hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 19:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 382 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.07. 16:14 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.07.05. 17:25
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Van ez a plugin:http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=aioknifeplugin
Ebből a plluginból azt szeretném csinálni, hogy csak a CT -knek változtassa meg "csak" a sebzésüket(pl 500hp egy ütés)
Kód:
#define CUSTOM_MODELS   0
#define CUSTOM_SOUNDS   0

#if ( CUSTOM_MODELS )
   new MODEL_VIEW[]   = "models/v_knife.mdl"
   new MODEL_PLAYER[]    = "models/p_knife.mdl"
#endif
   
new SOUND_SLASH1[]    = "weapon/knife_slash1.wav"
new SOUND_SLASH2[]    = "weapon/knife_slash2.wav"
   
new SOUND_HIT1[]    = "weapon/knife_hit1.wav"
new SOUND_HIT2[]    = "weapon/knife_hit2.wav"
new SOUND_HIT3[]    = "weapon/knife_hit3.wav"
new SOUND_HIT4[]    = "weapon/knife_hit4.wav"
new SOUND_STAB[]    = "weapon/knife_stab.wav"
   
new SOUND_DEPLOY[]    = "weapon/knife_deploy1.wav"
new SOUND_HITWALL[]   = "weapon/knife_hitwall1.wav"

/* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[]    = "AIO Knife Plugin"
new PLUGIN_AUTHOR[]    = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[]    = "1.4"

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
   
   register_cvar( "amx_knife_boost", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_damage", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_jump", "0.0" )
   
   register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
   register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )
   
   #if (CUSTOM_SOUNDS)
      register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
   #endif
}

public plugin_precache()
{
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      precache_model( MODEL_VIEW )
      precache_model( MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   #if ( CUSTOM_SOUNDS )
      precache_sound( SOUND_SLASH1 )
      precache_sound( SOUND_SLASH2 )
      precache_sound( SOUND_HIT1 )
      precache_sound( SOUND_HIT2 )
      precache_sound( SOUND_HIT3 )
      precache_sound( SOUND_HIT4 )
      precache_sound( SOUND_DEPLOY )
      precache_sound( SOUND_HITWALL )
   #endif
}

public Event_CurWeapon( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new WeaponID = read_data( 2 )
   if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
      return  PLUGIN_CONTINUE
   
   new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
   if ( addSpeed > 0.0 )
      entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )
   
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel,     MODEL_VIEW   )
      entity_set_string( id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_Damage( id )
{
   new weapon, bodypart
   new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )
   
   if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new iHealth = get_user_health( id )
   new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
   if ( iHealth > iDamage )
      fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
   else
   {
      user_silentkill( id )
      make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE

   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
      
   if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
   {
      new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
      new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )
      
      if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( flags & FL_WATERJUMP )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( waterlvl > 1 )
         return PLUGIN_CONTINUE
            
      new Float:fVelocity[3]
      entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )
      
      entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return FMRES_IGNORED
      
   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return FMRES_IGNORED
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash1.wav" ) )
   {   
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_deploy1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hitwall1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit3.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT3, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit4.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_stab.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED
}   


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára norbexx_13 2012.01.09. 20:03-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.07. 20:24 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Talán így:

Kód:
#define CUSTOM_MODELS   0
#define CUSTOM_SOUNDS   0

#if ( CUSTOM_MODELS )
   new MODEL_VIEW[]   = "models/v_knife.mdl"
   new MODEL_PLAYER[]    = "models/p_knife.mdl"
#endif
   
new SOUND_SLASH1[]    = "weapon/knife_slash1.wav"
new SOUND_SLASH2[]    = "weapon/knife_slash2.wav"
   
new SOUND_HIT1[]    = "weapon/knife_hit1.wav"
new SOUND_HIT2[]    = "weapon/knife_hit2.wav"
new SOUND_HIT3[]    = "weapon/knife_hit3.wav"
new SOUND_HIT4[]    = "weapon/knife_hit4.wav"
new SOUND_STAB[]    = "weapon/knife_stab.wav"
   
new SOUND_DEPLOY[]    = "weapon/knife_deploy1.wav"
new SOUND_HITWALL[]   = "weapon/knife_hitwall1.wav"

/* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

new PLUGIN_NAME[]    = "AIO Knife Plugin"
new PLUGIN_AUTHOR[]    = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[]    = "1.4"

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
   
   register_cvar( "amx_knife_boost", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_damage", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_jump", "0.0" )
   
   register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
   register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )
   
   #if (CUSTOM_SOUNDS)
      register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
   #endif
}

public plugin_precache()
{
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      precache_model( MODEL_VIEW )
      precache_model( MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   #if ( CUSTOM_SOUNDS )
      precache_sound( SOUND_SLASH1 )
      precache_sound( SOUND_SLASH2 )
      precache_sound( SOUND_HIT1 )
      precache_sound( SOUND_HIT2 )
      precache_sound( SOUND_HIT3 )
      precache_sound( SOUND_HIT4 )
      precache_sound( SOUND_DEPLOY )
      precache_sound( SOUND_HITWALL )
   #endif
}

public Event_CurWeapon( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new WeaponID = read_data( 2 )
   if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
      return  PLUGIN_CONTINUE
   
   new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
   if ( addSpeed > 0.0 )
      entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )
   
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel,     MODEL_VIEW   )
      entity_set_string( id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_Damage( id )
{
   new weapon, bodypart
   new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )
   
   if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
        return PLUGIN_CONTINUE
   
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new iHealth = get_user_health( id )
   new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
   if ( iHealth > iDamage )
      fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
   else
   {
      user_silentkill( id )
      make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE

   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
     
   if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
   {
      new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
      new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )
     
      if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( flags & FL_WATERJUMP )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( waterlvl > 1 )
         return PLUGIN_CONTINUE
           
      new Float:fVelocity[3]
      entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )
     
      entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return FMRES_IGNORED
     
   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return FMRES_IGNORED
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash1.wav" ) )
   {   
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_deploy1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hitwall1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit3.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT3, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit4.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_stab.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED
}   

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.07. 20:39 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.07.05. 17:25
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
kiki írta:
Talán így:

Kód:
#define CUSTOM_MODELS   0
#define CUSTOM_SOUNDS   0

#if ( CUSTOM_MODELS )
   new MODEL_VIEW[]   = "models/v_knife.mdl"
   new MODEL_PLAYER[]    = "models/p_knife.mdl"
#endif
   
new SOUND_SLASH1[]    = "weapon/knife_slash1.wav"
new SOUND_SLASH2[]    = "weapon/knife_slash2.wav"
   
new SOUND_HIT1[]    = "weapon/knife_hit1.wav"
new SOUND_HIT2[]    = "weapon/knife_hit2.wav"
new SOUND_HIT3[]    = "weapon/knife_hit3.wav"
new SOUND_HIT4[]    = "weapon/knife_hit4.wav"
new SOUND_STAB[]    = "weapon/knife_stab.wav"
   
new SOUND_DEPLOY[]    = "weapon/knife_deploy1.wav"
new SOUND_HITWALL[]   = "weapon/knife_hitwall1.wav"

/* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

new PLUGIN_NAME[]    = "AIO Knife Plugin"
new PLUGIN_AUTHOR[]    = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[]    = "1.4"

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
   
   register_cvar( "amx_knife_boost", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_damage", "0.0" )
   register_cvar( "amx_knife_jump", "0.0" )
   
   register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
   register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )
   
   #if (CUSTOM_SOUNDS)
      register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
   #endif
}

public plugin_precache()
{
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      precache_model( MODEL_VIEW )
      precache_model( MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   #if ( CUSTOM_SOUNDS )
      precache_sound( SOUND_SLASH1 )
      precache_sound( SOUND_SLASH2 )
      precache_sound( SOUND_HIT1 )
      precache_sound( SOUND_HIT2 )
      precache_sound( SOUND_HIT3 )
      precache_sound( SOUND_HIT4 )
      precache_sound( SOUND_DEPLOY )
      precache_sound( SOUND_HITWALL )
   #endif
}

public Event_CurWeapon( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new WeaponID = read_data( 2 )
   if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
      return  PLUGIN_CONTINUE
   
   new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
   if ( addSpeed > 0.0 )
      entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )
   
   #if ( CUSTOM_MODELS )
      entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel,     MODEL_VIEW   )
      entity_set_string( id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER )
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_Damage( id )
{
   new weapon, bodypart
   new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )
   
   if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
        return PLUGIN_CONTINUE
   
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new iHealth = get_user_health( id )
   new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
   if ( iHealth > iDamage )
      fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
   else
   {
      user_silentkill( id )
      make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE

   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
     
   if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
   {
      new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
      new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )
     
      if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( flags & FL_WATERJUMP )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( waterlvl > 1 )
         return PLUGIN_CONTINUE
           
      new Float:fVelocity[3]
      entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )
     
      entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return FMRES_IGNORED
     
   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return FMRES_IGNORED
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash1.wav" ) )
   {   
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_deploy1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hitwall1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit2.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit3.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT3, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit4.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )   
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
     
   if ( equal ( sound, "weapons/knife_stab.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED
}   


Ki próbáltam...semmit se produkált!:(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 20:02 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.07.05. 17:25
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hahó, valaki :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 20:19 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
mivel 0-ra van állítva cvar, nem is fog többet sebezni :D
register_cvar( "amx_knife_damage", "0.0" ) <-- hányszoros sebzés legyen

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 20:20 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem lehetséges

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 23:08 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.07.05. 17:25
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Most sem megy?:(( :ugeek:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.10. 15:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
norbexx_13 írta:
Most sem megy?:(( :ugeek:

hát azt mi honnan tudjuk, hogy megy-e?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.11. 01:06 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.07.05. 17:25
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
IrOn123 írta:
norbexx_13 írta:
Most sem megy?:(( :ugeek:

hát azt mi honnan tudjuk, hogy megy-e?

Hoppá elírtam....Kérdőjel nélkül:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AIO Knife
HozzászólásElküldve:2012.01.11. 09:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole