hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.07.09. 03:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 43 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 42 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 02:30 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.20. 23:12
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy azt hogyan lehetne megoldani, hogy a játékos, ha fegyvert vált, majd visszavált az adott fegyverre akkor megmaradjon a skin amit beállítunk neki.

Példa:
Lekérdezem a játékostól, hogy a desert nála van-e és ha igen akkor kicserélem neki a modelt. (Na ugye ez rendben is van, de mi van akkor ha nincs az a játékos kezében pont?) Ezután ha a kezében volt a desert eagle és átcseréli mondjuk M4-re majd visszavált akkor eltűnik a desert eagle skin.

Nos ezt hogy lehetne korrigálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 07:53 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.02. 07:15
Hozzászólások: 6
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia!
CurWeapon-al meglehet oldani!

Példa: (Deagle)
  1. register_event("CurWeapon","fegyo_ellenorzes","be","1=1")


  1. public fegyo_ellenorzes(id) {  
  2.     if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  3.     {
  4.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "modelhelye/deagle.mdl")
  5.     }
  6. }

Ők köszönték meg Watson nek ezt a hozzászólást: skyLine (2016.01.06. 19:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 21:42 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3012
Megköszönt másnak: 94 alkalommal
Megköszönték neki: 543 alkalommal
Inkább... Így csak egyszer kéri le ha több fegyó kell
  1. switch(get_user_weapon(id)) {
  2.        case CSW_DEAGLE: {
  3.               set_pev(id, pev_viewmodel2, "modelhelye/deagle.mdl");
  4.        }
  5. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: skyLine (2016.01.06. 19:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 18:52 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.20. 23:12
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Ha mondjuk 2 szervert szeretnék egyszerre lecserélni akkor azt ezzel a módszerrel meg tudom oldani?
Tehát ha a játékosnál a desert van akkor a desertet is, de az M4 is nála van csak nincs elővéve és az M4-et is lecseréli.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 18:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Szia. Vagyis azt szeretnéd, hogyha a játékosnál van egy Deagle, meg egy M4a1, akkor annak legyen skinje, igaz?

Vagyis egyszerre csak egy fegyver lehet nála.
Hogyha Deagle van nála, akkor azt cseréli le, hogyha M4a1, akkor azt.

plugin_initbe:
  1. register_event("CurWeapon", "Fegyvervaltas", "be", "1=1")

Aztán.
  1. public Fegyvervaltas(id) {
  2.     new fgy = get_user_weapon(id)
  3.    
  4.     if(m4a1[id] == 1 && CSW_M4A1) {
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/mappa/v_m4a1.mdl")
  6.     }
  7.     if(deagle[id] == 1 && CSW_DEAGLE) {
  8.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/mappa/v_deagle.mdl")
  9.     }
  10. }

Így, hogyha a Deagle-re vált, akkor azt kapja meg a skint, hogyha M4a1-re akkor pedig az.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép

Ők köszönték meg Patrik3 nek ezt a hozzászólást: skyLine (2016.01.06. 19:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 19:21 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.20. 23:12
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Ez nagyon sokat segített köszönöm.
Most azt próbálom megoldani, hogy a csapatokon belül is más fegyver legyen.

Változóval oldottam meg.
csapat1 = 1
csapat2 = 1

  1. public Fegyvervaltas(player) {
  2.  
  3.     switch(get_user_weapon(player))
  4.     {
  5.     case CSW_KNIFE:
  6.     {
  7.         if(csapat1 == 1)
  8.         {
  9.             set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes1.mdl" );
  10.             set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes1.mdl");
  11.         }
  12.         if(csapat2 == 1)
  13.         {
  14.             set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes2.mdl" );
  15.             set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes2.mdl");
  16.         }
  17.     }
  18.     }
  19.  
  20. }


Valahogy így néz ki a kódom.
Sajnos csak a második jön létre. Tehát mindkét csapat a 2. csapat fegyverét kapja meg. Tudom, hogy miért van ez így csak nem tudom, hogy hogyan lehetne azt beállítani, hogy magának a játékosIDnek változtassa meg.

Tehát én valami olyasmit képzeltem el, hogy
  1. csapat1[id] == 1
  2. csapat2[id] == 1

Tehát, hogy nem egy úgymond "szerver" változó, hanem játékos változó.
Ezt nem tudom, hogy 1.6-nál miként lehet megoldani.
SA-MP-nál ez úgy volt, hogy

  1. new csapat1[MAX_PLAYERS];
  2. new csapat2[MAX_PLAYERS];

és máris ID alapján nézte.
Lehet itt más megoldásra kellene gondolnom.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 19:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7895
Megköszönt másnak: 292 alkalommal
Megköszönték neki: 520 alkalommal
Így:

  1. new Team = get_user_team(i)
  2.         switch(Team)
  3.         {
  4.             case 1: //Terror
  5.             case 2: // CT
  6.         }


Vagy egyedi csapatokat használsz? Akkor máshogy.

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: skyLine (2016.01.06. 19:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 19:35 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.20. 23:12
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Köszi szépen megoldva.

Továbbra is használtam a változót.

  1. public Fegyvervaltas(player) {
  2.  
  3.     switch(get_user_weapon(player))
  4.     {
  5.     case CSW_KNIFE:
  6.     {
  7.         new Team = get_user_team(player)
  8.         if(csapat1 == 1)
  9.         {
  10.             switch(Team)
  11.             {
  12.                 case 1: //Terror
  13.                 {
  14.                     set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes1.mdl" );
  15.                     set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes1.mdl");
  16.                 }
  17.                 case 2: //CT
  18.                 {
  19.                     set_pev( player, pev_viewmodel2, "models/csapat1/v_kes2.mdl" );
  20.                     set_pev( player, pev_weaponmodel2, "models/csapat1/p_kes2.mdl");
  21.                 }
  22.             }
  23.         }
  24.            
  25.     }
  26.     }
  27. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 21:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3012
Megköszönt másnak: 94 alkalommal
Megköszönték neki: 543 alkalommal
if(csapat1 == 1)
{

felesleges

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin (váltás után)
HozzászólásElküldve: 2016.01.06. 21:25 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.20. 23:12
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Az én esetemben nem, de amúgy igen.

Nekem csak akkor jelenik meg ha egy funkciót kiválasztanak a menüből. Ezért volt szükségem rá. Tehát alapból sima skinjük van, de ha a menüből kiválasztják a "csapat1"-et tehát a "Csapatharc 1"-et akkor olyan skinjük lesz. :D

De egyébként igazad van. Akinek kell a kód az kiveheti belőle.
Az if(csapat1 == 1)-et


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole