hlmod.hu
https://hlmod.hu/

aktuális kör számának lekérése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27512
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Ricsiko [2017.04.03. 21:37 ]
Hozzászólás témája:  aktuális kör számának lekérése

Hello, hogy tudom meg hogy pl mikor járunk az x. körnél a pályán? (természetesen scriptben)

Szerző:  PikHácsúú# [2017.04.04. 08:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

viewsma.php?f=12344-koruzenet.sma

Valami ilyesmi.

Kód:
new rounds_elapsed;


Kód:
register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");


Kód:
public new_round()
{
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)
}

Talán. Próbáld ki.

Szerző:  Ricsiko [2017.04.05. 19:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/

Szerző:  The Peace [2017.04.05. 20:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

Ricsiko írta:
Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/


viewsma.php?f=12695-timeleftv2.sma




+ írd hozzá:

plugin_init-be:

register_clcmd("say /kor","jelenlegi")


public jelenlegi(id)
{
print_c....(id.."Jelenlegi kor: %d",gSzamolas)
}

(bocsi telorol vagyok.)

Szerző:  PikHácsúú# [2017.04.06. 08:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

The Peace írta:
Ricsiko írta:
Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/


viewsma.php?f=12695-timeleftv2.sma




+ írd hozzá:

plugin_init-be:

register_clcmd("say /kor","jelenlegi")


public jelenlegi(id)
{
print_c....(id.."Jelenlegi kor: %d",gSzamolas)
}

(bocsi telorol vagyok.)


Ezt nem értem. Összesen 1.6-on csak 50 kör van? Nincs is több? Mert ha van több, akkor ez csak 50-et számol.

Szerző:  mforce [2017.04.06. 11:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

Nem tudom jó-e így még, mert azóta sokat változott a reapi, de tess :D

Alap HLDS verzión game commencing-nél stb. 0-ázni kellene :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.    
  21.     new players = get_playersnum();
  22.    
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[ProKillers]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

Szerző:  Ricsiko [2017.05.18. 13:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: aktuális kör számának lekérése

működik! köszönöm. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/