hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
Sziasztok!!
nekem kellene 1 olyan plugin ha levan plantolva a bomba 15 töl pl vissszaszámlál v. 10 töl :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nah próbáld ki :D

Klikk :!: :!:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:42 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
virtualcfg írta:
Nah próbáld ki :D

Klikk :!: :!:


THX amxx nincs ?:D vagy csináljak magamnak mi ?:PXD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Pontosan :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:45 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
virtualcfg írta:
Pontosan :)


[kozep]NEm baj azért Kösszii :)[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 22:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
virtualcfg írta:
Kép


problém :/
minden megvan és nem megy :SS!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 23:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
:o :o :o
Na akkor valaki aki okosabb nállam :D Mi itt a problém?

[error]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;

new const count_30[] = "sound/c4timer_30.wav";
new const count_20[] = "sound/c4timer_20.wav";

stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4timer_1.wav",
"sound/c4timer_2.wav",
"sound/c4timer_3.wav",
"sound/c4timer_4.wav",
"sound/c4timer_5.wav",
"sound/c4timer_6.wav",
"sound/c4timer_7.wav",
"sound/c4timer_8.wav",
"sound/c4timer_9.wav",
"sound/c4timer_10.wav"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{
case 30: client_cmd(0, "spk %s", count_30);

case 20: client_cmd(0, "spk %s", count_20);

case 10: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}
[/error]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 23:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
virtualcfg írta:
:o :o :o
Na akkor valaki aki okosabb nállam :D Mi itt a problém?

[error]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;

new const count_30[] = "sound/c4timer_30.wav";
new const count_20[] = "sound/c4timer_20.wav";

stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4timer_1.wav",
"sound/c4timer_2.wav",
"sound/c4timer_3.wav",
"sound/c4timer_4.wav",
"sound/c4timer_5.wav",
"sound/c4timer_6.wav",
"sound/c4timer_7.wav",
"sound/c4timer_8.wav",
"sound/c4timer_9.wav",
"sound/c4timer_10.wav"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{
case 30: client_cmd(0, "spk %s", count_30);

case 20: client_cmd(0, "spk %s", count_20);

case 10: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}
[/error]



Nalam lefut :DDe pontositsd a hibat pls :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba Visszaszámláló!
HozzászólásElküldve:2011.12.18. 23:18 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
"sound/c4timer_XXX.wav"

helyett
Kód:
"c4timer_XXX.wav"

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole