hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 22:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 344 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 342 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 01:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Üdv.
láttam hogy fent van a plugin ékezetes rangok is vannak benne..
de ez hiányzik:
[ablak]stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
 [/ablak]
Jegyzet tömbbe ragtam mentés másként kitöröltem az elejéről majd ezt beragtam a végére de rossz :( vki help
Sma
[ablak]SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SzoDaWa"

new message[192]
new nev[32]
new Temp[192]
static color[10]
new g_vault
new olesek[33]
new szint[33]


#define ASD 15

//Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg

new const szamok[ASD] = {
15,
30,
45,
55,
60,
75,
85,
100,
112,
120,
135,
150,
200,
250,
500

}

new const rangok[ASD+1][] = {
"Yolo][Ăšjonc",
"Yolo][Lelkes",
"Yolo][Tag",
"Yolo][Beavatott",
"Yolo][Tud valamit",
"Yolo][Fanatikus",
"Yolo][Senior Tag",
"Yolo][Jómunkásember",
"Yolo][NagyĂşr",
"Yolo][Félisten",
"Yolo][Ă–stag",
"Yolo][Veterán",
"Yolo][Őskövület",
"Yolo][Minden6Ăł",
"Yolo][ISTEN",
"Yolo][Mindent TudĂł"

}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /rang", "hud")
register_clcmd("say", "sayhook")
register_clcmd("say_team", "tshook")
register_event("DeathMsg", "halal", "a")
g_vault = nvault_open("namerang")

}
public hud(id)
{
if(szint[id] != ASD+1)
{


client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
}
else {

client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
}

}
public sayhook(id)
{

read_args (message, 191)
remove_quotes (message)
if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_user_name(id, nev, 31)
if(is_user_alive(id)) {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)

}
else {
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
}
sendmessage(color)
return PLUGIN_HANDLED
}
public tshook(id)
{
read_args (message, 191)
remove_quotes (message)
if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
get_user_name(id, nev, 31)
new playerTeam = get_user_team(id)
new playerTeamName[19]
switch (playerTeam)
{
case 1: {
copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")

}
case 2: {
copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")

}
default:
copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
}
if(is_user_alive(id))
{
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)

}
else
{
get_user_team(id, color, 9)
formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
}
sendtmessage(color, playerTeam)
return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[])
{
new teamName[10]
for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
{
get_user_team (player, teamName, 9)
teamf (player, color)
elkuldes(player, Temp)
teamf(player, teamName)
}
}
public sendtmessage(color[], playerTeam)
{
new teamName[10]
for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
{
if(get_user_team(player) == playerTeam)
{
get_user_team (player, teamName, 9)
elkuldes(player, Temp)
teamf (player, teamName)
teamf (player, color)
}
}
}
public teamf(player, team[])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
write_byte(player)
write_string(team)
message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[])
{

message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
write_byte( player )
write_string( Temp )
message_end()

}

public client_connect(id)
{
LoadData(id)
}
public client_disconnect(id) SaveData(id)

public SaveData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])


nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadData(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]

format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])

nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new oles[32], level[32]
parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
olesek[id] = str_to_num(oles)
szint[id] = str_to_num(level)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public halal()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)

if(killer != victim)
olesek[killer]++

while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
{
szint[killer]++
}
}[/ablak]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 01:21 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 21:21
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Szia!

Tessék működnie kell.
Teszt megvolt.


Csatolmányok:
rangok.sma [4.52KiB]
Letöltve 35 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 01:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
mattboy írta:
Szia!

Tessék működnie kell.
Teszt megvolt.

ez nem kell bele
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 02:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 21:21
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nem kell. :)
Legalábbis én sosem úgy szoktam csinálni az "ékezesítést" hogy belerakom ezt. Sokkal egyszerűbb módon.
Nem tudom ha belerakod akkor jó-e, viszont ha nem akkor jónak kell lennie.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 04:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
mattboy írta:
Nem kell. :)
Legalábbis én sosem úgy szoktam csinálni az "ékezesítést" hogy belerakom ezt. Sokkal egyszerűbb módon.
Nem tudom ha belerakod akkor jó-e, viszont ha nem akkor jónak kell lennie.

Ékezetes a rang..
És am teszt megvolt.
[ jonc]Jatekos:Teszt
Az ékezetes betűket kihagya

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 04:43 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Próbáld:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmisc>
  2. #include <nvault>
  3.  
  4. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "SzoDaWa"
  7.  
  8. new message[192]
  9. new nev[32]
  10. new Temp[192]
  11. static color[10]
  12. new g_vault
  13. new olesek[33]
  14. new szint[33]
  15.  
  16.  
  17. #define ASD 15
  18.  
  19. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  20.  
  21. new const szamok[ASD] = {
  22. 15,
  23. 30,
  24. 45,
  25. 55,
  26. 60,
  27. 75,
  28. 85,
  29. 100,
  30. 112,
  31. 120,
  32. 135,
  33. 150,
  34. 200,
  35. 250,
  36. 500
  37.  
  38. }
  39.  
  40. new const rangok[ASD+1][] = {
  41. "Yolo][Újonc",
  42. "Yolo][Lelkes",
  43. "Yolo][Tag",
  44. "Yolo][Beavatott",
  45. "Yolo][Tud valamit",
  46. "Yolo][Fanatikus",
  47. "Yolo][Senior Tag",
  48. "Yolo][Jółmunkás ember",
  49. "Yolo][Nagyúr",
  50. "Yolo][Félisten",
  51. "Yolo][Őstag",
  52. "Yolo][Veterán",
  53. "Yolo][Őskövület",
  54. "Yolo][Minden6ó",
  55. "Yolo][ISTEN",
  56. "Yolo][Mindent Tudó"
  57.  
  58. }
  59.  
  60. public plugin_init()
  61. {
  62. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  63. register_clcmd("say /rang", "hud")
  64. register_clcmd("say", "sayhook")
  65. register_clcmd("say_team", "tshook")
  66. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  67. g_vault = nvault_open("namerang")
  68.  
  69. }
  70. public hud(id)
  71. {
  72. if(szint[id] != ASD+1)
  73. {
  74.  
  75.  
  76. print_color(id, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  77. }
  78. else {
  79.  
  80. print_color(id, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  81. }
  82.  
  83. }
  84. public sayhook(id)
  85. {
  86.  
  87. read_args (message, 191)
  88. remove_quotes (message)
  89. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  90. {
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. get_user_name(id, nev, 31)
  94. if(is_user_alive(id)) {
  95. get_user_team(id, color, 9)
  96. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  97.  
  98. }
  99. else {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  102. }
  103. sendmessage(color)
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106. public tshook(id)
  107. {
  108. read_args (message, 191)
  109. remove_quotes (message)
  110. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111. {
  112. return PLUGIN_CONTINUE
  113. }
  114. get_user_name(id, nev, 31)
  115. new playerTeam = get_user_team(id)
  116. new playerTeamName[19]
  117. switch (playerTeam)
  118. {
  119. case 1: {
  120. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  121.  
  122. }
  123. case 2: {
  124. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  125.  
  126. }
  127. default:
  128. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  129. }
  130. if(is_user_alive(id))
  131. {
  132. get_user_team(id, color, 9)
  133. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135. }
  136. else
  137. {
  138. get_user_team(id, color, 9)
  139. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  140. }
  141. sendtmessage(color, playerTeam)
  142. return PLUGIN_HANDLED
  143. }
  144. public sendmessage(color[])
  145. {
  146. new teamName[10]
  147. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  148. {
  149. get_user_team (player, teamName, 9)
  150. teamf (player, color)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf(player, teamName)
  153. }
  154. }
  155. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  156. {
  157. new teamName[10]
  158. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  159. {
  160. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  161. {
  162. get_user_team (player, teamName, 9)
  163. elkuldes(player, Temp)
  164. teamf (player, teamName)
  165. teamf (player, color)
  166. }
  167. }
  168. }
  169. public teamf(player, team[])
  170. {
  171. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  172. write_byte(player)
  173. write_string(team)
  174. message_end()
  175. }
  176. public elkuldes(player, Temp[])
  177. {
  178.  
  179. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  180. write_byte( player )
  181. write_string( Temp )
  182. message_end()
  183.  
  184. }
  185.  
  186. public client_connect(id)
  187. {
  188. LoadData(id)
  189. }
  190. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  191.  
  192. public SaveData(id)
  193. {
  194. new name[32]
  195. get_user_name(id, name, 31)
  196.  
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  199. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  200.  
  201.  
  202. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  203. return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205. public LoadData(id)
  206. {
  207. new name[32]
  208. get_user_name(id, name, 31)
  209. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  210.  
  211. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  212. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216. new oles[32], level[32]
  217. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  218. olesek[id] = str_to_num(oles)
  219. szint[id] = str_to_num(level)
  220. return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222. public halal()
  223. {
  224. new killer = read_data(1)
  225. new victim = read_data(2)
  226.  
  227. if(killer != victim)
  228. olesek[killer]++
  229.  
  230. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  231. {
  232. szint[killer]++
  233. }
  234. }
  235. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  236. {
  237. new count = 1, players[32]
  238. static msg[191]
  239. vformat(msg, 190, input, 3)
  240.  
  241. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  242. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  243. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  244. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  245. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  246. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  247. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  248. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  249. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  250. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  251. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  252. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  253. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  254. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  255. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  256. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  257. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  258. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  259. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  260. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  261. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  262.  
  263. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  264. {
  265. for (new i = 0; i < count; i++)
  266. {
  267. if (is_user_connected(players[i]))
  268. {
  269. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  270. write_byte(players[i])
  271. write_string(msg)
  272. message_end()
  273. }
  274. }
  275. }
  276. return PLUGIN_HANDLED
  277. }
  278.  

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 15:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
++++++++++
norbee.16 írta:
Próbáld:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmisc>
  2. #include <nvault>
  3.  
  4. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "SzoDaWa"
  7.  
  8. new message[192]
  9. new nev[32]
  10. new Temp[192]
  11. static color[10]
  12. new g_vault
  13. new olesek[33]
  14. new szint[33]
  15.  
  16.  
  17. #define ASD 15
  18.  
  19. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  20.  
  21. new const szamok[ASD] = {
  22. 15,
  23. 30,
  24. 45,
  25. 55,
  26. 60,
  27. 75,
  28. 85,
  29. 100,
  30. 112,
  31. 120,
  32. 135,
  33. 150,
  34. 200,
  35. 250,
  36. 500
  37.  
  38. }
  39.  
  40. new const rangok[ASD+1][] = {
  41. "Yolo][Újonc",
  42. "Yolo][Lelkes",
  43. "Yolo][Tag",
  44. "Yolo][Beavatott",
  45. "Yolo][Tud valamit",
  46. "Yolo][Fanatikus",
  47. "Yolo][Senior Tag",
  48. "Yolo][Jółmunkás ember",
  49. "Yolo][Nagyúr",
  50. "Yolo][Félisten",
  51. "Yolo][Őstag",
  52. "Yolo][Veterán",
  53. "Yolo][Őskövület",
  54. "Yolo][Minden6ó",
  55. "Yolo][ISTEN",
  56. "Yolo][Mindent Tudó"
  57.  
  58. }
  59.  
  60. public plugin_init()
  61. {
  62. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  63. register_clcmd("say /rang", "hud")
  64. register_clcmd("say", "sayhook")
  65. register_clcmd("say_team", "tshook")
  66. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  67. g_vault = nvault_open("namerang")
  68.  
  69. }
  70. public hud(id)
  71. {
  72. if(szint[id] != ASD+1)
  73. {
  74.  
  75.  
  76. print_color(id, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  77. }
  78. else {
  79.  
  80. print_color(id, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  81. }
  82.  
  83. }
  84. public sayhook(id)
  85. {
  86.  
  87. read_args (message, 191)
  88. remove_quotes (message)
  89. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  90. {
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. get_user_name(id, nev, 31)
  94. if(is_user_alive(id)) {
  95. get_user_team(id, color, 9)
  96. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  97.  
  98. }
  99. else {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  102. }
  103. sendmessage(color)
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106. public tshook(id)
  107. {
  108. read_args (message, 191)
  109. remove_quotes (message)
  110. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111. {
  112. return PLUGIN_CONTINUE
  113. }
  114. get_user_name(id, nev, 31)
  115. new playerTeam = get_user_team(id)
  116. new playerTeamName[19]
  117. switch (playerTeam)
  118. {
  119. case 1: {
  120. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  121.  
  122. }
  123. case 2: {
  124. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  125.  
  126. }
  127. default:
  128. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  129. }
  130. if(is_user_alive(id))
  131. {
  132. get_user_team(id, color, 9)
  133. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135. }
  136. else
  137. {
  138. get_user_team(id, color, 9)
  139. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  140. }
  141. sendtmessage(color, playerTeam)
  142. return PLUGIN_HANDLED
  143. }
  144. public sendmessage(color[])
  145. {
  146. new teamName[10]
  147. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  148. {
  149. get_user_team (player, teamName, 9)
  150. teamf (player, color)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf(player, teamName)
  153. }
  154. }
  155. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  156. {
  157. new teamName[10]
  158. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  159. {
  160. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  161. {
  162. get_user_team (player, teamName, 9)
  163. elkuldes(player, Temp)
  164. teamf (player, teamName)
  165. teamf (player, color)
  166. }
  167. }
  168. }
  169. public teamf(player, team[])
  170. {
  171. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  172. write_byte(player)
  173. write_string(team)
  174. message_end()
  175. }
  176. public elkuldes(player, Temp[])
  177. {
  178.  
  179. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  180. write_byte( player )
  181. write_string( Temp )
  182. message_end()
  183.  
  184. }
  185.  
  186. public client_connect(id)
  187. {
  188. LoadData(id)
  189. }
  190. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  191.  
  192. public SaveData(id)
  193. {
  194. new name[32]
  195. get_user_name(id, name, 31)
  196.  
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  199. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  200.  
  201.  
  202. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  203. return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205. public LoadData(id)
  206. {
  207. new name[32]
  208. get_user_name(id, name, 31)
  209. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  210.  
  211. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  212. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216. new oles[32], level[32]
  217. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  218. olesek[id] = str_to_num(oles)
  219. szint[id] = str_to_num(level)
  220. return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222. public halal()
  223. {
  224. new killer = read_data(1)
  225. new victim = read_data(2)
  226.  
  227. if(killer != victim)
  228. olesek[killer]++
  229.  
  230. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  231. {
  232. szint[killer]++
  233. }
  234. }
  235. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  236. {
  237. new count = 1, players[32]
  238. static msg[191]
  239. vformat(msg, 190, input, 3)
  240.  
  241. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  242. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  243. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  244. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  245. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  246. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  247. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  248. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  249. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  250. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  251. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  252. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  253. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  254. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  255. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  256. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  257. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  258. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  259. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  260. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  261. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  262.  
  263. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  264. {
  265. for (new i = 0; i < count; i++)
  266. {
  267. if (is_user_connected(players[i]))
  268. {
  269. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  270. write_byte(players[i])
  271. write_string(msg)
  272. message_end()
  273. }
  274. }
  275. }
  276. return PLUGIN_HANDLED
  277. }
  278.  

nem jó :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 15:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 21:21
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Szerintem akkor valami a szerverrel lesz, vagy te nem csinálod jól. Nálam működött..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 16:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.01.11. 22:53
Hozzászólások:379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
mattboy írta:
Szerintem akkor valami a szerverrel lesz, vagy te nem csinálod jól. Nálam működött..

Egy plugint még én is betudok rakni..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hlmodhusrangok
HozzászólásElküldve:2014.08.04. 16:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 21:21
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Oké, viszont egy hostnál vagyunk. Szóval szerintem ilyen ügyben nem a host lehet a hibás. :)
Én tegnap teszteltem, nekem működött. Nem tudom nálad mért nem jó.. :o


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole