hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 12:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 300 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 20:23 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.01.18. 19:04
Hozzászólások:14
Sziasztok!

A kérdésem annyi lenne, hogy ezeket az előre meghatározott értékeket cvarral hogyan lehetne kifejezni?
A célja az lenne, hogy XP változtatáskor ne keljen restartolgatni a szervert.

Kód:
#define EXP_PRICE_STAMINA   220
#define EXP_PRICE_STRENGTH   200
#define EXP_PRICE_AGILITY   300
#define EXP_PRICE_DEXTERITY   200
#define EXP_PRICE_DISARM   200

...
Kód:
new const UpgradePrice[UPGRADES+1] = {
   0, //NULL
   EXP_PRICE_STAMINA,
   EXP_PRICE_STRENGTH,
   EXP_PRICE_AGILITY,
   EXP_PRICE_DEXTERITY,
   EXP_PRICE_DISARM,
}

Teljes kód a mellékletben.
43, 240, 1894 sorok.


Csatolmányok:
soccerjam.sma [73.64KiB]
Letöltve 50 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 22:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Szia!

Egy megoldás:
ugyebár az állapottéren a tömb mint konstans jelentkezik, viszont emiatt pont nem megvalósítható az, hogy dinamikusan változtatni lehessen.

Szükséges átalakítások
Kód:
new const UpgradePrice[UPGRADES+1] = {
   0, //NULL
   EXP_PRICE_STAMINA,
   EXP_PRICE_STRENGTH,
   EXP_PRICE_AGILITY,
   EXP_PRICE_DEXTERITY,
   EXP_PRICE_DISARM,
}
Kód:
new UpgradePrice[UPGRADES+1]


Sajma ezzel eltűntek az értékek is viszont a tömb elemei funkcionálhatnak pointerként, azaz:
Kód:
public plugin_init()
{
   // ...

   UpgradePrice[1]=0
   UpgradePrice[1]=register_cvar("cvar_exp_price_stamina", "220")
   UpgradePrice[2]=register_cvar("cvar_exp_price_strength", "100")
   UpgradePrice[3]=register_cvar("cvar_exp_price_agility", "300")
   UpgradePrice[4]=register_cvar("cvar_exp_price_dexterity", "200")
   UpgradePrice[5]=register_cvar("cvar_exp_price_disarm", "200")

   // ...
}

Ez egy lehetséges megoldása a problémának.
Teszteld, ha para van jelezd, s a hatást is írd le.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 06:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.01.18. 19:04
Hozzászólások:14
Az átváltás során semmilyen warning/errort nem jelzett és ez várt a szerveren.
Előre is kösz a segítséget.


Csatolmányok:
xp.png
xp.png [199.22KiB |Megtekintve 818 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 11:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mint írtam: "... Sajna ezzel eltűntek az értékek is, viszont a tömb elemei funkcionálhatnak pointerként ..."
Ergo, nem direktben kell hivatkozni rá, mert akkor a pointer címét kapod meg.
Mikor hivatkozni akarsz az értékre, akkor
Kód:
UpgradePrice[x]
helyett
Kód:
get_pcvar_num(UpgradePrice[x])

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 15:33 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.01.18. 19:04
Hozzászólások:14
Mostmár értem, köszi szépen a segítséget!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 17:29 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
RastafaRi írta:
Mostmár értem, köszi szépen a segítséget!


Ha nem működne, jelezd pls, bár szerintem át tudod írni azon a 2+2 helyen a kódot

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole