hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenube iras
HozzászólásElküldve:2013.11.23. 16:00 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2013.09.05. 20:17
Hozzászólások:4
Sziasztok!Az lenne a kerdesem hogy valaki bele-e tudna irni ebbe a fegyvermenube hogy 200on alul levo ranktol kapjanak az emberek flasht(pl:199,198.stb).Es meg 1 et kernek hogy WP-t csak 2 ember kaphasson(csapatonkent 1).Megkoszonnem ha valaki 1 kis idot forditana erre mert elegge kezdo vagyok meg a configolasban. :xicon_e_biggrin:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. wpon = false
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. strip_user_weapons(id)
  33. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  34. new jatekos[32]
  35. new ctnum, tnum
  36. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  37. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  38. if(ctnum >= 4 && tnum >= 4)
  39. {
  40. wpon = true
  41. }
  42. else {
  43. wpon = false
  44. }
  45. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  46. {
  47. strip_user_weapons(id);
  48. new menu = menu_create("\r[Out|Law] Fegyvermenu", "handler");
  49. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  50. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  51. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  52. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  53. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  54. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  55. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  56. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  57. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  58. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  59. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  61. menu_display(id, menu);
  62.  
  63. }
  64. else
  65. {
  66. new menu = menu_create("\r[Out|Law] Fegyvermenu", "handler");
  67. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  68. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  69. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  70. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  71. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  72. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  73. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  74. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  75. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  76. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  77. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79. menu_display(id, menu);
  80. }
  81. }
  82.  
  83. public handler(id, menu, item)
  84. {
  85. if( item == MENU_EXIT )
  86. {
  87. menu_destroy(menu);
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90. new data[6], szName[64];
  91. new access, callback;
  92. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  93. new key = str_to_num(data);
  94. switch(key)
  95. {
  96.  
  97. case 1:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_m4a1");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. give_item(id, "ammo_556nato");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  111. }
  112. case 2:
  113. {
  114.  
  115. give_player_grenades(id);
  116. give_item(id, "weapon_knife");
  117. give_item(id, "weapon_deagle");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "ammo_50ae");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "weapon_ak47");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. give_item(id, "ammo_762nato");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  126. }
  127. case 3:
  128. {
  129. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  130. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  131. {
  132. if(gWPCT < 2 && wpon == true)
  133. {
  134.  
  135. give_player_grenades(id);
  136. give_item(id, "weapon_knife");
  137. give_item(id, "weapon_awp");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  146. gWPCT++
  147. }
  148. else
  149. {
  150. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  151. fegyvermenu(id);
  152. }
  153. }
  154. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  155. {
  156. if(gWPTE < 2 && wpon == true)
  157. {
  158.  
  159. give_player_grenades(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_awp");
  162. give_item(id, "weapon_deagle");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  170. gWPTE++
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  175. fegyvermenu(id);
  176. }
  177. }
  178.  
  179. }
  180. case 4:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "weapon_m249");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_aug");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_famas");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  224. }
  225. case 7:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_galil");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  239. }
  240. case 8:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  254. }
  255. case 9:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_xm1014");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  269. }
  270. case 10:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_m3");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  284. }
  285. case 11:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, RED, "[Out|Law]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  299. }
  300. }
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303.  
  304. stock give_player_grenades(index)
  305. {
  306. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  310. give_item(index, "item_thighpack");
  311. give_item(index, "item_assaultsuit");
  312. }
  313.  
  314. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  315. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  316. */
  317.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole