exodus írta:
Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon 
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)public LadaDropEllenor(id)
{
new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
if(DropOles[id] >= 4)
{
new x = random_num(0, 2);
Lada[x][id] ++;
ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]);
}
if(DropOles[id] >= 11)
{
Kulcs[id] ++;
DropOles[id] = 0;
ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
}
}
Ha neki megfelelő, hogy egyszerre ládát és kulcsot is kap, akkor nem szólok bele.
Ebből a kód részletből nekem, honnan kellene tudnom, hogy DropOles tömb mire szolgál?
Mivel ebben az esetben lényegtelen, hogy a tömb 2. index-sze meg van-e adva, így ezt nem javítottam, ha nincs megadva akkor is a 0. elemre mutat.