Ez nagyon sokat segített köszönöm.
Most azt próbálom megoldani, hogy a csapatokon belül is más fegyver legyen.
Változóval oldottam meg.
csapat1 = 1
csapat2 = 1
public Fegyvervaltas(player) {
switch(get_user_weapon(player))
{
case CSW_KNIFE:
{
if(csapat1 == 1)
{
set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes1.mdl" );
set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes1.mdl");
}
if(csapat2 == 1)
{
set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes2.mdl" );
set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes2.mdl");
}
}
}
}
Valahogy így néz ki a kódom.
Sajnos csak a második jön létre. Tehát mindkét csapat a 2. csapat fegyverét kapja meg. Tudom, hogy miért van ez így csak nem tudom, hogy hogyan lehetne azt beállítani, hogy magának a játékosIDnek változtassa meg.
Tehát én valami olyasmit képzeltem el, hogy
csapat1[id] == 1
csapat2[id] == 1
Tehát, hogy nem egy úgymond "szerver" változó, hanem játékos változó.
Ezt nem tudom, hogy 1.6-nál miként lehet megoldani.
SA-MP-nál ez úgy volt, hogy
new csapat1[MAX_PLAYERS];
new csapat2[MAX_PLAYERS];
és máris ID alapján nézte.
Lehet itt más megoldásra kellene gondolnom.