exodus írta:
Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon 
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)- public LadaDropEllenor(id) 
- { 
- new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31); 
-     
-     if(DropOles[id] >= 4) 
-     { 
-         new x = random_num(0, 2); 
-         Lada[x][id] ++; 
-         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]); 
-     } 
-     if(DropOles[id] >= 11) 
-     { 
-         Kulcs[id] ++; 
-         DropOles[id] = 0; 
-         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev); 
-     } 
- } 
 Ha neki megfelelő, hogy egyszerre ládát és kulcsot is kap, akkor nem szólok bele.
Ebből a kód részletből nekem, honnan kellene tudnom, hogy DropOles tömb mire szolgál?
Mivel ebben az esetben lényegtelen, hogy a tömb 2. index-sze meg van-e adva, így ezt nem javítottam, ha nincs megadva akkor is a 0. elemre mutat.