hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 10:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 203 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 202 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 21:37 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello, hogy tudom meg hogy pl mikor járunk az x. körnél a pályán? (természetesen scriptben)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 08:18 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
viewsma.php?f=12344-koruzenet.sma

Valami ilyesmi.

Kód:
new rounds_elapsed;


Kód:
register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");


Kód:
public new_round()
{
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)
}

Talán. Próbáld ki.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.05. 19:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.05. 20:53 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ricsiko írta:
Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/


viewsma.php?f=12695-timeleftv2.sma




+ írd hozzá:

plugin_init-be:

register_clcmd("say /kor","jelenlegi")


public jelenlegi(id)
{
print_c....(id.."Jelenlegi kor: %d",gSzamolas)
}

(bocsi telorol vagyok.)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 08:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
The Peace írta:
Ricsiko írta:
Kód:
   rounds_elapsed += 1;
   client_print(0, print_chat, "%d. round",rounds_elapsed)

ezekre invalid expressiont ír :/


viewsma.php?f=12695-timeleftv2.sma




+ írd hozzá:

plugin_init-be:

register_clcmd("say /kor","jelenlegi")


public jelenlegi(id)
{
print_c....(id.."Jelenlegi kor: %d",gSzamolas)
}

(bocsi telorol vagyok.)


Ezt nem értem. Összesen 1.6-on csak 50 kör van? Nincs is több? Mert ha van több, akkor ez csak 50-et számol.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.04.06. 11:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem tudom jó-e így még, mert azóta sokat változott a reapi, de tess :D

Alap HLDS verzión game commencing-nél stb. 0-ázni kellene :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.    
  21.     new players = get_playersnum();
  22.    
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[ProKillers]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: aktuális kör számának lekérése
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 13:23 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
működik! köszönöm. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole