hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:14 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.05.28. 13:11
Hozzászólások:9
Hali.

letöltöttem a zp_select_models -t sma ban átírtam a modelleket, át konvertáltam majd felraktam a szerverre.
Aztán felraktam a camera plugint hogy nézetet váltsak, beírom hogy /models kiválasztom a modellt beírom hogy /cam 3d nézet és egy alap modellt látok pl: Gign vagy Artic vagy Leet mind1 melyik modellel vagyok.
Segítségeteket kérném, köszönöm.

Szerk.: a modelleket helyesen töltöttem fel ftp re.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Esetleg másold be a kódot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Jajj ne is, már reggel 10óra óta írom a human menüt zombi módhoz xd

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:27 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.05.28. 13:11
Hozzászólások:9
Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new g_ent_playermodel[33];
new g_ent_weaponmodel[33];
new g_currentweapon[33];
new g_pcvar_active;

new MenuKeys = (1 << 0) + (1 << 1) + (1 << 2) + (1 << 3) + (1 << 4) + (1 << 5) + (1 << 6) + (1 << 7) + (1 << 8)+ (1 << 9)
new BuyMenuBodyText[256]

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Select Models", "1.2", "Anggara_nothing")
   g_pcvar_active = register_cvar("zp_sem_enable", "1")
   register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
   SetupSelectMenu()
   register_clcmd("say /models", "ClCmdSelectModel")
   register_menucmd(register_menuid("\rSelect your model:"), MenuKeys, "SelectIt")
}

public plugin_precache()
{
   // Change your models here.
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human1/kala_human1.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human2/kala_human2.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human3/kala_human3.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human4/kala_human4.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human5/kala_human5.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human6/kala_human6.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human7/kala_human7.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/kala_human8/kala_human8.mdl")
}
}

// Current Weapon info
public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
   // Player not alive or not an active weapon
   if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
      return;
   
   // Get weapon id
   static weapon
   weapon = get_msg_arg_int(2)
   
   // Store weapon id for reference
   g_currentweapon[msg_entity] = weapon
   
   // Replace weapon models with custom ones
   fm_set_weaponmodel_ent(msg_entity)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   // remove the glow.
   set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0,kRenderNormal, 255)
   
   // Remove Custom Model Entities
   fm_remove_model_ents(id)
}

public ClCmdSelectModel(id)
{
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
   {
      client_print(id, print_chat, "Ez embernek van.")

      set_hudmessage(200, 155, 0, -1.0, 0.50, 0, 6.0, 8.0, 0.3, 0.5, 3)
      show_hudmessage(id, "Ez embernek van.")
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   else if(!get_pcvar_num(g_pcvar_active))
   {
      set_hudmessage(200, 155, 0, -1.0, 0.50, 0, 6.0, 8.0, 0.3, 0.5, 3)
      show_hudmessage(id, "Ez a kepesseg ki van kapcsolva.")
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   else if(!is_user_alive(id))
   {
      client_print(id, print_chat, "Te kovetelmeny miatt hasznalod ezt.")

      set_hudmessage(200, 155, 0, -1.0, 0.50, 0, 6.0, 8.0, 0.3, 0.5, 3)
      show_hudmessage(id, "Te kovetelmeny miatt hasznalod ezt.")
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   else
   {
      SetupSelectMenu()
      show_menu(id, MenuKeys, BuyMenuBodyText)
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public SelectIt(id, key)
{
   switch (key)
   {
      case 0:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human1/kala_human1.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 1:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human2/kala_human2.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 2:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/gkala_human3/kala_human3.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 3:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/gkala_human4/kala_human4.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 4:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human5/kala_human5.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 5:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human6/kala_human6.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 6:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human7/kala_human7.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 7:
      {
         fm_remove_model_ents(id)
         if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
         {
            g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return ;
            
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransTexture, 1)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
            set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
            // and change this.
            engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human8/kala_human8.mdl")
            fm_set_weaponmodel_ent(id)
         }
      }
      case 9: return ;
   }
   
   ClCmdSelectModel(id)
   return;
}

public SetupSelectMenu()
{
   new menuLen = format(BuyMenuBodyText, 255, "\rValasz Modelt:^n^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w1. TULELO1^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w2. TULELO2^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w3. TULELO3^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w4. TULELO4^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w5. TULELO5^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w6. TULELO6^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w7. TULELO7^n")
   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w8. TULELO8^n^n")

   menuLen += format(BuyMenuBodyText[menuLen], 255 - menuLen, "\w0. Kilep")

   return 1
}

// Remove Custom Model Entities
stock fm_remove_model_ents(id)
{
   // Remove "playermodel" ent if present
   if (pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
   {
      engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_ent_playermodel[id])
      g_ent_playermodel[id] = 0
   }
   // Remove "weaponmodel" ent if present
   if (pev_valid(g_ent_weaponmodel[id]))
   {
      engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_ent_weaponmodel[id])
      g_ent_weaponmodel[id] = 0
   }
}

// Set Weapon Model on Entity
stock fm_set_weaponmodel_ent(id)
{
   // Get player's p_ weapon model
   static model[100]
   pev(id, pev_weaponmodel2, model, sizeof model - 1)
   
   // Set model on entity or make a new one if unexistant
   if (!pev_valid(g_ent_weaponmodel[id]))
   {
      g_ent_weaponmodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
      if (!pev_valid(g_ent_weaponmodel[id])) return;
      
      set_pev(g_ent_weaponmodel[id], pev_classname, "weapon_model")
      set_pev(g_ent_weaponmodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
      set_pev(g_ent_weaponmodel[id], pev_aiment, id)
      set_pev(g_ent_weaponmodel[id], pev_owner, id)
   }
   
   engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_weaponmodel[id], model)
}


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2012.01.08. 14:34-kor.
CODE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:35 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Azthiszem ezek helyett

Kód:
engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human1/kala_human1.mdl")


Ez kell:

Kód:
engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/kala_human1")

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.05.28. 13:11
Hozzászólások:9
hát még most sem jó, letölti a modelleket, /models - TULELO2 és /cam 3d nézed aztán megint csak az alap modellt látom :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 14:59 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
makox222 írta:
hát még most sem jó, letölti a modelleket, /models - TULELO2 és /cam 3d nézed aztán megint csak az alap modellt látom :/

melyik plugint töltötted le? link

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 15:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.05.28. 13:11
Hozzászólások:9
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=humanmenu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 16:56 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2011.05.28. 13:11
Hozzászólások:9
senki sem tudja mi a baja? :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP]Humanmodels
HozzászólásElküldve:2012.01.08. 19:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezt írd át:

new g_ent_playermodel[33];

-->

new g_ent_playermodel[50];

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole