hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javitás
HozzászólásElküldve:2013.12.12. 13:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok megprobálom át alakitani és 3 error... kitudnátok javítani?

sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #inculde <cstrike>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_A
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01*Él* "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*Halott* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(admin)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97.  
  98. else if(!steam)
  99. {
  100. get_user_team (id, color, 9)
  101.  
  102. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  103.  
  104. format (strText, 191, "%s", message)
  105. }
  106. else if (steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114.  
  115. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  116.  
  117. sendMessage (color, isAlive)
  118.  
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121.  
  122.  
  123. public hook_teamsay(id)
  124. {
  125. new playerTeam = get_user_team(id)
  126. new playerTeamName[19]
  127.  
  128. switch (playerTeam)
  129. {
  130. case 1:
  131. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  132.  
  133. case 2:
  134. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  135.  
  136. default:
  137. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  138. }
  139.  
  140. read_args (message, 191)
  141. remove_quotes (message)
  142.  
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144.  
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147.  
  148. new name[32]
  149. get_user_name (id, name, 31)
  150.  
  151. new bool:admin = false
  152.  
  153. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  154. admin = true
  155.  
  156.  
  157. new bool:steam = false
  158.  
  159. if(is_user_steam(id))
  160. steam = true
  161.  
  162. new isAlive
  163.  
  164. if (is_user_alive (id))
  165. {
  166. isAlive = 1
  167. alive = "^x01*Él* "
  168. }
  169. else
  170. {
  171. isAlive = 0
  172. alive = "^x01*Halott* "
  173. }
  174.  
  175. static color[10]
  176.  
  177. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  178. {
  179. get_user_team (id, color, 9)
  180.  
  181. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  182.  
  183. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  184. }
  185.  
  186. else if (admin)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(!steam)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "%s", message)
  202. }
  203. else if(steam)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "%s", message)
  210. }
  211.  
  212. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  213.  
  214. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  215.  
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218.  
  219. public sendMessage (color[], alive)
  220. {
  221. new teamName[10]
  222.  
  223. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  224. {
  225. if (!is_user_connected(player))
  226. continue
  227.  
  228. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  229. {
  230. get_user_team (player, teamName, 9)
  231.  
  232. changeTeamInfo (player, color)
  233.  
  234. writeMessage (player, message)
  235.  
  236. changeTeamInfo (player, teamName)
  237. }
  238. }
  239. }
  240.  
  241.  
  242. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  243. {
  244. new teamName[10]
  245.  
  246. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  247. {
  248. if (!is_user_connected(player))
  249. continue
  250.  
  251. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  252. {
  253. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  254. {
  255. get_user_team (player, teamName, 9)
  256.  
  257. changeTeamInfo (player, color)
  258. writeMessage (player, message)
  259.  
  260. changeTeamInfo (player, teamName)
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265.  
  266.  
  267. public changeTeamInfo (player, team[])
  268. {
  269. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  270. write_byte (player)
  271. write_string (team)
  272. message_end()
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public writeMessage (player, message[])
  277. {
  278. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  279. write_byte (player)
  280. write_string (message)
  281. message_end ()
  282. }
  283.  
  284. stock bool:is_user_steam(id)
  285. {
  286. static dp_pointer;
  287.  
  288. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  289. {
  290. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  291. server_exec();
  292. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  293. }
  294.  
  295. return false;
  296. }
  297.  
  298.  


3 Error... (átalakitás hiba)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  2. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
  3.  
  4. /src/phpZKRCfc.sma(1) : error 031: unknown directive
  5. /src/phpZKRCfc.sma(79) : error 029: invalid expression, assumed zero
  6. /src/phpZKRCfc.sma(79) : warning 215: expression has no effect
  7. /src/phpZKRCfc.sma(79) : error 001: expected token: ";", but found "if"
  8.  
  9. 3 Errors.
  10. Could not locate output file /bin/phpZKRCfc.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Javitás
HozzászólásElküldve:2013.12.12. 14:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_A
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01*Él* "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*Halott* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(admin)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97.  
  98. else if(!steam)
  99. {
  100. get_user_team (id, color, 9)
  101.  
  102. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  103.  
  104. format (strText, 191, "%s", message)
  105. }
  106. else if (steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114.  
  115. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  116.  
  117. sendMessage (color, isAlive)
  118.  
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121.  
  122.  
  123. public hook_teamsay(id)
  124. {
  125. new playerTeam = get_user_team(id)
  126. new playerTeamName[19]
  127.  
  128. switch (playerTeam)
  129. {
  130. case 1:
  131. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  132.  
  133. case 2:
  134. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  135.  
  136. default:
  137. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  138. }
  139.  
  140. read_args (message, 191)
  141. remove_quotes (message)
  142.  
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144.  
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147.  
  148. new name[32]
  149. get_user_name (id, name, 31)
  150.  
  151. new bool:admin = false
  152.  
  153. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  154. admin = true
  155.  
  156.  
  157. new bool:steam = false
  158.  
  159. if(is_user_steam(id))
  160. steam = true
  161.  
  162. new isAlive
  163.  
  164. if (is_user_alive (id))
  165. {
  166. isAlive = 1
  167. alive = "^x01*Él* "
  168. }
  169. else
  170. {
  171. isAlive = 0
  172. alive = "^x01*Halott* "
  173. }
  174.  
  175. static color[10]
  176.  
  177. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
  178. {
  179. get_user_team (id, color, 9)
  180.  
  181. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  182.  
  183. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  184. }
  185.  
  186. else if (admin)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(!steam)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "%s", message)
  202. }
  203. else if(steam)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "%s", message)
  210. }
  211.  
  212. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  213.  
  214. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  215.  
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218.  
  219. public sendMessage (color[], alive)
  220. {
  221. new teamName[10]
  222.  
  223. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  224. {
  225. if (!is_user_connected(player))
  226. continue
  227.  
  228. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  229. {
  230. get_user_team (player, teamName, 9)
  231.  
  232. changeTeamInfo (player, color)
  233.  
  234. writeMessage (player, message)
  235.  
  236. changeTeamInfo (player, teamName)
  237. }
  238. }
  239. }
  240.  
  241.  
  242. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  243. {
  244. new teamName[10]
  245.  
  246. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  247. {
  248. if (!is_user_connected(player))
  249. continue
  250.  
  251. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  252. {
  253. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  254. {
  255. get_user_team (player, teamName, 9)
  256.  
  257. changeTeamInfo (player, color)
  258. writeMessage (player, message)
  259.  
  260. changeTeamInfo (player, teamName)
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265.  
  266.  
  267. public changeTeamInfo (player, team[])
  268. {
  269. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  270. write_byte (player)
  271. write_string (team)
  272. message_end()
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public writeMessage (player, message[])
  277. {
  278. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  279. write_byte (player)
  280. write_string (message)
  281. message_end ()
  282. }
  283.  
  284. stock bool:is_user_steam(id)
  285. {
  286. static dp_pointer;
  287.  
  288. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  289. {
  290. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  291. server_exec();
  292. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  293. }
  294.  
  295. return false;
  296. }
  297.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole