hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 15:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Hello, hogyan lehet elmenteni egy ent helyét pl. egy txt vagy cfg fájlba?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 18:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Mi az az Ent? Fejezd ki bővebben

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 19:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
RaZzoR írta:
Mi az az Ent? Fejezd ki bővebben

Egy entity, pl.: egy fa(nem kell ghw_entspawner :D)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 21:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new Float:origin[3]
  3. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  4.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 21:17 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
crazyboy írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new Float:origin[3]
  3. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  4.  

Nem vagyok én ebben annyira profi :D
Ez így gondolom nem menti fájlba, vagy igen? :D

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.25. 23:10 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
a mentést neked kell megcsinálni :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ent helyének mentése
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 08:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
crazyboy írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new Float:origin[3]
  3. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  4.  


Ezzel lekéri a koordinátát utána egy write_file al kiíratod.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole