hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.27. 05:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 362 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 361 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 15:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Azt a plugint keresem ami minden játékosnak egy tökfej van a fején. Köszi előre is!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 16:08 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Beckx írta:
Üdv!
Azt a plugint keresem ami minden játékosnak egy tökfej van a fején. Köszi előre is!

sapka plugin, tök modellel?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 16:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.08.15. 14:42
Hozzászólások:1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
TIPP: sapka plugin
Pumpkinhead skin: http://cs.gamebanana.com/skins/125624
Csak a mdl fájlok nevét kell átírni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < cstrike >
  4. #include < hamsandwich >
  5.  
  6. new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
  7. "",
  8. "models/santahat.mdl",
  9. "models/santahat_blue.mdl",
  10. ""
  11. };
  12.  
  13. new g_iHats[ 33 ];
  14.  
  15. public plugin_init( ) {
  16. register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" );
  17.  
  18. register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  19.  
  20. register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  21.  
  22. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
  23. }
  24.  
  25. public plugin_precache( ) {
  26.  
  27. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  28. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  29. }
  30.  
  31. public client_disconnect( id )
  32. if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
  33. remove_entity( g_iHats[ id ] );
  34.  
  35. public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
  36. if( is_user_alive( id ) ) {
  37. new iEntity = g_iHats[ id ];
  38.  
  39. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  40. if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
  41. return;
  42.  
  43. new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
  44.  
  45. if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
  46. iTeam = CS_TEAM_T;
  47.  
  48. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
  49. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  50. entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
  51. }
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public EventTeamInfo( ) {
  56. new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  57.  
  58. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  59. if( iEntity > 0 )
  60. g_iHats[ id ] = 0;
  61.  
  62. return;
  63. }
  64.  
  65. new szTeam[ 2 ];
  66. read_data( 2, szTeam, 1 );
  67.  
  68. if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
  69. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  70. else
  71. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  72. }

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 16:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Badboy.killer írta:
TIPP: sapka plugin
Pumpkinhead skin: http://cs.gamebanana.com/skins/125624
Csak a mdl fájlok nevét kell átírni.
Forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < cstrike >
  4. #include < hamsandwich >
  5.  
  6. new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
  7. "",
  8. "models/santahat.mdl",
  9. "models/santahat_blue.mdl",
  10. ""
  11. };
  12.  
  13. new g_iHats[ 33 ];
  14.  
  15. public plugin_init( ) {
  16. register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" );
  17.  
  18. register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  19.  
  20. register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  21.  
  22. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
  23. }
  24.  
  25. public plugin_precache( ) {
  26.  
  27. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  28. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  29. }
  30.  
  31. public client_disconnect( id )
  32. if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
  33. remove_entity( g_iHats[ id ] );
  34.  
  35. public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
  36. if( is_user_alive( id ) ) {
  37. new iEntity = g_iHats[ id ];
  38.  
  39. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  40. if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
  41. return;
  42.  
  43. new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
  44.  
  45. if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
  46. iTeam = CS_TEAM_T;
  47.  
  48. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
  49. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  50. entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
  51. }
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public EventTeamInfo( ) {
  56. new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  57.  
  58. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  59. if( iEntity > 0 )
  60. g_iHats[ id ] = 0;
  61.  
  62. return;
  63. }
  64.  
  65. new szTeam[ 2 ];
  66. read_data( 2, szTeam, 1 );
  67.  
  68. if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
  69. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  70. else
  71. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  72. }

Nincs sok értelme, ez sapkát állít be, nem modelt, vagyis bugolni fog, egyszerűbb vip skines pluginnal megoldani, ha teljes modelt szeretnél betenni

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 18:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ebbe kéne beletenni, beleraktam de nem akar semmit csinálni vagy is át állítja a modelt "leet"-re

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Name"
  11.  
  12. new kes_szam[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_clcmd("say /halloween", "menu")
  18. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  19. }
  20. public menu(id)
  21. {
  22. new menu = menu_create("Válassz a Halloween modelekből!", "menu_handler");
  23.  
  24. menu_additem(menu, "\yTökfej\w--> \r[INGYENES]", "1", 0);
  25. menu_additem(menu, "\yHalloween Kés\w--> \r[INGYENES]", "2", 0);
  26.  
  27.  
  28. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  29.  
  30. menu_display(id, menu, 0);
  31. }
  32. public menu_handler(id, menu, item)
  33. {
  34. if( item == MENU_EXIT )
  35. {
  36. menu_destroy(menu);
  37. return PLUGIN_HANDLED;
  38. }
  39. new nev[32]
  40. get_user_name(id, nev, 31)
  41. new data[9], szName[64];
  42. new access, callback;
  43. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  44. new key = str_to_num(data);
  45.  
  46. switch(key)
  47. {
  48. case 1:
  49. {
  50. cs_set_user_model(id, "tokfejke")
  51. ColorChat(0, GREEN, "[BS] ^3%s ^1a ^4TökFej ^1model-t használja ha teis szeretnéd írd ^4/halloween", nev)
  52.  
  53. }
  54. case 2:
  55. {
  56. strip_user_weapons(id)
  57. give_item(id, "weapon_knife")
  58. kes_szam[id] = 1
  59. ColorChat(0, GREEN, "[BS] ^3%s ^1a ^4HalloweenKés ^1model-t használja ha teis szeretnéd írd ^4/halloween", nev)
  60.  
  61. }
  62.  
  63. }
  64. menu_destroy(menu);
  65. return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67. public Event_Change_Weapon(id)
  68. {
  69. new fgy = get_user_weapon(id)
  70. if(kes_szam[id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE)
  71. {
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS_Halloween/halloweenkes.mdl")
  73. }
  74. }
  75. public plugin_precache()
  76. {
  77. precache_model("models/BS_Halloween/tokfejke.mdl")
  78. precache_model("models/BS_Halloween/halloweenkes.mdl")
  79. }
  80. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  81. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  82. */
  83. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  84. {
  85. new count = 1, players[32]
  86. static msg[191]
  87. vformat(msg, 190, input, 3)
  88.  
  89. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  90. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  91. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  92. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  93. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  94. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  95. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  96. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  97. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  98. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  99. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  100. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  101. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  102. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  103. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  104. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  105. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  106. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  107. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  108. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  109. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  110.  
  111. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  112. {
  113. for (new i = 0; i < count; i++)
  114. {
  115. if (is_user_connected(players[i]))
  116. {
  117. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  118. write_byte(players[i])
  119. write_string(msg)
  120. message_end()
  121. }
  122. }
  123. }
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halloween tökfej játékosoknak
HozzászólásElküldve:2014.10.26. 19:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Azt hiszem hogy a modelnek és a mappának a neve ugyanaz kell hogy legyen, vagyis .../tokfejke/tokfejke.mdl

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole