^4csomagot valasztottad!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 1 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1AWP ^4csomagot valasztottad!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te a ^1MachineGun ^4csomagot valasztottad!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1AUG ^4csomagot valasztottad!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te a ^1Famas ^4csomagot valasztottad!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te a ^1Galili ^4csomagot valasztottad!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1Smg ^4csomagot valasztottad!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1AutoShootgun ^4csomagot valasztottad!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te az ^1M3 ^4csomagot valasztottad!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Te a ^1Scout ^4csomagot valasztottad!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }


Köszönöm előre is! :P

Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:17 
Offline
Veterán

Csatlakozott:2012.11.01. 20:49
Hozzászólások:1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
colorchatet már elmagyaráztam neked, csak definálni kell, meg átirni a print_chatet ColorChatre, majd beszinezni, gondolom ez nem okoz gondot, továbbá ékezetek tutorial : viewtopic.php?f=14&t=4800
Vagy csak simán átirod ékezetesre és amxmodx.crys.hu oldalon alakítod át, úgy is jó lesz :)
Sok sikert!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2012.10.09. 13:48
Hozzászólások:1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Szia :)
Használj UTF-8-as kódolást és menni fog :) ( remélem érted, mit pötyögök :) ), vagy pedig ( ahogy fentebb írták, tutoriálok ) ebből ki tudsz indulni, ha neked ez könnyebb :)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:21 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv! Nem szeretnék új témát nyitni, hogy a hülye kéréseimmel szemeteljem a topicot, ezért ide írom :P

Egy nagyon "könnyű" kérésem lenne :P Még pedig az, hogy színesen írja ki ezt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  2. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  3. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  4. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  5. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  6. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)


Illetve hogy ÉKEZETEKET is lehessen írni a pluginba, amit kiír a szerver.

A teljes forrás:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new jelentes[32]
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin("Jelentes", "Petrik", "1.0")
  7. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  8. }
  9.  
  10. public client_connect(id){
  11. if(!is_user_bot(id))
  12. jelentes[id] = 5
  13. }
  14.  
  15. public AwesomeMenu(id){
  16. if(jelentes[id] == 0){
  17. client_print(id, print_chat ,"nem jelenthetsz tobb embert!")
  18. return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  22. new players[32], pnum, tempid;
  23. new szName[32], szTempid[10];
  24. get_players(players, pnum);
  25.  
  26. for( new i; i<pnum; i++ )
  27. {
  28. tempid = players[i]
  29.  
  30. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  31.  
  32. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  33.  
  34. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  35.  
  36. }
  37. menu_display(id, menu, 0);
  38. return PLUGIN_CONTINUE;
  39. }
  40.  
  41. public menu_handler(id, menu, item){
  42. if( item == MENU_EXIT )
  43. {
  44.  
  45. menu_destroy(menu);
  46.  
  47. return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. }
  50.  
  51. new data[6], szName[64];
  52. new access, callback
  53.  
  54. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  55.  
  56. new tempid = str_to_num(data);
  57. new name[18]
  58. get_user_name(tempid, name, 17)
  59. new name2[18]
  60. get_user_name(id, name2, 17)
  61. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  62. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  63. if(is_user_connected(id2)){
  64. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_KICK){
  65. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  66. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  67. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  68. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  69. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  70. client_print(id2, print_chat ,"%s Jelentette hogy %s csal kotelesseged megnezni!", name2, name)
  71.  
  72. }
  73. }
  74. jelentes[id] --
  75. client_print(id, print_chat, "Meg %d embert jelenthetsz!", jelentes[id])
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 19:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new jelentes[32]
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Jelentes", "Petrik", "1.0")
  8. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  9. }
  10.  
  11. public client_connect(id){
  12. if(!is_user_bot(id))
  13. jelentes[id] = 5
  14. }
  15.  
  16. public AwesomeMenu(id){
  17. if(jelentes[id] == 0){
  18. ColorChat(id, RED, "Nem jelenthetsz több embert!")
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  23. new players[32], pnum, tempid;
  24. new szName[32], szTempid[10];
  25. get_players(players, pnum);
  26.  
  27. for( new i; i<pnum; i++ )
  28. {
  29. tempid = players[i]
  30.  
  31. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  32.  
  33. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  34.  
  35. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  36.  
  37. }
  38. menu_display(id, menu, 0);
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public menu_handler(id, menu, item){
  43. if( item == MENU_EXIT )
  44. {
  45.  
  46. menu_destroy(menu);
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. }
  51.  
  52. new data[6], szName[64];
  53. new access, callback
  54.  
  55. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  56.  
  57. new tempid = str_to_num(data);
  58. new name[18]
  59. get_user_name(tempid, name, 17)
  60. new name2[18]
  61. get_user_name(id, name2, 17)
  62. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  63. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  64. if(is_user_connected(id2)){
  65. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_KICK){
  66. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  67. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  68. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  69. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  70. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  71. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  72. }
  73. }
  74. jelentes[id] --
  75. ColorChat(id, GREEN, "Még %d embert jelenthetsz!",jelentes[id])
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  

Szinesítve, ékezetesítve!
És ékezetek berakása(előtte megírod ékezetesen.Elmented majd megnyitod szövegszerkesztővel.):
Csatolmány:
kep1.JPG
kep1.JPG [63.28KiB |Megtekintve 1275 alkalommal ]

Majd
Csatolmány:
kep2.jpg
kep2.jpg [52.78KiB |Megtekintve 1274 alkalommal ]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 20:06 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new jelentes[32]
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Jelentes", "Petrik", "1.0")
  8. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  9. }
  10.  
  11. public client_connect(id){
  12. if(!is_user_bot(id))
  13. jelentes[id] = 5
  14. }
  15.  
  16. public AwesomeMenu(id){
  17. if(jelentes[id] == 0){
  18. ColorChat(id, RED, "Nem jelenthetsz több embert!")
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  23. new players[32], pnum, tempid;
  24. new szName[32], szTempid[10];
  25. get_players(players, pnum);
  26.  
  27. for( new i; i<pnum; i++ )
  28. {
  29. tempid = players[i]
  30.  
  31. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  32.  
  33. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  34.  
  35. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  36.  
  37. }
  38. menu_display(id, menu, 0);
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public menu_handler(id, menu, item){
  43. if( item == MENU_EXIT )
  44. {
  45.  
  46. menu_destroy(menu);
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. }
  51.  
  52. new data[6], szName[64];
  53. new access, callback
  54.  
  55. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  56.  
  57. new tempid = str_to_num(data);
  58. new name[18]
  59. get_user_name(tempid, name, 17)
  60. new name2[18]
  61. get_user_name(id, name2, 17)
  62. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  63. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  64. if(is_user_connected(id2)){
  65. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_KICK){
  66. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  67. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  68. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  69. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  70. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  71. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  72. }
  73. }
  74. jelentes[id] --
  75. ColorChat(id, GREEN, "Még %d embert jelenthetsz!",jelentes[id])
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  

Szinesítve, ékezetesítve!
És ékezetek berakása(előtte megírod ékezetesen.Elmented majd megnyitod szövegszerkesztővel.):
Csatolmány:
kep1.JPG

Majd
Csatolmány:
kep2.jpg


Köszönöm! Rászántam magam, hogy EGYEDÜL sikerül e.

Ezt csináltam:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new jelentes[32]
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Jelentes", "Petrik & Anonymous1337", "1.1")
  8. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  9. }
  10.  
  11. public client_connect(id){
  12. if(!is_user_bot(id))
  13. jelentes[id] = 5
  14. }
  15.  
  16. public AwesomeMenu(id){
  17. if(jelentes[id] == 0){
  18. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Nem jelenthetsz több embert! ^3[MAX: 5]");
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  23. new players[32], pnum, tempid;
  24. new szName[32], szTempid[10];
  25. get_players(players, pnum);
  26.  
  27. for( new i; i<pnum; i++ )
  28. {
  29. tempid = players[i]
  30.  
  31. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  32.  
  33. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  34.  
  35. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  36.  
  37. }
  38. menu_display(id, menu, 0);
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public menu_handler(id, menu, item){
  43. if( item == MENU_EXIT )
  44. {
  45.  
  46. menu_destroy(menu);
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. }
  51.  
  52. new data[6], szName[64];
  53. new access, callback
  54.  
  55. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  56.  
  57. new tempid = str_to_num(data);
  58. new name[18]
  59. get_user_name(tempid, name, 17)
  60. new name2[18]
  61. get_user_name(id, name2, 17)
  62. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  63. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  64. if(is_user_connected(id2)){
  65. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_BAN){
  66. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  67. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  68. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  69. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  70. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  71. ColorChat(id2, GREEN, "[Ne[^1X^4]oR] ^1Amennyiben nem nézed meg a csalót, felelősségre vonunk!")
  72. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  73.  
  74. }
  75. }
  76. jelentes[id] --
  77. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  82. {
  83. new count = 1, players[32]
  84. static msg[191]
  85. vformat(msg, 190, input, 3)
  86.  
  87. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  88. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  89. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  90. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  91. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  92. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  93. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  94. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  95. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  96. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  97. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  98. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  99. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  100. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  101. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  102. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  103. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  104. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  105. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  106. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  107. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  108.  
  109. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  110. {
  111. for (new i = 0; i < count; i++)
  112. {
  113. if (is_user_connected(players[i]))
  114. {
  115. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  116. write_byte(players[i])
  117. write_string(msg)
  118. message_end()
  119. }
  120. }
  121. }
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }

Köszönöm a segítségedet, utólag is. :)
EDIT: Úgy néz ki sikerült amit én csináltam :) Néha saját magamon is meglepődöm :)

Kód:
Forras mentese sikeres. (ID: 51e1974c04bf9)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            648 bytes
Code size:             3872 bytes
Data size:             4368 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   25272 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 20:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Anonymous1337 írta:
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new jelentes[32]
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Jelentes", "Petrik", "1.0")
  8. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  9. }
  10.  
  11. public client_connect(id){
  12. if(!is_user_bot(id))
  13. jelentes[id] = 5
  14. }
  15.  
  16. public AwesomeMenu(id){
  17. if(jelentes[id] == 0){
  18. ColorChat(id, RED, "Nem jelenthetsz több embert!")
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  23. new players[32], pnum, tempid;
  24. new szName[32], szTempid[10];
  25. get_players(players, pnum);
  26.  
  27. for( new i; i<pnum; i++ )
  28. {
  29. tempid = players[i]
  30.  
  31. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  32.  
  33. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  34.  
  35. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  36.  
  37. }
  38. menu_display(id, menu, 0);
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public menu_handler(id, menu, item){
  43. if( item == MENU_EXIT )
  44. {
  45.  
  46. menu_destroy(menu);
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. }
  51.  
  52. new data[6], szName[64];
  53. new access, callback
  54.  
  55. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  56.  
  57. new tempid = str_to_num(data);
  58. new name[18]
  59. get_user_name(tempid, name, 17)
  60. new name2[18]
  61. get_user_name(id, name2, 17)
  62. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  63. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  64. if(is_user_connected(id2)){
  65. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_KICK){
  66. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  67. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  68. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  69. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  70. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  71. ColorChat(id2, GREEN, "^1%s ^4Jelentette ,hogy ^1%s ^4 csal kötelességed megnézni!",name2,name)
  72. }
  73. }
  74. jelentes[id] --
  75. ColorChat(id, GREEN, "Még %d embert jelenthetsz!",jelentes[id])
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  

Szinesítve, ékezetesítve!
És ékezetek berakása(előtte megírod ékezetesen.Elmented majd megnyitod szövegszerkesztővel.):
Csatolmány:
kep1.JPG

Majd
Csatolmány:
kep2.jpg


Köszönöm! Rászántam magam, hogy EGYEDÜL sikerül e.

Ezt csináltam:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new jelentes[32]
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Jelentes", "Petrik & Anonymous1337", "1.1")
  8. register_clcmd("say /jelent","AwesomeMenu")
  9. }
  10.  
  11. public client_connect(id){
  12. if(!is_user_bot(id))
  13. jelentes[id] = 5
  14. }
  15.  
  16. public AwesomeMenu(id){
  17. if(jelentes[id] == 0){
  18. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Nem jelenthetsz több embert! ^3[MAX: 5]");
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost^nakit jelenteni akarsz", "menu_handler");
  23. new players[32], pnum, tempid;
  24. new szName[32], szTempid[10];
  25. get_players(players, pnum);
  26.  
  27. for( new i; i<pnum; i++ )
  28. {
  29. tempid = players[i]
  30.  
  31. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  32.  
  33. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  34.  
  35. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  36.  
  37. }
  38. menu_display(id, menu, 0);
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public menu_handler(id, menu, item){
  43. if( item == MENU_EXIT )
  44. {
  45.  
  46. menu_destroy(menu);
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. }
  51.  
  52. new data[6], szName[64];
  53. new access, callback
  54.  
  55. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  56.  
  57. new tempid = str_to_num(data);
  58. new name[18]
  59. get_user_name(tempid, name, 17)
  60. new name2[18]
  61. get_user_name(id, name2, 17)
  62. log_to_file( "jelentes.log", "%s jelentette hogy %s csal", name2, name);
  63. for(new id2 = 1 ; id2 <= get_maxplayers() ; id2++)
  64. if(is_user_connected(id2)){
  65. if(get_user_flags(id2) & ADMIN_BAN){
  66. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  67. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  68. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  69. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  70. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  71. ColorChat(id2, GREEN, "[Ne[^1X^4]oR] ^1Amennyiben nem nézed meg a csalót, felelősségre vonunk!")
  72. ColorChat(id2, GREEN, "[ ^3%s ^4] ^1Jelentette hogy ^4[ ^3%s ^4] ^1csal, kötelességed megnézni!", name2, name)
  73.  
  74. }
  75. }
  76. jelentes[id] --
  77. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  82. {
  83. new count = 1, players[32]
  84. static msg[191]
  85. vformat(msg, 190, input, 3)
  86.  
  87. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  88. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  89. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  90. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  91. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  92. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  93. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  94. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  95. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  96. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  97. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  98. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  99. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  100. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  101. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  102. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  103. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  104. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  105. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  106. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  107. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  108.  
  109. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  110. {
  111. for (new i = 0; i < count; i++)
  112. {
  113. if (is_user_connected(players[i]))
  114. {
  115. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  116. write_byte(players[i])
  117. write_string(msg)
  118. message_end()
  119. }
  120. }
  121. }
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }

Köszönöm a segítségedet, utólag is. :)
EDIT: Úgy néz ki sikerült amit én csináltam :) Néha saját magamon is meglepődöm :)

Kód:
Forras mentese sikeres. (ID: 51e1974c04bf9)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            648 bytes
Code size:             3872 bytes
Data size:             4368 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   25272 bytes
Done.


Sikeres atalakitas. Letoltes:
- .amxx fajl
- .sma fajl
A fajlok hamarosan torolve lesznek.

Szerintem amit csináltál ,hogy beillesztettél egy stockot attól még nem fog ékezetesen írni. Ahhoz használni kell! pl: print_color(id, "%s.. valami",name)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 20:28 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Akkor ezek szerint a ChatColor helyett, minden hova print_color -t írjak a ChatColors helyére?

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 20:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Pl:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])

==>
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. print_color(id, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: weapons_menu [Átírás]
HozzászólásElküldve:2013.07.13. 20:40 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Vinnice írta:
Pl:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])

==>
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. print_color(id, "[ ^3Ne[^1X^3]oR ^4] Még %d embert jelenthetsz !", jelentes[id])


A "GREEN" nem is kell?

EDIT: Este letesztelem, hogy megy e ColorChat -el, ha nem akkor átírom "print_color" -ra :)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole