hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 327 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 326 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve:2014.02.12. 16:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <nvault>
  10. #include <colorchat>
  11.  
  12. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  13. #define VERSION "1.1"
  14. #define AUTHOR "crazy"
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new tempid
  19. new name[33][32]
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. HUSZONOT,
  26. OTVEN,
  27. SZAZ,
  28. KETSZAZ,
  29. GYORSASAG,
  30. MESTER
  31. };
  32. new cvar_bolt[shopitems]
  33.  
  34. #define MAX_SHOP_ITEM 6
  35. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  36. {
  37. "",
  38. "\y+25 HP \r|%d| Pont",
  39. "\y+50 HP \r|%d| Pont",
  40. "\y+100 HP \r|%d| Pont",
  41. "\y+200 HP \r|%d| Pont",
  42. "\yGyorsaság \r|%d| Pont",
  43. "\yMesterlövész \w(WP,Scout) \r|%d| Pont"
  44. };
  45. public plugin_init() {
  46.  
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  48. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  49.  
  50. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  51. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  52.  
  53. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "3")
  54. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  55. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "8")
  56.  
  57. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  58. register_clcmd("say /adas", "adas")
  59. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  60.  
  61. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  62. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  63.  
  64. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  65. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  66.  
  67. cvar_bolt[HUSZONOT] = register_cvar("bolt_1", "25")
  68. cvar_bolt[OTVEN] = register_cvar("bolt_2", "30")
  69. cvar_bolt[SZAZ] = register_cvar("bolt_3", "50")
  70. cvar_bolt[KETSZAZ] = register_cvar("bolt_4", "100")
  71. cvar_bolt[GYORSASAG] = register_cvar("bolt_5", "30")
  72. cvar_bolt[MESTER] = register_cvar("bolt_6", "45")
  73.  
  74. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  75.  
  76. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  77. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  78. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  79. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  80. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  81. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  82. new itemszam = (_:shopitems)
  83. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  84. {
  85. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  86. }
  87. }
  88. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  89. {
  90. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92.  
  93. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  94. {
  95. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  96. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^1Kaptál ^4%d ^1pontot fejlövésért!", get_pcvar_num(killhsp))
  97. }
  98. else
  99. {
  100. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  101. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^4%d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  102. }
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  106. {
  107. static Item[64]
  108.  
  109. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[PontRendszer]" )
  110. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  111.  
  112. new szTempid[10]
  113.  
  114. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  115. {
  116. num_to_str(i, szTempid, 9)
  117. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  118. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  119. }
  120. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  121. menu_display(id, Menu)
  122.  
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125. public Shoph(id, menu, item)
  126. {
  127. if( item == MENU_EXIT )
  128. {
  129. menu_destroy(menu)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. new data[6], iName[64]
  133. new access, callback
  134. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  135.  
  136. new key = str_to_num(data)
  137. new elo = is_user_alive(id)
  138. new ar[_:shopitems+1]
  139. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  140. {
  141. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  142. }
  143.  
  144. switch(key)
  145. {
  146. case 1:
  147. {
  148. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  149. {
  150. pontok[id] -= ar[key]
  151. set_user_health(id, 25)
  152. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^425 ^1HP-t!")
  153. }
  154. else
  155. {
  156. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  157. }
  158. }
  159. case 2:
  160. {
  161. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  162. {
  163. pontok[id] -= ar[key]
  164. set_user_health(id, 50)
  165. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^450 ^1HP-t!")
  166. }
  167. else
  168. {
  169. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  170. }
  171. }
  172. case 3:
  173. {
  174. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  175. {
  176. pontok[id] -= ar[key]
  177. set_user_health(id, 100)
  178. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4100 ^1HP-t!")
  179. }
  180. else
  181. {
  182. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  183. }
  184. }
  185. case 4:
  186. {
  187. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  188. {
  189. pontok[id] -= ar[key];
  190. set_user_health(id, 200)
  191. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4200 ^1HP-t!")
  192. }
  193. else
  194. {
  195. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  196. }
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  201. {
  202. pontok[id] -= ar[key]
  203. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  204. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Gyorsaságot!")
  205. }
  206. else
  207. {
  208. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  209. }
  210. }
  211. case 6:
  212. {
  213. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  214. {
  215. pontok[id] -= ar[key]
  216. give_item(id, "give_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "weapon_awp");
  221. give_item(id, "ammo_338magnum");
  222. give_item(id, "ammo_338magnum");
  223. give_item(id, "ammo_338magnum");
  224. give_item(id, "weapon_scout");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. give_item(id, "ammo_762nato");
  227. give_item(id, "ammo_762nato");
  228. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Mesterlövészt!")
  229. }
  230. else
  231. {
  232. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  233. }
  234. }
  235. }
  236. menu_destroy(menu)
  237. return PLUGIN_HANDLED
  238. }
  239.  
  240. public mentes(id)
  241. {
  242. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  243.  
  244. format(vaultkey,63,"%d-PONTOK", name[id])
  245. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  246.  
  247. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  248. return PLUGIN_CONTINUE
  249. }
  250. public betoltes(id)
  251. {
  252. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  253.  
  254. format(vaultkey,63,"%d-PONTOK", name[id])
  255.  
  256. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  257.  
  258. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  259. return PLUGIN_CONTINUE;
  260. }
  261. public client_disconnect(id)
  262. {
  263. mentes(id);
  264. remove_task(id);
  265. pontok[id] = 0;
  266. }
  267.  
  268. public client_connect(id)
  269. {
  270. get_user_name(id, name[id], 31)
  271. betoltes(id);
  272. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  273. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  274. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  275. }
  276. public adas(id)
  277. {
  278. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  279. {
  280. new menu = menu_create("\y[Pont\rRendszer] \yKinek akarsz pontot adni? \w(10 Pont)", "menu_handler")
  281. new players[32], pnum, tempid
  282. new szName[32], szTempid[10]
  283. get_players(players, pnum)
  284. for( new i; i<pnum; i++ )
  285. {
  286. tempid = players[i];
  287. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  288. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  289. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  290.  
  291. }
  292. menu_display(id, menu, 0)
  293. }
  294. else
  295. {
  296. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  297. }
  298. }
  299. public menu_handler(id, menu, item)
  300. {
  301. if( item == MENU_EXIT )
  302. {
  303. menu_destroy(menu);
  304. return PLUGIN_HANDLED;
  305. }
  306.  
  307. new data[6], szName[64];
  308. new access, callback;
  309. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  310.  
  311. new tempid = str_to_num(data);
  312.  
  313. if( is_user_alive(tempid) )
  314. {
  315. pontok[tempid] += 10
  316. }
  317. client_cmd(id,"pont_adas")
  318. menu_destroy(menu);
  319. return PLUGIN_HANDLED;
  320. }
  321. public ajandek_1(id)
  322. {
  323. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  324. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^45 ^1perce!", penz)
  325. pontok[id] += penz;
  326. }
  327. public ajandek_2(id)
  328. {
  329. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  330. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^410 ^1perce!", penz)
  331. pontok[id] += penz;
  332. }
  333. public ajandek_3(id)
  334. {
  335. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  336. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár mert itt vagy már ^430 ^1perce!", penz)
  337. pontok[id] += penz;
  338. }
  339.  
  340. public hud()
  341. {
  342.  
  343. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  344. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid])
  345.  
  346. }
  347.  
  348. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  349. {
  350. new count = 1, players[32]
  351. static msg[191]
  352. vformat(msg, 190, input, 3)
  353.  
  354. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  355. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  356. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  357. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  358. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  359. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  360. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  361. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  362. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  363. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  364. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  365. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  366. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  367. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  368. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  369. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  370. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  371. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  372. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  373. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  374. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  375.  
  376. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  377. {
  378. for (new i = 0; i < count; i++)
  379. {
  380. if (is_user_connected(players[i]))
  381. {
  382. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  383. write_byte(players[i])
  384. write_string(msg)
  385. message_end()
  386. }
  387. }
  388. }
  389. return PLUGIN_HANDLED
  390. }

Most?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Hiba
HozzászólásElküldve:2014.02.12. 16:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2013.09.04. 15:21
Hozzászólások:635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
nem :(

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole