hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 08:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 405 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 404 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: /oles
HozzászólásElküldve:2014.08.13. 13:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Valaki megtudná csinálni, hogy az /oles parancsra színesen kiírja eszt a chatba:
Oleseid:(IDE AMENYI ÖLÉSED VAN)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /menu","menu")
  29. vault = nvault_open("kes_olessert")
  30. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  39. }
  40. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  43. }
  44. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  47. }
  48. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  51. }
  52. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  59. }
  60. }
  61. public death(){
  62. new killer = read_data(1)
  63. new victim = read_data(2)
  64.  
  65. if(killer == victim)
  66. {
  67. return PLUGIN_HANDLED
  68. }
  69. oles[killer]++
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. public menu(id) {
  73. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  74. menu_additem(menu,"ReloaD Alap Kes","1",0)
  75. if(oles[id] >= 1000)
  76. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 1","2",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","2",0)
  79. if(oles[id] >= 2500)
  80. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 2","2",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","2",0)
  83. if(oles[id] >= 5000)
  84. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 3","3",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","3",0)
  87. if(oles[id] >= 10000)
  88. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 4","4",0)
  89. else
  90. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","4",0)
  91. if(oles[id] >= 15000)
  92. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 5","5",0)
  93. else
  94. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","5",0)
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  101. menu_display(id, menu, 0);
  102. }
  103. public menu_h(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. new data[9], szName[64];
  111. new access, callback;
  112. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  113. new key = str_to_num(data);
  114.  
  115. switch(key)
  116. {
  117. case 1:{
  118. if(oles[id] >= 0)
  119. kes[id] = 0
  120. }
  121. case 2:{
  122. if(oles[id] >= 1000)
  123. kes[id] = 1
  124. else
  125. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^41000 ^3oles ^1szukseges!")
  126. }
  127. case 3:{
  128. if(oles[id] >= 2500)
  129. kes[id] = 2
  130. else
  131. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^42500 ^3oles ^1szukseges!")
  132. }
  133. case 4:{
  134. if(oles[id] >= 5000)
  135. kes[id] = 3
  136. else
  137. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^45000 ^3oles ^1szukseges!")
  138. }
  139. case 5:{
  140. if(oles[id] >= 10000)
  141. kes[id] = 4
  142. else
  143. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^410000 ^3oles ^1szukseges!")
  144. }
  145. case 6:{
  146. if(oles[id] >= 15000)
  147. kes[id] = 5
  148. else
  149. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^415000 ^3oles ^1szukseges!")
  150. }
  151.  
  152. }
  153. menu_destroy(menu)
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156. public mentes(id)
  157. {
  158. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  159. get_user_name(id, name, 31)
  160. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  161. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  162. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  163. return PLUGIN_CONTINUE
  164. }
  165. public betoltes(id)
  166. {
  167. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  168. get_user_name(id, name, 31)
  169. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  170. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  171. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. public client_disconnect(id)
  175. {
  176. mentes(id)
  177. }
  178. public client_connect(id)
  179. {
  180. betoltes(id)
  181. }
  182. public kijelzo(){
  183. new players[32], szam, id
  184. get_players(players, szam)
  185. for(new i; i<szam; i++){
  186. id = players[i]
  187. ColorChat(0, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  188. }
  189. }
  190.  
  191.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /oles
HozzászólásElküldve:2014.08.13. 13:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Eddig jutotam vele:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /menu","menu")
  29. register_clcmd("say /oles","ole")
  30. vault = nvault_open("kes_olessert")
  31. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  60. }
  61. }
  62. public death(){
  63. new killer = read_data(1)
  64. new victim = read_data(2)
  65.  
  66. if(killer == victim)
  67. {
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id) {
  74. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  75. menu_additem(menu,"ReloaD Alap Kes","1",0)
  76. if(oles[id] >= 1000)
  77. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 1","2",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","2",0)
  80. if(oles[id] >= 2500)
  81. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 2","2",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","2",0)
  84. if(oles[id] >= 5000)
  85. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 3","3",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","3",0)
  88. if(oles[id] >= 10000)
  89. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 4","4",0)
  90. else
  91. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","4",0)
  92. if(oles[id] >= 15000)
  93. menu_additem(menu,"ReloaD Kes 5","5",0)
  94. else
  95. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","5",0)
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public menu_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(oles[id] >= 0)
  120. kes[id] = 0
  121. }
  122. case 2:{
  123. if(oles[id] >= 1000)
  124. kes[id] = 1
  125. else
  126. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^41000 ^3oles ^1szukseges!")
  127. }
  128. case 3:{
  129. if(oles[id] >= 2500)
  130. kes[id] = 2
  131. else
  132. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^42500 ^3oles ^1szukseges!")
  133. }
  134. case 4:{
  135. if(oles[id] >= 5000)
  136. kes[id] = 3
  137. else
  138. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^45000 ^3oles ^1szukseges!")
  139. }
  140. case 5:{
  141. if(oles[id] >= 10000)
  142. kes[id] = 4
  143. else
  144. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^410000 ^3oles ^1szukseges!")
  145. }
  146. case 6:{
  147. if(oles[id] >= 15000)
  148. kes[id] = 5
  149. else
  150. ColorChat(0, GREY, "A ^3kes ^1hasznalatahoz ^415000 ^3oles ^1szukseges!")
  151. }
  152.  
  153. }
  154. menu_destroy(menu)
  155. return PLUGIN_HANDLED
  156. }
  157. public mentes(id)
  158. {
  159. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  160. get_user_name(id, name, 31)
  161. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  162. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  163. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166. public betoltes(id)
  167. {
  168. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  169. get_user_name(id, name, 31)
  170. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  171. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  172. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  173. return PLUGIN_CONTINUE
  174. }
  175. public client_disconnect(id)
  176. {
  177. mentes(id)
  178. }
  179. public client_connect(id)
  180. {
  181. betoltes(id)
  182. }
  183. public ole(id)
  184. {
  185. ColorChat(0, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  186. }
  187. }
  188.  
  189.  


Eszt írja forditásnál:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/var/www/webcompiler/temp_src/textS5KkIQ.sma(187) : error 054: unmatched closing brace

1 Error.
Could not locate output file /var/www/webcompiler/temp_out/textS5KkIQ.amx (compile failed).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /oles
HozzászólásElküldve:2014.08.13. 14:25 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
A végén 1-el több } van

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /oles
HozzászólásElküldve:2014.08.14. 13:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Már jó csak valamiért a ColorChat nem megy, nem írja színesen...Valaki javitaná?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /oles
HozzászólásElküldve:2014.08.14. 13:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
És még érdekelne, hogy az emberek öléseit átlehet e írni, és ha igen akkor hol?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole