hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 10:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 173 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 173 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 06:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[#CFG#]",
  25. "[ADMIN]"
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  63. admin = 3
  64.  
  65. new isAlive
  66.  
  67. if(is_user_alive(id))
  68. {
  69. isAlive = 1
  70. alive = "^x01"
  71. }
  72. else
  73. {
  74. isAlive = 0
  75. alive = "^x01*HALOTT* "
  76. }
  77.  
  78. static color[10]
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team(id, color, 9)
  83. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  84. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  85. }
  86. if(iFlags & ADMIN_USER)
  87. {
  88. format(strName, 191, "^x04[JATEKOS] %s^x03%s",alive, name)
  89. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  90. }
  91. else if(!admin) // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  92. {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  95. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  96. }
  97.  
  98.  
  99. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103.  
  104.  
  105. public hook_teamsay(id)
  106. {
  107. new playerTeam = get_user_team(id)
  108. new playerTeamName[19]
  109.  
  110. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  111. {
  112. case 1:
  113. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  114.  
  115. case 2:
  116. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  117.  
  118. default:
  119. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  120. }
  121.  
  122. read_args(message, 191)
  123. remove_quotes(message)
  124.  
  125. // Gungame commands and empty messages
  126. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128.  
  129. new name[32]
  130. get_user_name(id, name, 31)
  131.  
  132. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  133.  
  134. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  135. admin = 1
  136. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  137. admin = 2
  138. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  139. admin = 3
  140.  
  141.  
  142. new isAlive
  143.  
  144. if(is_user_alive(id))
  145. {
  146. isAlive = 1
  147. alive = "^x01"
  148. }
  149. else
  150. {
  151. isAlive = 0
  152. alive = "^x01*HALOTT* "
  153. }
  154.  
  155. static color[10]
  156.  
  157. if(admin)
  158. {
  159. get_user_team(id, color, 9)
  160. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  161. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  162. }
  163. if(iFlags & ADMIN_USER)
  164. {
  165. get_user_team(id, color, 9)
  166. format(strName, 191, "%s(%s)^x04[JATEKOS] ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  167. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  168. }
  169. else if(!admin) // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  170. {
  171. get_user_team(id, color, 9)
  172. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  173. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  174. }
  175.  
  176.  
  177. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  178.  
  179. return PLUGIN_HANDLED
  180. }
  181.  
  182. public sendMessage(color[], alive)
  183. {
  184. new teamName[10]
  185.  
  186. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  187. {
  188. if(!is_user_connected(player))
  189. continue
  190.  
  191. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  192. {
  193. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  194. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  195. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  196. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  197. }
  198. }
  199. }
  200.  
  201.  
  202. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  203. {
  204. new teamName[10]
  205.  
  206. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  207. {
  208. if(!is_user_connected(player))
  209. continue
  210.  
  211. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  212. {
  213. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  214. {
  215. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  216. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  217. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  218. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  219. }
  220. }
  221. }
  222. }
  223.  
  224.  
  225. public changeTeamInfo(player, team[])
  226. {
  227. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  228. write_byte(player) // Write byte needed
  229. write_string(team) // Changes player's team
  230. message_end() // Also Needed
  231. }
  232.  
  233.  
  234. public writeMessage(player, message[])
  235. {
  236. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  237. write_byte(player) // Write byte needed
  238. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  239. message_end() // Needed as always
  240. }
  241.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 15:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
crazy nem jó mert ezt írja és ha kilépek akkor simán a nevemet írja , valaki nem tudna linkelni egy olyan plugint ?


Csatolmányok:
aaa.JPG
aaa.JPG [ 10.64 KiB | Megtekintve 212 alkalommal ]

_________________
______________________________________________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 15:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
azért mert van cfg jogod is vedd el magadtól..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 15:57 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
heh már mind1 írtam egy külön pluginba xD :DD

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 16:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Azért talán ez hasznodra válhat: Előtagok

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 17:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.31. 14:27
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
hátpersze ilyenkor kidobtok 1 plugint :DD

_________________
______________________________________________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: melyik plugin?
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 17:10 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Miért? nem azt kerested?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugint keresek..
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 18:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Nem értem miért kell a "JATEKOS" prefixet jogra adni ,szimplán akinek nincs admin joga az megkapja a "JATEKOS" prefixet.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[#CFG#]",
  25. "[ADMIN]"
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  63. admin = 3
  64.  
  65. new isAlive
  66.  
  67. if(is_user_alive(id))
  68. {
  69. isAlive = 1
  70. alive = "^x01"
  71. }
  72. else
  73. {
  74. isAlive = 0
  75. alive = "^x01*HALOTT* "
  76. }
  77.  
  78. static color[10]
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team(id, color, 9)
  83. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  84. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  85. }
  86. else if(!is_user_admin(id)) // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  87. {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. format(strName, 191, "^x04[JATEKOS] %s^x03%s",alive, name)
  90. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  91. }
  92.  
  93.  
  94. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.  
  100. public hook_teamsay(id)
  101. {
  102. new playerTeam = get_user_team(id)
  103. new playerTeamName[19]
  104.  
  105. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  106. {
  107. case 1:
  108. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. case 2:
  111. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  112.  
  113. default:
  114. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  115. }
  116.  
  117. read_args(message, 191)
  118. remove_quotes(message)
  119.  
  120. // Gungame commands and empty messages
  121. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. new name[32]
  125. get_user_name(id, name, 31)
  126.  
  127. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  128.  
  129. if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  130. admin = 1
  131. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  132. admin = 2
  133. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
  134. admin = 3
  135.  
  136.  
  137. new isAlive
  138.  
  139. if(is_user_alive(id))
  140. {
  141. isAlive = 1
  142. alive = "^x01"
  143. }
  144. else
  145. {
  146. isAlive = 0
  147. alive = "^x01*HALOTT* "
  148. }
  149.  
  150. static color[10]
  151.  
  152. if(admin)
  153. {
  154. get_user_team(id, color, 9)
  155. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  156. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  157. }
  158. else if(!is_user_admin(id)) // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  159. {
  160. get_user_team(id, color, 9)
  161. format(strName, 191, "%s(%s)^x04[JATEKOS] ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  162. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  163. }
  164.  
  165.  
  166. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  167.  
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. public sendMessage(color[], alive)
  172. {
  173. new teamName[10]
  174.  
  175. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  176. {
  177. if(!is_user_connected(player))
  178. continue
  179.  
  180. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  181. {
  182. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  183. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  184. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  185. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  186. }
  187. }
  188. }
  189.  
  190.  
  191. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  192. {
  193. new teamName[10]
  194.  
  195. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  196. {
  197. if(!is_user_connected(player))
  198. continue
  199.  
  200. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  201. {
  202. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  203. {
  204. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  205. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  206. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  207. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  208. }
  209. }
  210. }
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public changeTeamInfo(player, team[])
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  217. write_byte(player) // Write byte needed
  218. write_string(team) // Changes player's team
  219. message_end() // Also Needed
  220. }
  221.  
  222.  
  223. public writeMessage(player, message[])
  224. {
  225. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  226. write_byte(player) // Write byte needed
  227. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  228. message_end() // Needed as always
  229. }
  230.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole