hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 13:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 492 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 492 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 12:53 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Sziasztok. Hogy tudom lecserélni a játékos modeljét cs_set_user_model funkcio kivételével ?
nekem az a fő, hogy a models mappában saját elérési utat adjak meg és ne legyen kötelezö a models/player/modelneve/modelneve.mdl mappába tenni

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:00 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Igazából a cs_set_user_model nem csinál más, meg a többi sem, mint beálítja a modelt a model parancsal. A model parancsal meg ugye alap a models/player/xy/xy.mdl-t nyitja meg. Szóval más mappára nem lesz megoldás.

De ám:

Tutorial: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=69386

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:16 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
igazábol átnéztem a tut-ot de nem nagyon sokkal jutottam előrébb, fakemeta-val meglehet oldani sztem valahogy.
ez igy nem jó -->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fm_cs_set_user_model(id, models/asd.mdl)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:32 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ezzel a modullal is ugyan úgy lehet mint cstrike modullal de hátha segít vmit: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=164453
vagy így:
set_user_info(player, "model", modelname)

amit te akarsz azt nem lehet megoldani

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:41 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
fakemeta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/player/asd/asd.mdl")

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
de valahogy meglehet oldani a mapopa elérés eltérést mivel itt is másképpen van !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(g_bIsHider[id])
  2. {
  3. set_playerview(id);
  4. set_pev(id, pev_health, 125.0);
  5. set_visible(id, 0);
  6. //enable prop
  7. static iProp, szEntModel[64], rand_mdl;
  8. iProp = g_iProp[id]
  9. set_visible(iProp);
  10. rand_mdl = random_num(0, ArraySize(g_sPropsModel) - 1);
  11. ArrayGetString(g_sPropsModel, rand_mdl, szEntModel, charsmax(szEntModel));
  12. format(szEntModel, charsmax(szEntModel), "models/props/%s.mdl", szEntModel);
  13. engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, szEntModel);

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 13:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
expert írta:
de valahogy meglehet oldani a mapopa elérés eltérést mivel itt is másképpen van !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(g_bIsHider[id])
  2. {
  3. set_playerview(id);
  4. set_pev(id, pev_health, 125.0);
  5. set_visible(id, 0);
  6. //enable prop
  7. static iProp, szEntModel[64], rand_mdl;
  8. iProp = g_iProp[id]
  9. set_visible(iProp);
  10. rand_mdl = random_num(0, ArraySize(g_sPropsModel) - 1);
  11. ArrayGetString(g_sPropsModel, rand_mdl, szEntModel, charsmax(szEntModel));
  12. format(szEntModel, charsmax(szEntModel), "models/props/%s.mdl", szEntModel);
  13. engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, szEntModel);


Szerintem ez nem Játékos modell.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 14:02 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
De az mivel a játékos külső kinézetét változtatja meg ! Metal féle HNS Modjában van benne és valahogy ő is átírta csak nem tudom hogy :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole