[kozep]
Teleport készítés[/kozep]
Kezdés:Először is csinálj egy szobát amiben van egy start, és a szoba egyik végébe tegyél még egy szintet, ahova teleportálni akarsz. Úgy csináld meg, hogy mind a 2 szinten kényelmesen elférjen egy pár játékos.
Bejárat:Most csináld meg a teleportáló testet (tigger_teleport) (akármilyen textúrájú lehet, és akármekkora mennyiségben!). Nyisd meg a tulajdonságait. A Target-hez írd be, hogy teleport1 (mást is megadhatsz)
(1)Kijárat:Kattints a ENTITY TOOL-ra (Shift+E) és a lenyíló menüből válaszd ki a info_teleport_destination-ot. Ezt helyezd el úgy ahogy akarod de inkább a padlóhoz legyen közelebb mint a plafonhoz.
(2) Nyisd meg a tulajdonságait és a NAME-hez írd azt, hogy teleport1 (ugyan azt kell ide írni amit a teleport bejáratánál a Target-hez!) A szöget pedig úgy állítod, ahogy szeretnéd, hogy nézzen a teleportból való kijövésnél.
(3)U.i:Gond lehet az, hogy egy illető megáll a teleport kijáratánál, és a következő teleportáló "beleragad". Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy az info_teleport_destination köré csinálsz egy másik testet. Ezt átalakítod trigger_push nevű entity-vé. Nyisd meg a tulajdonságait és a Speed of push-hoz írj be, hogy 500-nál nagyobb értéket. (ez a lökő erő, az 500 alatti nem elég erős) A szöget pedig úgy állítod, ahogy szeretnéd, hogy ellökjön. (ha fölfele akkor Speed of push-hoz 2000 ezret ajánlok)
Vagy: Elég magasra rakd az info_teleport_destination-t. (De NE legyen túl közel a plafonhoz!!!)
Jó szórakozást:
VP