hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.19. 17:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: team
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 00:33 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Ebbe Hogy lehetne elhelyezni ezt ?:)
http://fb.com/cursegaming

Ugy kéne hogy aláirja a kor és a játékosok alá :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: team
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 01:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "www.facebook.com/cursegaming")
   
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Nemtesteltem :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: team
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 12:27 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
DeteCT0R írta:
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "www.facebook.com/cursegaming")
   
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Nemtesteltem :D


Kösszi :) majd ma megnézem : )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: team
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 12:56 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
nowa írta:
DeteCT0R írta:
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "www.facebook.com/cursegaming")
   
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Nemtesteltem :D


Kösszi :) majd ma megnézem : )


Na teszteltem meg minden csak anyia Bibi h amit kikéne irnie elvileg az eltünt csak a link van :PXD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: team
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 14:17 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
így:
[spoiler]
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^nhttp://fb.com/cursegaming^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: team
HozzászólásElküldve:2012.01.10. 00:36 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
IrOn123 írta:
így:
[spoiler]
Kód:
/*
Created Nice Team Score by sector for www.chatbox.do.am
Web Help - www.chatbox.do.am

All ingenious is simple - Nice. Made in Russia.
*/

#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT, nR

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^nhttp://fb.com/cursegaming^n", nT, nCT, nR, nPlayer_S)
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]


Kösszi : )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole