hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 12:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP [Beleírás]
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 13:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Hali! ebbe az usp bolt ba kéne írni meg szerkeszteni! Szerkeszteni: az 1. USP-t 15pontot kell gyujteni h meglegyen az illetőnek! 2. USP-hez 35pont kell hogy meglegyen az illetőnek 3.USP-hez 50pont és még hozzá kéne írni a pluginba még 2 db USP-t és úgy lenne 5 USP és a 4.USP-hez 70pont 5.USP-hez 100 pont Aki megcsinálja annak jár a gomb!! SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "usp pontert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "asd"
  12.  
  13. new oles[33], usp[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/USP/alap.mdl")
  17. precache_model("models/USP/ketto.mdl")
  18. precache_model("models/USP/harom.mdl")
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_event("DeathMsg","death","a")
  23. register_clcmd("say /usp","menu")
  24. vault = nvault_open("kes_olessert")
  25. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  26. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  27. }
  28. public ecw(id)
  29. {
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/alap.mdl")
  34. }
  35. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ketto.mdl")
  38. }
  39. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/harom.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer == victim)
  49. {
  50. return PLUGIN_HANDLED
  51. }
  52. oles[killer]++
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. public menu(id) {
  56. new menu = menu_create("\r:|P]e\y@\wc[E]: USP Menu", "menu_h")
  57. menu_additem(menu,"\ttigris USP","1",0)
  58. if(oles[id] >= 200)
  59. menu_additem(menu,"\ySniper USP \r[Feloldva]","2",0)
  60. else
  61. menu_additem(menu,"\dSniper USP [500 Pont]","2",0)
  62. if(oles[id] >= 500)
  63. menu_additem(menu,"\yEros USP \r[Feloldva]","3",0)
  64. else
  65. menu_additem(menu,"\dEros USP [1000 Pont]","3",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu, 0);
  68. }
  69. public menu_h(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[9], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80.  
  81. switch(key)
  82. {
  83. case 1:{
  84. if(oles[id] >= 0)
  85. usp[id] = 0
  86. }
  87. case 2:{
  88. if(oles[id] >= 200)
  89. usp[id] = 1
  90. else
  91. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  92. }
  93. case 3:{
  94. if(oles[id] >= 500)
  95. usp[id] = 2
  96. else
  97. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  98. }
  99. }
  100. menu_destroy(menu)
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103. public mentes(id)
  104. {
  105. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  106. get_user_name(id, name, 31)
  107. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  108. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  109. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. public betoltes(id)
  113. {
  114. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  115. get_user_name(id, name, 31)
  116. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  117. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  118. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121. public client_disconnect(id)
  122. {
  123. mentes(id)
  124. }
  125. public client_connect(id)
  126. {
  127. betoltes(id)
  128. }
  129. public kijelzo(){
  130. new players[32], szam, id
  131. get_players(players, szam)
  132. for(new i; i<szam; i++){
  133. id = players[i]
  134. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  135. show_hudmessage(id, "Pont: [%d]", oles[id])
  136. }
  137. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP [Beleírás]
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 14:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.11.20. 15:40
Hozzászólások:259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Teszteld, lefordítja, de nem teszteltem. (szerkesztve)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "usp pontert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "asd"
  12.  
  13. new oles[33], usp[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/USP/alap.mdl")
  17. precache_model("models/USP/ketto.mdl")
  18. precache_model("models/USP/harom.mdl")
  19. precache_model("models/USP/negy.mdl")
  20. precache_model("models/USP/ot.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /usp","menu")
  26. vault = nvault_open("kes_olessert")
  27. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  28. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/alap.mdl")
  36. }
  37. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ketto.mdl")
  40. }
  41. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/harom.mdl")
  44. }
  45. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/negy.mdl")
  48. }
  49. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ot.mdl")
  52. }
  53. }
  54. public death(){
  55. new killer = read_data(1)
  56. new victim = read_data(2)
  57.  
  58. if(killer == victim)
  59. {
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. oles[killer]++
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. public menu(id) {
  66. new menu = menu_create("\rTeszt USP Menu", "menu_h")
  67. if(oles[id] >= 15)
  68. menu_additem(menu,"\tTigris USP\r[Feloldva]","1",0)
  69. else
  70. menu_additem(menu,"\tTigris USP \r[15 Pont]","1",0)
  71. if(oles[id] >= 35)
  72. menu_additem(menu,"\ySniper USP \r[Feloldva]","2",0)
  73. else
  74. menu_additem(menu,"\dSniper USP [35 Pont]","2",0)
  75. if(oles[id] >= 50)
  76. menu_additem(menu,"\yEros USP \r[Feloldva]","3",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\dEros USP [50 Pont]","3",0)
  79. if(oles[id] >= 70)
  80. menu_additem(menu,"\yNegy USP \r[Feloldva]","4",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\dNegy USP [70 Pont]","4",0)
  83. if(oles[id] >= 100)
  84. menu_additem(menu,"\yOt USP \r[Feloldva]","5",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\dOt USP [100 Pont]","5",0)
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. public menu_h(id, menu, item)
  91. {
  92. if( item == MENU_EXIT )
  93. {
  94. menu_destroy(menu);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. new data[9], szName[64];
  98. new access, callback;
  99. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  100. new key = str_to_num(data);
  101.  
  102. switch(key)
  103. {
  104. case 1:{
  105. if(oles[id] >= 15)
  106. usp[id] = 0
  107. else
  108. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  109. }
  110. case 2:{
  111. if(oles[id] >= 35)
  112. usp[id] = 1
  113. else
  114. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  115. }
  116. case 3:{
  117. if(oles[id] >= 50)
  118. usp[id] = 2
  119. else
  120. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  121. }
  122. case 4:{
  123. if(oles[id] >= 70)
  124. usp[id] = 3
  125. else
  126. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  127. }
  128. case 5:{
  129. if(oles[id] >= 100)
  130. usp[id] = 4
  131. else
  132. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  133. }
  134. }
  135. menu_destroy(menu)
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138. public mentes(id)
  139. {
  140. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  141. get_user_name(id, name, 31)
  142. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  143. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  144. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. public betoltes(id)
  148. {
  149. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  150. get_user_name(id, name, 31)
  151. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  152. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  153. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. public client_disconnect(id)
  157. {
  158. mentes(id)
  159. }
  160. public client_connect(id)
  161. {
  162. betoltes(id)
  163. }
  164. public kijelzo(){
  165. new players[32], szam, id
  166. get_players(players, szam)
  167. for(new i; i<szam; i++){
  168. id = players[i]
  169. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  170. show_hudmessage(id, "Pont: [%d]", oles[id])
  171. }
  172. }

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP [Beleírás]
HozzászólásElküldve:2014.11.09. 20:05 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
MISU1998 írta:
Teszteld, lefordítja, de nem teszteltem. (szerkesztve)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "usp pontert"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asd"
 
new oles[33], usp[33], vault
 
public plugin_precache() {
precache_model("models/USP/alap.mdl")
precache_model("models/USP/ketto.mdl")
precache_model("models/USP/harom.mdl")
precache_model("models/USP/negy.mdl")
precache_model("models/USP/ot.mdl")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","death","a")
register_clcmd("say /usp","menu")
vault = nvault_open("kes_olessert")
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
}
public ecw(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/alap.mdl")
}
if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ketto.mdl")
}
if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/harom.mdl")
}
if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/negy.mdl")
}
if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ot.mdl")
}
}
public death(){
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
 
if(killer == victim)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
oles[killer]++
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu(id) {
new menu = menu_create("\rTeszt USP Menu", "menu_h")
if(oles[id] >= 15)
menu_additem(menu,"\tTigris USP\r[Feloldva]","1",0)
else
menu_additem(menu,"\tTigris USP \r[15 Pont]","1",0)
if(oles[id] >= 35)
menu_additem(menu,"\ySniper USP \r[Feloldva]","2",0)
else
menu_additem(menu,"\dSniper USP [35 Pont]","2",0)
if(oles[id] >= 50)
menu_additem(menu,"\yEros USP \r[Feloldva]","3",0)
else
menu_additem(menu,"\dEros USP [50 Pont]","3",0)
if(oles[id] >= 70)
menu_additem(menu,"\yNegy USP \r[Feloldva]","4",0)
else
menu_additem(menu,"\dNegy USP [70 Pont]","4",0)
if(oles[id] >= 100)
menu_additem(menu,"\yOt USP \r[Feloldva]","5",0)
else
menu_additem(menu,"\dOt USP [100 Pont]","5",0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
 
switch(key)
{
case 1:{
if(oles[id] >= 15)
usp[id] = 0
else
client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
}
case 2:{
if(oles[id] >= 35)
usp[id] = 1
else
client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
}
case 3:{
if(oles[id] >= 50)
usp[id] = 2
else
client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
}
case 4:{
if(oles[id] >= 70)
usp[id] = 3
else
client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
}
case 5:{
if(oles[id] >= 100)
usp[id] = 4
else
client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
oles[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
}
public client_connect(id)
{
betoltes(id)
}
public kijelzo(){
new players[32], szam, id
get_players(players, szam)
for(new i; i<szam; i++){
id = players[i]
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Pont: [%d]", oles[id])
}
}
Köszi! egyszerűen nagyszerű! jár a gomb! :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole