hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve:2014.04.12. 21:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Itt van az amit most használok

a fegyveres részhez beirtam ideiglenesen ,hogy a t kapjon bombát a ct meg defet még nem lesz javítva és a fegyvermenüt kivettem


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <chr_engine>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. new bool:bAim[33];
  12. new bool:speed[33];
  13. new bool:esp[33];
  14. new bool:strong[33]
  15. new bool:noflash[33]
  16. new bool:godmode[33]
  17. new bool:noclip[33]
  18. new bool:norecoil[33]
  19. new bool:invi[33]
  20. new counter[33]
  21. new lehet
  22. new bool:erosgranat[33]
  23. new bool:vankepesseg[33]
  24. new bool: vegtelenloszer[33]
  25. const m_afButtonPressed = 246;
  26. const m_afButtonReleased = 247;
  27. new cvar
  28. new hasznalt
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31. register_plugin("Nyeremenyjatek", "1.0", "qKKKJ and crazy`")
  32.  
  33. /* TASK */
  34. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  35. set_task(90.0, "hirdet",_,_,_,"b")
  36. /* Kliens parancs */
  37. register_clcmd("say kocka", "roll")
  38. register_clcmd("say_team kocka", "roll")
  39. /* ForWard */
  40. register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline")
  41. register_forward(FM_TraceHull, "fw_tracehull", 1)
  42. register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
  43. register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
  44. /* Ham */
  45. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  46. /* Event */
  47. register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be");
  48. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
  49. /* Logevent */
  50. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  51. register_logevent("event_new_round",2,"0=World triggered","1=Round_Start")
  52. /*Cvar */
  53. cvar = register_cvar("sv_max", "1")
  54.  
  55.  
  56. }
  57. public szamlalo()
  58. {
  59. new players[32], num
  60. get_players(players, num)
  61. for(new i = 0; i<get_maxplayers(); i++) {
  62. new id = players[i]
  63. if(lehet == 0 && vankepesseg[id] == true)
  64. {
  65. counter[id] -= 1
  66. }
  67. if(counter[id] <= 0 && vankepesseg[id] == true) {
  68. stopall(id)
  69. }
  70. }
  71. }
  72. public hirdet(id) {
  73. ColorChat(0, GREEN, "Nyereményjáték Plugint Köszönjük crazyboynak és crazy' nek")
  74. }
  75. public event_new_round()
  76. {
  77. new players[32], num
  78. get_players(players,num)
  79. for(new y=0; y<get_maxplayers(); y++)
  80. {
  81. new id = players[y]
  82. strip_user_weapons(id)
  83. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  84. {
  85. give_item(id, "weapon_knife")
  86. give_item(id, "weapon_usp")
  87. give_item(id, "item_thighpack")
  88. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  89. }
  90. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  91. {
  92. give_item(id, "weapon_knife")
  93. give_item(id, "weapon_glock18")
  94. give_item(id, "weapon_c4")
  95. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40)
  96. }
  97. cs_reset_user_model(id)
  98. hasznalt = 0
  99. }
  100. }
  101. public logevent_round_end()
  102. {
  103. new players[32], num
  104. get_players(players, num)
  105. for(new x=0; x<get_maxplayers(); x++)
  106. {
  107. new id = players[x]
  108. bAim[id] = false
  109. speed[id]= false
  110. strong[id] = false
  111. esp[id] = false
  112. noflash[id] = false
  113. noclip[id] = false
  114. norecoil[id] = false
  115. vegtelenloszer[id] = false
  116. invi[id] = false
  117. erosgranat[id] = false
  118. godmode[id] = false
  119. counter[id] = 30
  120. vankepesseg[id] = false
  121. lehet = 1
  122.  
  123. }
  124. }
  125. public stopall(id) {
  126.  
  127. bAim[id] = false
  128. speed[id]= false
  129. strong[id] = false
  130. esp[id] = false
  131. noflash[id] = false
  132. noclip[id] = false
  133. invi[id] = false
  134. norecoil[id] = false
  135. godmode[id] = false
  136. erosgranat[id] = false
  137. vegtelenloszer[id] = false
  138. counter[id] = 30
  139. vankepesseg[id] = false
  140. lehet = 1
  141. cs_reset_user_model(id)
  142. new nev[32]
  143. get_user_name(id, nev, 31)
  144. ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^4-nek már nincs ^3különleges kepessége!", nev)
  145.  
  146. }
  147.  
  148. public roll(id)
  149. {
  150. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)) {
  151. if(hasznalt < get_pcvar_num(cvar)) {
  152. if(lehet == 1) {
  153. new nev[32]
  154. get_user_name(id, nev, 31)
  155. switch(random_num(1,1900))
  156. {
  157. case 1..100: {
  158. bAim[id] = !bAim[id]
  159. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3AIM!", nev)
  160. counter[id] = 30
  161. vankepesseg[id] = true
  162. lehet = 0
  163. }
  164. case 101..200: {
  165. speed[id] = !speed[id]
  166. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3SPEED!", nev)
  167. counter[id] = 30
  168. vankepesseg[id] = true
  169. lehet = 0
  170. }
  171. case 201..300: {
  172. esp[id] = !esp[id]
  173. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3WH!", nev)
  174. counter[id] = 30
  175. vankepesseg[id] = true
  176. lehet = 0
  177. }
  178. case 301..400: {
  179. strong[id] = !strong[id]
  180. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Erős lövés", nev)
  181. counter[id] = 30
  182. vankepesseg[id] = true
  183. lehet = 0
  184. }
  185. case 401..500: {
  186. noflash[id] = !noflash[id]
  187. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3No Flash!", nev)
  188. counter[id] = 30
  189. vankepesseg[id] = true
  190. lehet = 0
  191. }
  192. case 501..600: {
  193. godmode[id] = !godmode[id]
  194. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Isten Mód!", nev)
  195. counter[id] = 30
  196. vankepesseg[id] = true
  197. lehet = 0
  198. }
  199. case 601..700: {
  200. noclip[id] = !noclip[id]
  201. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Falonátjárás!", nev)
  202. counter[id] = 30
  203. vankepesseg[id] = true
  204. lehet = 0
  205. }
  206. case 701..800: {
  207. invi[id] = !invi[id]
  208. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Láthatatlanság!", nev)
  209. counter[id] = 30
  210. vankepesseg[id] = true
  211. lehet = 0
  212. }
  213. case 801..1000: {
  214. lehet = 1
  215. ColorChat(0, GREEN, "^3%s -nek ^4ez most nem sikerült! Nyereménye: ^3Semmi :S", nev)
  216. }
  217. case 1001..1100: {
  218. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+2000)
  219. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott és ^4nyert! Nyereménye: ^3+2000$!", nev)
  220. lehet = 1
  221. }
  222. case 1201..1300 : {
  223. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nem nyert! ^3Levontunk tőle 25 ölést!", nev)
  224. set_user_frags(id, get_user_frags(id)-25)
  225. lehet = 1
  226. }
  227. case 1301..1400: {
  228. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nem nyert! ^3És most halt meg 100-adjára!", nev)
  229. cs_set_user_deaths(id, 100)
  230. }
  231. case 1401..1500: {
  232. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Örült gránát dobáló!", nev)
  233. counter[id] = 20
  234. vankepesseg[id] = true
  235. erosgranat[id] = !erosgranat[id]
  236. lehet = 0
  237. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  238. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 20)
  239.  
  240. }
  241. case 1501..1600: {
  242. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Minden fegyver 1 körre", nev)
  243. allweapon(id)
  244. lehet = 1
  245. }
  246. case 1601..1700: {
  247. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  248. {
  249. cs_set_user_model(id, "leet")
  250. }
  251. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  252. {
  253. cs_set_user_model(id, "gign")
  254. }
  255. counter[id] = 15
  256. lehet = 0
  257. vankepesseg[id] = true
  258. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Kaméleon", nev)
  259. }
  260. case 1701..1800: {
  261. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3Örök Lőszer", nev)
  262. counter[id] = 30
  263. vegtelenloszer[id] = !vegtelenloszer[id]
  264. vankepesseg[id] = true
  265. lehet = 0
  266. }
  267. case 1801..1900: {
  268. norecoil[id] = !norecoil[id]
  269. counter[id] = 30
  270. vankepesseg[id] = true
  271. lehet = 0
  272. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4Játszott ^1és ^4nyert! Nyereménye: ^3No Recoil", nev)
  273. }
  274. }
  275. hasznalt++
  276. }
  277. else {
  278. ColorChat(id, RED, "Valaki más már játszik várj ameddig lejár neki!")
  279. }
  280. } else {
  281. ColorChat(id, RED, "Ebben a körben többször nem használhatod a kocka parancsot!")
  282. }
  283. }
  284. else {
  285. ColorChat(id, RED, "Csak élő játékosok játszhatnak!")
  286. }
  287. }
  288.  
  289. public client_putinserver(id)
  290. {
  291. bAim[id] = false
  292. speed[id]= false
  293. strong[id] = false
  294. esp[id] = false
  295. noflash[id] = false
  296. noclip[id] = false
  297. invi[id] = false
  298. godmode[id] = false
  299. counter[id] = 30
  300. vankepesseg[id] = false
  301. vegtelenloszer[id] = false
  302. lehet = 1
  303. }
  304. //Aim
  305. public fw_traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, ptr)
  306. {
  307. return process_trace(id, ptr)
  308. }
  309.  
  310. public fw_tracehull(Float:start[3], Float:end[3], conditions, hull, id, ptr)
  311. {
  312. return process_trace(id, ptr)
  313. }
  314. public process_trace(id, ptr)
  315. {
  316. if (!is_user_alive(id) || !bAim[id]) return FMRES_IGNORED
  317.  
  318. new target = get_tr2(ptr, TR_pHit)
  319.  
  320. if (!is_user_alive(target)) return FMRES_IGNORED
  321.  
  322. new Float:origin[3], Float:angles[3]
  323. engfunc(EngFunc_GetBonePosition, target, 8, origin, angles)
  324. set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, origin)
  325. set_tr2(ptr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
  326.  
  327. return FMRES_IGNORED
  328. }
  329. //Wh, Speed
  330. public client_PreThink(id)
  331. {
  332. if(is_user_alive(id))
  333. {
  334. static Float:origin[3], players[32], num, num2, team
  335. team = get_user_team(id)
  336. if(speed[id])
  337. {
  338. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  339. {
  340. set_speed(id,1000.0,3)
  341. static Float:velocity[3]
  342. pev(id,pev_velocity,velocity)
  343. velocity[2] = -320.0
  344. set_pev(id,pev_velocity,velocity)
  345.  
  346. }
  347. }
  348. if(esp[id])
  349. {
  350. pev(id,pev_origin,origin);
  351. get_players_distance(origin,players,num,"a");
  352. static Float:hudpos[2];
  353. static Float:distance;
  354. static Float:origin2[3];
  355. num2=0;
  356. for(new i=0;i<num;i++)
  357. {
  358. if(players[i] && get_user_team(players[i]) != team)
  359. {
  360. pev(players[i],pev_origin,origin2);
  361. if(get_hudmessage_locs(id,origin2,hudpos))
  362. {
  363. distance = vector_distance(origin,origin2);
  364. num2++;
  365. if(get_user_team(id)== 1) set_hudmessage(0,0,255,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  366. if(get_user_team(id)== 2) set_hudmessage(255,0,0,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  367. show_hudmessage(id, "%d",floatround(distance / 10.0));
  368. if(num2==4) break;
  369. }
  370. }
  371. }
  372. }
  373. if(godmode[id])
  374. {
  375. set_user_godmode(id, 1);
  376. set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, random( 256 ), random( 256 ), random( 256 ), kRenderNormal, 25 )
  377. }
  378. else if(!godmode[id])
  379. {
  380. set_user_godmode(id, 0);
  381. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  382. }
  383. if(invi[id])
  384. {
  385. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0 );
  386.  
  387. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  388. }
  389. else if(!invi[id])
  390. {
  391. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 );
  392.  
  393. }
  394. if(noclip[id])
  395. {
  396. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  397. {
  398. set_user_noclip(id, 1)
  399. }
  400. else {
  401. set_user_noclip(id, 0)
  402. }
  403. }
  404. else if(!noclip[id]) {
  405. set_user_noclip(id, 0)
  406. }
  407. if(vankepesseg[id])
  408. {
  409. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.74, 0, 6.0, 1.0)
  410. show_hudmessage(id, "Hátravan %d mp", counter[id])
  411. }
  412. }
  413. }
  414. //Flash
  415. public eventFlash(id)
  416. {
  417. if(is_user_connected(id))
  418. {
  419. if(noflash[id] == true)
  420. {
  421. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
  422. write_short(1);
  423. write_short(1);
  424. write_short(1);
  425. write_byte(0);
  426. write_byte(0);
  427. write_byte(0);
  428. write_byte(255);
  429. message_end();
  430. }
  431. }
  432. }
  433. //Eros loves, granat
  434. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  435. {
  436. new weap = get_user_weapon(attacker)
  437. if(strong[attacker])
  438. {
  439. SetHamParamFloat(4, damage * 1.75);
  440. }
  441. if(erosgranat[attacker] && weap == CSW_HEGRENADE && attacker != victim)
  442. {
  443. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  444. }
  445. return HAM_IGNORED;
  446. }
  447.  
  448. public eventCurWeapon(id)
  449. {
  450. new weapon = get_user_weapon(id)
  451. if(weapon != CSW_HEGRENADE && erosgranat[id])
  452. {
  453. client_cmd(id, "weapon_hegrenade")
  454. }
  455. new iWeapon = read_data(2)
  456. if(vegtelenloszer[id] == true)
  457. {
  458. }
  459. }
  460. public allweapon(id)
  461. {
  462. give_item(id,"weapon_usp")
  463. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  464. give_item(id,"weapon_glock18")
  465. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
  466. give_item(id,"weapon_deagle")
  467. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  468. give_item(id,"weapon_p228")
  469. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  470. give_item(id,"weapon_elite")
  471. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  472. give_item(id,"weapon_fiveseven")
  473. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
  474. give_item(id,"weapon_m3")
  475. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
  476. give_item(id,"weapon_xm1014")
  477. cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
  478. give_item(id,"weapon_mp5navy")
  479. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  480. give_item(id,"weapon_tmp")
  481. cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
  482. give_item(id,"weapon_p90")
  483. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
  484. give_item(id,"weapon_mac10")
  485. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
  486. give_item(id,"weapon_ump45")
  487. cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
  488. give_item(id,"weapon_famas")
  489. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  490. give_item(id,"weapon_sg552")
  491. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
  492. give_item(id,"weapon_ak47")
  493. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  494. give_item(id,"weapon_m4a1")
  495. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  496. give_item(id,"weapon_aug")
  497. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  498. give_item(id,"weapon_scout")
  499. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  500. give_item(id,"weapon_awp")
  501. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  502. give_item(id,"weapon_g3sg1")
  503. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  504. give_item(id,"weapon_sg550")
  505. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  506. give_item(id,"weapon_galil")
  507. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  508. give_item(id,"weapon_m249")
  509. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  510. }
  511. //norecoil
  512. public fwServerFrame()
  513. {
  514. for(new i = 1;i<=get_maxplayers();i++)
  515. {
  516. if(!is_user_alive(i)) continue;
  517.  
  518. if(pev(i, pev_button) & IN_ATTACK && norecoil[i]){
  519. set_pev(i, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
  520. }
  521. }
  522. return 0;
  523. }
  524.  
  525. public fwUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
  526. {
  527. if(norecoil[id])
  528. set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0});
  529. }
  530.  


Amit nem tudok hogy mit jelent és kitöröltem a pluginból
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define m_pActiveItem 373
  2. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  3. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  4. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  5. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  6.  
  7. new const g_MaxClipAmmo[] =
  8. {
  9. 0,
  10. 13, //CSW_P228
  11. 0,
  12. 10, //CSW_SCOUT
  13. 0, //CSW_HEGRENADE
  14. 7, //CSW_XM1014
  15. 0, //CSW_C4
  16. 30,//CSW_MAC10
  17. 30, //CSW_AUG
  18. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  19. 15,//CSW_ELITE
  20. 20,//CSW_FIVESEVEN
  21. 25,//CSW_UMP45
  22. 30, //CSW_SG550
  23. 35, //CSW_GALIL
  24. 25, //CSW_FAMAS
  25. 12,//CSW_USP
  26. 20,//CSW_GLOCK18
  27. 10, //CSW_AWP
  28. 30,//CSW_MP5NAVY
  29. 100,//CSW_M249
  30. 8, //CSW_M3
  31. 30, //CSW_M4A1
  32. 30,//CSW_TMP
  33. 20, //CSW_G3SG1
  34. 0, //CSW_FLASHBANG
  35. 7, //CSW_DEAGLE
  36. 30, //CSW_SG552
  37. 30, //CSW_AK47
  38. 0, //CSW_KNIFE
  39. 50//CSW_P90
  40. }
  41.  



A Trappot ugy oldottam meg hogy ezt a részt töröltem nem tudom melyiktől lett jó ,de a lényeg h jó lett :D

h a 142.sorban kitöröltem ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_footsteps(id, 1);


meg a 148 sorban ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_footsteps(id, 0);


de sztem a 148 sortól lett jó

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve:2014.04.13. 06:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Esetleg annyit kérhetek crazyboy,hogy ami fent van pont rendszer az oldalon azt bele írnád ebbe a pluginba ??
Ami kellene bele:
-Ölésért pont
-Fejlövésért Pont
-Bomba lerakásért
-Bomba felszedésért
-Mentse a pontokat NÉV-re

És a bolt nak ez kellene bele:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public show_menuu(id){
  2. new menu=menu_create("\rBolt:","menu_handler")
  3. menu_additem(menu,"\y100 hp \R20P","1",0)
  4. menu_additem(menu,"\y200 hp \R35P","2",0)
  5. menu_additem(menu,"\y500 hp \R70P","3",0)
  6. menu_additem(menu,"\yBunnyhop \R100P","4",0)
  7. menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \R70P","5",0)
  8. menu_additem(menu,"\yGyorsasag \R40P","6",0)
  9. menu_additem(menu,"\yNagyobb sebzes \R50P","7",0)
  10. menu_additem(menu,"\yTitkor granat \R50P","8",0)
  11. menu_display(id,menu,0)
  12. }
  13. public menu_handler(id,menu,item){
  14. if(item==MENU_EXIT){
  15. menu_destroy(menu)
  16. return PLUGIN_HANDLED
  17. }
  18. new data[6],name[64]
  19. new acces,callback
  20. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  21. new key = str_to_num(data)
  22. switch(key){
  23. case 1:{
  24. if(get_user_pont(id)>=20){
  25. set_user_health(id,100)
  26. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-20)
  27. }
  28. else {
  29. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. }
  32. }
  33. case 2:{
  34. if(get_user_pont(id)>=35){
  35. set_user_health(id,200)
  36. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-35)
  37. }
  38. else
  39. {
  40. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42. }
  43. }
  44. case 3:{
  45. if(get_user_pont(id)>=70) {
  46. set_user_health(id,500)
  47. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  48. }
  49. else {
  50. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }
  53. }
  54. case 4:{
  55. if(get_user_pont(id)>=100) {
  56. bunny[id]=true
  57. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-100)
  58. }
  59. else{
  60. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  61. return PLUGIN_CONTINUE
  62. }
  63. }
  64. case 5:{
  65. if(get_user_pont(id)>=70){
  66. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  67. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  68. }
  69. else {
  70. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72. }
  73. }
  74. case 6:{
  75. if(get_user_pont(id)>=40) {
  76. speed[id]=true
  77. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-40)
  78. }
  79. else{
  80. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  81. return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83. }
  84. case 7:{
  85. if(get_user_pont(id)>=50){
  86. damagee[id]=true
  87. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  88. }
  89. else{
  90. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. }
  94. case 8:{
  95. if(get_user_pont(id)>=50){
  96. grenade[id]=true
  97. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  98. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  99. }
  100. else{
  101. client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. }
  104. }
  105. }
  106. menu_destroy(menu)
  107. return PLUGIN_HANDLED
  108. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole