hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.22. 22:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN ""
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR ""
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_clcmd("say /guns", "parancsok");
  19. register_clcmd("say guns", "parancsok");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29. public parancsok(id)
  30. {
  31.  
  32. {
  33. set_user_health(id, get_user_health(id)-99)
  34. fegyvermenu(id);
  35. ColorChat(id, GREEN, "Levettem^4 99hp-t /guns vagy guns^4 parancs miatt!")
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public fegyvermenu(id)
  40. {
  41. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  42. strip_user_weapons(id) //Fegyver elvetele
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. new menu = menu_create("\rPlayNow OnlyDust2# \d- \rVálassz fegyvercsomagot\d!", "handler");
  45. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag", "1", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag", "2", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag \d[\relso \y2 \rembernek\d]", "3", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag", "4", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag", "5", 0);
  50. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag", "6", 0);
  51. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag", "7", 0);
  52. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag", "8", 0);
  53. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag", "9", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag", "10", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yScout Csomag", "11", 0);
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu);
  58. }
  59. else
  60. {
  61. new menu = menu_create("\rRaptorz Gaming \d- \rValasz fegyver csomagot\d!", "handler");
  62. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag", "1", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag", "2", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag \d[\relso \y2 \rembernek\d]", "3", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag", "4", 0);
  66. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag", "5", 0);
  67. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag", "6", 0);
  68. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag", "7", 0);
  69. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag", "8", 0);
  70. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag", "9", 0);
  71. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag", "10", 0);
  72. menu_additem(menu, "\yScout Csomag", "11", 0);
  73. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  74. menu_display(id, menu);
  75. }
  76. }
  77.  
  78. public handler(id, menu, item)
  79. {
  80. if( item == MENU_EXIT )
  81. {
  82. menu_destroy(menu);
  83. return PLUGIN_HANDLED;
  84. }
  85. new data[6], szName[64];
  86. new access, callback;
  87. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  88. new key = str_to_num(data);
  89. switch(key)
  90. {
  91.  
  92. case 1:
  93. {
  94.  
  95. give_player_grenades(id);
  96. give_item(id, "weapon_knife");
  97. give_item(id, "weapon_deagle");
  98. give_item(id, "ammo_50ae");
  99. give_item(id, "ammo_50ae");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "weapon_m4a1");
  102. give_item(id, "ammo_556nato");
  103. give_item(id, "ammo_556nato");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 M4A1 ^1csomagot valasztotad!");
  106. }
  107. case 2:
  108. {
  109.  
  110. give_player_grenades(id);
  111. give_item(id, "weapon_knife");
  112. give_item(id, "weapon_deagle");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "weapon_ak47");
  117. give_item(id, "ammo_762nato");
  118. give_item(id, "ammo_762nato");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 AK47 ^1csomagot valasztotad!");
  121. }
  122. case 3:
  123. {
  124. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  125. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  126. {
  127. if(gWPCT < 2)
  128. {
  129.  
  130. give_player_grenades(id);
  131. give_item(id, "weapon_knife");
  132. give_item(id, "weapon_awp");
  133. give_item(id, "weapon_deagle");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 AWP ^1csomagot valasztotad!");
  141. gWPCT++
  142. }
  143. else
  144. {
  145. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  146. fegyvermenu(id);
  147. }
  148. }
  149. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  150. {
  151. if(gWPTE < 2)
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_awp");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 AWP ^1csomagot valasztotad!");
  165. gWPTE++
  166. }
  167. else
  168. {
  169. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  170. fegyvermenu(id);
  171. }
  172. }
  173.  
  174. }
  175. case 4:
  176. {
  177.  
  178. give_player_grenades(id);
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "weapon_deagle");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "weapon_m249");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. give_item(id, "ammo_556natobox");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te a^4 MachineGun ^1csomagot valasztotad!");
  189. }
  190. case 5:
  191. {
  192.  
  193. give_player_grenades(id);
  194. give_item(id, "weapon_knife");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae")
  199. give_item(id, "weapon_aug");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 AUG ^1csomagot valasztotad!");
  204. }
  205. case 6:
  206. {
  207.  
  208. give_player_grenades(id);
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "weapon_deagle");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te a^4 Famas ^1csomagot valasztotad!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae")
  229. give_item(id, "weapon_galil");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te a^4 Galil ^1csomagot valasztotad!");
  234. }
  235. case 8:
  236. {
  237.  
  238. give_player_grenades(id);
  239. give_item(id, "weapon_knife");
  240. give_item(id, "weapon_deagle");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae")
  244. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  245. give_item(id, "ammo_9mm");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 Smg ^1csomagot valasztotad!");
  249. }
  250. case 9:
  251. {
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254. give_item(id, "weapon_knife");
  255. give_item(id, "weapon_deagle");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae")
  259. give_item(id, "weapon_xm1014");
  260. give_item(id, "ammo_buckshot");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 AutoShotgun ^1csomaot valasztotad!");
  264. }
  265. case 10:
  266. {
  267.  
  268. give_player_grenades(id);
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270. give_item(id, "weapon_deagle");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "weapon_m3");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te az^4 M3 ^1csomagot valasztotad!");
  279. }
  280. case 11:
  281. {
  282.  
  283. give_player_grenades(id);
  284. give_item(id, "weapon_knife");
  285. give_item(id, "weapon_deagle");
  286. give_item(id, "ammo_50ae");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae")
  289. give_item(id, "weapon_scout");
  290. give_item(id, "ammo_762nato");
  291. give_item(id, "ammo_762nato");
  292. give_item(id, "ammo_762nato");
  293. ColorChat(id, GREEN, "[PlayNow OnlyDust2] ^1Te a^4 Scout ^1csomagot valasztotad!");
  294. }
  295. }
  296. return PLUGIN_HANDLED;
  297. }
  298.  
  299. stock give_player_grenades(index)
  300. {
  301. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  302. give_item(index, "weapon_flashbang");
  303. give_item(index, "weapon_flashbang");
  304. give_item(index, "item_thighpack");
  305. give_item(index, "item_assaultsuit");
  306. }
  307.  
  308.  
  309.  



Hali! Ebbe a fegyvermenübe bele lehet írni hogy csak 3v3-tól egedélyezze az awp-t?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 07:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.01.04. 18:31
Hozzászólások:326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
probáld.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
  8. #define VERSION "3.0"
  9. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new players[32]
  14. new numct
  15. new numt
  16.  
  17. new const priwpns[][] = {
  18. "weapon_shield",
  19. "weapon_scout",
  20. "weapon_xm1014",
  21. "weapon_mac10",
  22. "weapon_aug",
  23. "weapon_ump45",
  24. "weapon_sg550",
  25. "weapon_galil",
  26. "weapon_famas",
  27. "weapon_awp",
  28. "weapon_mp5navy",
  29. "weapon_m249",
  30. "weapon_m3",
  31. "weapon_m4a1",
  32. "weapon_tmp",
  33. "weapon_g3sg1",
  34. "weapon_sg552",
  35. "weapon_ak47",
  36. "weapon_p90"
  37. }
  38.  
  39. new const secwpns[][] = {
  40. "weapon_p228",
  41. "weapon_elite",
  42. "weapon_fiveseven",
  43. "weapon_usp",
  44. "weapon_glock18",
  45. "weapon_deagle"
  46. }
  47.  
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  53. register_clcmd("say /guns", "parancsok");
  54. register_clcmd("say guns", "parancsok");
  55. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  56. }
  57.  
  58. public logevent_end()
  59. {
  60. gWPCT = 0;
  61. gWPTE = 0;
  62. }
  63.  
  64. public parancsok(id)
  65. {
  66. set_user_health(id, get_user_health(id)-99)
  67.  
  68. ColorChat(id, GREEN, "^x04Levettem ^x03[99hp]-t /guns vagy guns ^x04parancs miatt!")
  69. {
  70. Fegyvermenu(id);
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public JatekosEledes(id)
  75. {
  76. if( is_user_alive(id) )
  77. {
  78. Fegyvermenu(id);
  79. }
  80. }
  81.  
  82.  
  83. public Fegyvermenu(id)
  84. {
  85. get_players(players, numct, "ae", "CT")
  86. get_players(players, numt, "ae", "TERRORIST")
  87. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  88. strip_user_weapons(id);
  89. new iMenu = menu_create("\rMenü \d- \rVálasz fegyver csomagot\d!", "MainMenu_Handle");
  90.  
  91. menu_additem(iMenu, "\yM4A1 \wCsomag.", "1");
  92. menu_additem(iMenu, "\yAK47 \wCsomag.", "2");
  93. menu_additem(iMenu, "\yAWP \wCsomag. \d[\relső \y2 \rembernek\d]", "3");
  94. menu_additem(iMenu, "\yScout \wCsomag.", "4");
  95. menu_additem(iMenu, "\yFAMAS \wCsomag.", "5");
  96. menu_additem(iMenu, "\yShoti \wCsomag.", "6");
  97. menu_additem(iMenu, "\yAug \wCsomag.", "7");
  98. menu_additem(iMenu, "\ySMG.", "8");
  99. menu_additem(iMenu, "\yGalil \wCsomag.", "9");
  100. menu_additem(iMenu, "\yM249 \wCsomag.", "10");
  101.  
  102. menu_display(id, iMenu);
  103. }
  104.  
  105. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  106. {
  107. if( iItem == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(iMenu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112.  
  113. new iAccess, iCallback, szData[5];
  114. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  115. drop_pri(id)
  116. drop_sec(id)
  117. switch( str_to_num(szData) )
  118. {
  119. case 1:
  120. {
  121.  
  122.  
  123. give_item(id, "weapon_knife")
  124. give_item(id, "weapon_m4a1")
  125. give_item(id, "weapon_deagle")
  126. give_player_grenades(id);
  127. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  128. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  129.  
  130. ColorChat(id, RED, "[] ^4M4A1 csomagot kaptál!")
  131. }
  132.  
  133. case 2:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_knife")
  136. give_item(id, "weapon_ak47")
  137. give_item(id, "weapon_deagle")
  138. give_player_grenades(id);
  139. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  140. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  141.  
  142. ColorChat(id, RED, "[] ^4AK47 csomagot kaptál!");
  143.  
  144. }
  145.  
  146. case 3:
  147. {
  148. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  149. if(numct >= 3 && numt >= 3)
  150. {
  151. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  152. {
  153. if(gWPCT < 2)
  154. {
  155. give_item(id, "weapon_awp")
  156. give_item(id, "weapon_deagle")
  157. give_player_grenades(id);
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,10)
  159. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  160. ColorChat(id, RED, "[] ^4AWP csomagot kaptál!");
  161. gWPCT++
  162. }
  163. else
  164. {
  165. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  166. Fegyvermenu(id);
  167. }
  168. }
  169. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  170. {
  171. if(gWPTE < 2)
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_awp")
  174. give_item(id, "weapon_deagle")
  175. give_player_grenades(id);
  176. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,10)
  177. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  178. ColorChat(id, RED, "[] ^4AWP csomagot kaptál!");
  179. gWPTE++
  180. }
  181. else
  182. {
  183. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  184. }
  185. }
  186. }
  187. else
  188. {
  189. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 így nem használhatod az AWP-t!")
  190. Fegyvermenu(id)
  191. }
  192.  
  193. }
  194.  
  195. case 4:
  196. {
  197. give_item(id, "weapon_knife")
  198. give_item(id, "weapon_scout")
  199. give_item(id, "weapon_deagle")
  200. give_player_grenades(id);
  201. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  202. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  203.  
  204.  
  205. ColorChat(id, RED, "[] ^4Scout csomagot kaptál!");
  206. }
  207.  
  208. case 5:
  209. {
  210. give_item(id, "weapon_knife")
  211. give_item(id, "weapon_famas")
  212. give_item(id, "weapon_deagle")
  213. give_player_grenades(id);
  214. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  215. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  216.  
  217.  
  218. ColorChat(id, RED, "[] ^4Famas csomagot kaptál!");
  219. }
  220.  
  221. case 6:
  222. {
  223. give_item(id, "weapon_knife")
  224. give_item(id, "weapon_m3")
  225. give_item(id, "weapon_deagle")
  226. give_player_grenades(id);
  227. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  228. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  229.  
  230.  
  231. ColorChat(id, RED, "[] ^4Shoti csomagot kaptál!");
  232. }
  233.  
  234. case 7:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_knife")
  237. give_item(id, "weapon_aug")
  238. give_item(id, "weapon_deagle")
  239. give_player_grenades(id);
  240. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  241. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  242. ColorChat(id, RED, "[] ^4Aug csomagot kaptál!");
  243. }
  244.  
  245. case 8:
  246. {
  247. give_item(id, "weapon_knife")
  248. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  249. give_item(id, "weapon_deagle")
  250. give_player_grenades(id);
  251. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  252. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  253.  
  254. ColorChat(id, RED, "[] ^4SMG csomagot kaptál!");
  255. }
  256.  
  257. case 9:
  258. {
  259. give_item(id, "weapon_knife")
  260. give_item(id, "weapon_galil")
  261. give_item(id, "weapon_deagle")
  262. give_player_grenades(id);
  263. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  264. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  265.  
  266.  
  267. ColorChat(id, RED, "[] ^4Galil csomagot kaptál!");
  268. }
  269.  
  270. case 10:
  271. {
  272. give_item(id, "weapon_knife")
  273. give_item(id, "weapon_m249")
  274. give_item(id, "weapon_deagle")
  275. give_player_grenades(id);
  276. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  277. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  278.  
  279.  
  280. ColorChat(id, RED, "[] ^4MachineGun csomagot kaptál!");
  281. }
  282. }
  283.  
  284. return PLUGIN_HANDLED;
  285. }
  286.  
  287. stock give_player_grenades(index)
  288. {
  289. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  290. give_item(index, "weapon_flashbang");
  291. give_item(index, "weapon_flashbang");
  292. give_item(index, "item_thighpack");
  293. give_item(index, "item_assaultsuit");
  294. }
  295.  
  296.  
  297. stock drop_pri(id)
  298. {
  299. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  300. {
  301. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  302. }
  303. }
  304.  
  305. stock drop_sec(id)
  306. {
  307. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  308. {
  309. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  310. }
  311. }
  312.  
  313. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  314. {
  315. new count = 1, players[32]
  316. static msg[191]
  317. vformat(msg, 190, input, 3)
  318.  
  319. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  320. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  321. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  322. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  323. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  324. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  325. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  326. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  327. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  328. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  329. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  330. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  331. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  332. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  333. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  334. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  335. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  336. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  337. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  338. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  339. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  340.  
  341. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  342. {
  343. for (new i = 0; i < count; i++)
  344. {
  345. if (is_user_connected(players[i]))
  346. {
  347. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  348. write_byte(players[i])
  349. write_string(msg)
  350. message_end()
  351. }
  352. }
  353. }
  354. return PLUGIN_HANDLED
  355. }
  356.  


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára gyurc1111 2014.02.23. 10:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 10:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nem ezt kértem,az kértem,hogy 3v3tól engedélyezze az AWP-t!Legalább írnád azt hogy nem tudod, és nem írsz hülyeségeket!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 10:17 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.01.04. 18:31
Hozzászólások:326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Bocsi félre olvastam ,javítottam az 1.hozzászólásomban!


JAVÍTVA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 13:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Melyik az a sor ahol lehet ezt állítani?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 13:54 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv!

153. sor: if(gWPCT < 2)

171. sor: if(gWPTE < 2)

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.
Anonymous1337

Beckx írta:
Melyik az a sor ahol lehet ezt állítani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 14:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.01.04. 18:31
Hozzászólások:326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Amit teírtál anonymus az az,,hogy hány wpt engedjen csapatonként ,nem?


Kód:
139.sor if(numct >= 3 && numt >= 3)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 14:20 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Az az, hogy mennyi WP -t vásárolhat egy adott csapat. Jelen esetben, 2 WP -t vásárolhat a T, illetve a CT csapat.

Igen, abban igazad van, a 139. sort is át kell írni. :)

gyurc1111 írta:
Amit teírtál anonymus az az,,hogy hány wpt engedjen csapatonként ,nem?


Kód:
139.sor if(numct >= 3 && numt >= 3)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 18:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
139.sorba nincs is ilyen!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.02.23. 18:32 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.01.04. 18:31
Hozzászólások:326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
elírtam. 149.sor..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole