hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 335 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Előtag plugin javítás
HozzászólásElküldve:2013.11.30. 19:49 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Üdv! Valaki kijavítaná ezekete a hibákat? Köszönöm!
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/src/textxEPpIH.sma(115) : warning 217: loose indentation
/src/textxEPpIH.sma(230) : warning 217: loose indentation
Header size: 728 bytes
Code size: 7200 bytes
Data size: 4572 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 28884 bytes

2 Warnings.
Done.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_CHAT)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[VIP] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x01%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105. else if(admin)
  106. {
  107. get_user_team (id, color, 9)
  108.  
  109. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  110.  
  111. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  112. }
  113.  
  114.  
  115. else if(!steam)
  116. {
  117. get_user_team (id, color, 9)
  118.  
  119. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  120.  
  121. format (strText, 191, "%s", message)
  122. }
  123. else if (steam)
  124. {
  125. get_user_team (id, color, 9)
  126.  
  127. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  128.  
  129. format (strText, 191, "%s", message)
  130. }
  131.  
  132. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  133.  
  134. sendMessage (color, isAlive)
  135.  
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138.  
  139.  
  140. public hook_teamsay(id)
  141. {
  142. new playerTeam = get_user_team(id)
  143. new playerTeamName[19]
  144.  
  145. switch (playerTeam)
  146. {
  147. case 1:
  148. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  149.  
  150. case 2:
  151. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  152.  
  153. default:
  154. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  155. }
  156.  
  157. read_args (message, 191)
  158. remove_quotes (message)
  159.  
  160. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  161.  
  162. return PLUGIN_CONTINUE
  163.  
  164.  
  165. new name[32]
  166. get_user_name (id, name, 31)
  167.  
  168. new bool:admin = false
  169.  
  170. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  171. admin = true
  172.  
  173.  
  174. new bool:steam = false
  175.  
  176. if(is_user_steam(id))
  177. steam = true
  178.  
  179. new isAlive
  180.  
  181. if (is_user_alive (id))
  182. {
  183. isAlive = 1
  184. alive = "^x01*Él* "
  185. }
  186. else
  187. {
  188. isAlive = 0
  189. alive = "^x01*Halott* "
  190. }
  191.  
  192. static color[10]
  193.  
  194. if(get_user_flags(id)&ADMIN_CHAT)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s^x04[VIP] » ^x03%s", alive, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x01%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  219. }
  220.  
  221. else if (admin)
  222. {
  223. get_user_team (id, color, 9)
  224.  
  225. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  226.  
  227. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  228. }
  229.  
  230. else if(!steam)
  231. {
  232. get_user_team (id, color, 9)
  233.  
  234. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  235.  
  236. format (strText, 191, "%s", message)
  237. }
  238. else if(steam)
  239. {
  240. get_user_team (id, color, 9)
  241.  
  242. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  243.  
  244. format (strText, 191, "%s", message)
  245. }
  246.  
  247. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  248.  
  249. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  250.  
  251. return PLUGIN_CONTINUE
  252. }
  253.  
  254. public sendMessage (color[], alive)
  255. {
  256. new teamName[10]
  257.  
  258. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  259. {
  260. if (!is_user_connected(player))
  261. continue
  262.  
  263. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  264. {
  265. get_user_team (player, teamName, 9)
  266.  
  267. changeTeamInfo (player, color)
  268.  
  269. writeMessage (player, message)
  270.  
  271. changeTeamInfo (player, teamName)
  272. }
  273. }
  274. }
  275.  
  276.  
  277. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  278. {
  279. new teamName[10]
  280.  
  281. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  282. {
  283. if (!is_user_connected(player))
  284. continue
  285.  
  286. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  287. {
  288. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  289. {
  290. get_user_team (player, teamName, 9)
  291.  
  292. changeTeamInfo (player, color)
  293. writeMessage (player, message)
  294.  
  295. changeTeamInfo (player, teamName)
  296. }
  297. }
  298. }
  299. }
  300.  
  301.  
  302. public changeTeamInfo (player, team[])
  303. {
  304. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  305. write_byte (player)
  306. write_string (team)
  307. message_end()
  308. }
  309.  
  310.  
  311. public writeMessage (player, message[])
  312. {
  313. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  314. write_byte (player)
  315. write_string (message)
  316. message_end ()
  317. }
  318.  
  319. stock bool:is_user_steam(id)
  320. {
  321. static dp_pointer;
  322.  
  323. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  324. {
  325. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  326. server_exec();
  327. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  328. }
  329.  
  330. return false;
  331. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag plugin javítás
HozzászólásElküldve:2013.11.30. 19:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.03.10. 11:42
Hozzászólások:240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Szia!
Ezt neked nem konvertálta át elvileg jónak kell lnnie hiszen warning ot í
próbáld meg átalakítani itt : https:\\amxcomp.com

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag plugin javítás
HozzászólásElküldve:2013.11.30. 20:05 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
TraneTommy írta:
Szia!
Ezt neked nem konvertálta át elvileg jónak kell lnnie hiszen warning ot í
próbáld meg átalakítani itt : https:\\amxcomp.com

Szerinted hol konvertáltam?????
És én javítást kértem!
Edit: Különben a linked meg rossz... :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag plugin javítás
HozzászólásElküldve:2013.11.30. 20:35 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ezek csak sorbehúzások, plugin működését nem befolyásolja

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag plugin javítás
HozzászólásElküldve:2013.11.30. 20:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.10.27. 23:13
Hozzászólások:412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Nesze.:)
Donee!!
REMÉLEM SEGÍTHETTEM :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_CHAT)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[VIP] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x01%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105. else if(admin)
  106. {
  107. get_user_team (id, color, 9)
  108.  
  109. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  110.  
  111. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  112. }
  113.  
  114. else if(!steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122. else if (steam)
  123. {
  124. get_user_team (id, color, 9)
  125.  
  126. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  127.  
  128. format (strText, 191, "%s", message)
  129. }
  130.  
  131. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  132.  
  133. sendMessage (color, isAlive)
  134.  
  135. return PLUGIN_CONTINUE
  136. }
  137.  
  138.  
  139. public hook_teamsay(id)
  140. {
  141. new playerTeam = get_user_team(id)
  142. new playerTeamName[19]
  143.  
  144. switch (playerTeam)
  145. {
  146. case 1:
  147. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  148.  
  149. case 2:
  150. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  151.  
  152. default:
  153. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  154. }
  155.  
  156. read_args (message, 191)
  157. remove_quotes (message)
  158.  
  159. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  160.  
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162.  
  163.  
  164. new name[32]
  165. get_user_name (id, name, 31)
  166.  
  167. new bool:admin = false
  168.  
  169. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  170. admin = true
  171.  
  172.  
  173. new bool:steam = false
  174.  
  175. if(is_user_steam(id))
  176. steam = true
  177.  
  178. new isAlive
  179.  
  180. if (is_user_alive (id))
  181. {
  182. isAlive = 1
  183. alive = "^x01*Él* "
  184. }
  185. else
  186. {
  187. isAlive = 0
  188. alive = "^x01*Halott* "
  189. }
  190.  
  191. static color[10]
  192.  
  193. if(get_user_flags(id)&ADMIN_CHAT)
  194. {
  195. get_user_team (id, color, 9)
  196.  
  197. format (strName, 191, "%s^x04[VIP] » ^x03%s", alive, name)
  198.  
  199. format (strText, 191, "^x01%s", message)
  200. }
  201.  
  202. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  203. {
  204. get_user_team (id, color, 9)
  205.  
  206. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  207.  
  208. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  209. }
  210.  
  211. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  212. {
  213. get_user_team (id, color, 9)
  214.  
  215. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  216.  
  217. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  218. }
  219.  
  220. else if (admin)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  227. }
  228.  
  229. else if(!steam)
  230. {
  231. get_user_team (id, color, 9)
  232.  
  233. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  234.  
  235. format (strText, 191, "%s", message)
  236. }
  237. else if(steam)
  238. {
  239. get_user_team (id, color, 9)
  240.  
  241. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  242.  
  243. format (strText, 191, "%s", message)
  244. }
  245.  
  246. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  247.  
  248. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  249.  
  250. return PLUGIN_CONTINUE
  251. }
  252.  
  253. public sendMessage (color[], alive)
  254. {
  255. new teamName[10]
  256.  
  257. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  258. {
  259. if (!is_user_connected(player))
  260. continue
  261.  
  262. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  263. {
  264. get_user_team (player, teamName, 9)
  265.  
  266. changeTeamInfo (player, color)
  267.  
  268. writeMessage (player, message)
  269.  
  270. changeTeamInfo (player, teamName)
  271. }
  272. }
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  277. {
  278. new teamName[10]
  279.  
  280. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  281. {
  282. if (!is_user_connected(player))
  283. continue
  284.  
  285. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  286. {
  287. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  288. {
  289. get_user_team (player, teamName, 9)
  290.  
  291. changeTeamInfo (player, color)
  292. writeMessage (player, message)
  293.  
  294. changeTeamInfo (player, teamName)
  295. }
  296. }
  297. }
  298. }
  299.  
  300.  
  301. public changeTeamInfo (player, team[])
  302. {
  303. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  304. write_byte (player)
  305. write_string (team)
  306. message_end()
  307. }
  308.  
  309.  
  310. public writeMessage (player, message[])
  311. {
  312. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  313. write_byte (player)
  314. write_string (message)
  315. message_end ()
  316. }
  317.  
  318. stock bool:is_user_steam(id)
  319. {
  320. static dp_pointer;
  321.  
  322. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  323. {
  324. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  325. server_exec();
  326. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  327. }
  328.  
  329. return false;
  330. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole