hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.27. 10:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 344 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 15:16 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2014.07.21. 09:51
Hozzászólások:64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Egy olyan pluginra lenne szükségem ami a radar alatt írja a FRAGEKET + Online Játékosok számát ! :)
NE LEGYEN SZÍNVÁLTOZTATÓS!
Evvel a színnel (RGB kód: 37,133,239) írja ki!


Csatolmányok:
Névtelen.png
Névtelen.png [1.76MiB |Megtekintve 1485 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 16:38 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hudmessage>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HUD Info"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10. #define MAXROUNDS 40
  11.  
  12. new Rounds
  13.  
  14. new iCTKills
  15. new iTTKills
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  23. }
  24.  
  25. public ResetAll() {
  26. Rounds = 0
  27. iCTKills = 0
  28. iTTKills = 0
  29. }
  30.  
  31. public DeathEvent(){
  32. new Killer = read_data( 1 );
  33. new CsTeams:Team
  34. Team = cs_get_user_team( Killer );
  35. if (Team == CS_TEAM_T)
  36. {
  37. iTTKills++
  38. }
  39. if (Team == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. iCTKills++
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public NewRounds(){
  46. Rounds++
  47. }
  48.  
  49. public HUDInfo(){
  50. new Time[9]
  51. get_time("%H:%M",Time,8)
  52.  
  53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  55.  
  56. set_hudmessage(37,133,239, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  57. show_hudmessage(0, "[-T-] Fragek: %d^n[-CT-] Fragek: %d^n[-Online-] Jatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  58.  
  59. }
  60.  
  61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  62. {
  63. new count = 1, players[32]
  64. static msg[191]
  65. vformat(msg, 190, input, 3)
  66.  
  67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  70. replace_all(msg, 190, "�", "á")
  71. replace_all(msg, 190, "�", "é")
  72. replace_all(msg, 190, "�", "í")
  73. replace_all(msg, 190, "�", "ó")
  74. replace_all(msg, 190, "�", "ö")
  75. replace_all(msg, 190, "�", "ő")
  76. replace_all(msg, 190, "�", "ú")
  77. replace_all(msg, 190, "�", "ü")
  78. replace_all(msg, 190, "�", "ű")
  79. replace_all(msg, 190, "�", "Á")
  80. replace_all(msg, 190, "�", "É")
  81. replace_all(msg, 190, "�", "Í")
  82. replace_all(msg, 190, "�", "Ó")
  83. replace_all(msg, 190, "�", "Ö")
  84. replace_all(msg, 190, "�", "Ő")
  85. replace_all(msg, 190, "�", "Ú")
  86. replace_all(msg, 190, "�", "Ü")
  87. replace_all(msg, 190, "�", "Ű")
  88.  
  89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  90. {
  91. for (new i = 0; i < count; i++)
  92. {
  93. if (is_user_connected(players[i]))
  94. {
  95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  96. write_byte(players[i])
  97. write_string(msg)
  98. message_end()
  99. }
  100. }
  101. }
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 19:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2014.07.21. 09:51
Hozzászólások:64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Ezt írja a fordító.
h4rdcor3fragiro.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "hudmessage"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 19:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.12.18. 17:35
Hozzászólások:365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék!
Sima hudot nem kell felírni :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HUD Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. #define MAXROUNDS 40
  10.  
  11. new Rounds
  12.  
  13. new iCTKills
  14. new iTTKills
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  19. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  20. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  21. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  22. }
  23.  
  24. public ResetAll() {
  25. Rounds = 0
  26. iCTKills = 0
  27. iTTKills = 0
  28. }
  29.  
  30. public DeathEvent(){
  31. new Killer = read_data( 1 );
  32. new CsTeams:Team
  33. Team = cs_get_user_team( Killer );
  34. if (Team == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. iTTKills++
  37. }
  38. if (Team == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. iCTKills++
  41. }
  42. }
  43.  
  44. public NewRounds(){
  45. Rounds++
  46. }
  47.  
  48. public HUDInfo(){
  49. new Time[9]
  50. get_time("%H:%M",Time,8)
  51.  
  52. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  53. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  54.  
  55. set_hudmessage(37,133,239, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  56. show_hudmessage(0, "[-T-] Fragek: %d^n[-CT-] Fragek: %d^n[-Online-] Jatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  57.  
  58. }
  59.  
  60. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  61. {
  62. new count = 1, players[32]
  63. static msg[191]
  64. vformat(msg, 190, input, 3)
  65.  
  66. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  67. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  68. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  69. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  70. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  71. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  72. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  73. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  74. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  75. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  76. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  77. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  78. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  79. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  80. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  81. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  82. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  83. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  84. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  85. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  86. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  87.  
  88. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  89. {
  90. for (new i = 0; i < count; i++)
  91. {
  92. if (is_user_connected(players[i]))
  93. {
  94. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  95. write_byte(players[i])
  96. write_string(msg)
  97. message_end()
  98. }
  99. }
  100. }
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 19:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
kricsi15 írta:
Ezt írja a fordító.
h4rdcor3fragiro.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "hudmessage"

Javítva,
hulyeseg volt...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.12. 20:22 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
pocok5 írta:
kricsi15 írta:
Ezt írja a fordító.
h4rdcor3fragiro.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "hudmessage"

Javítva,
hulyeseg volt...

Ha van olyan .inc-ed, akkor nem hülyeség...

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.13. 13:51 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2014.07.21. 09:51
Hozzászólások:64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Kifehéredik egy kis idő után :/


Csatolmányok:
Névtelen.png
Névtelen.png [1.71MiB |Megtekintve 1440 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.13. 18:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2014.10.28. 14:08
Hozzászólások:120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
?????teszteld???????
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HUD Info"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10. #define MAXROUNDS 40
  11.  
  12. new Rounds
  13.  
  14. new iCTKills
  15. new iTTKills
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  22. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  23. }
  24.  
  25. public ResetAll() {
  26. Rounds = 0
  27. iCTKills = 0
  28. iTTKills = 0
  29. }
  30.  
  31. public DeathEvent(){
  32. new Killer = read_data( 1 );
  33. new CsTeams:Team
  34. Team = cs_get_user_team( Killer );
  35. if (Team == CS_TEAM_T)
  36. {
  37. iTTKills++
  38. }
  39. if (Team == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. iCTKills++
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public NewRounds(){
  46. Rounds++
  47. }
  48.  
  49. public HUDInfo(){
  50. new Time[9]
  51. get_time("%H:%M",Time,8)
  52.  
  53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  55.  
  56. set_hudmessage(37,133,239, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
  57. show_hudmessage(0, "[-T-] Fragek: %d^n[-CT-] Fragek: %d^n[-Online-] Jatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  58.  
  59. }
  60.  
  61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  62. {
  63. new count = 1, players[32]
  64. static msg[191]
  65. vformat(msg, 190, input, 3)
  66.  
  67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  70. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  71. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  72. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  73. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  74. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  75. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  76. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  77. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  78. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  79. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  80. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  81. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  82. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  83. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  84. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  85. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  86. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  87. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  88.  
  89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  90. {
  91. for (new i = 0; i < count; i++)
  92. {
  93. if (is_user_connected(players[i]))
  94. {
  95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  96. write_byte(players[i])
  97. write_string(msg)
  98. message_end()
  99. }
  100. }
  101. }
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.14. 15:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2014.07.21. 09:51
Hozzászólások:64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Semmit nem ír.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag, Online Játékosok!
HozzászólásElküldve:2014.11.14. 15:59 
babapiskóta.~ írta:
?????teszteld???????
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#define PLUGIN "HUD Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "N/A"
 
#define MAXROUNDS 40
 
new Rounds
 
new iCTKills
new iTTKills
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
}
 
public ResetAll() {
Rounds = 0
iCTKills = 0
iTTKills = 0
}
 
public DeathEvent(){
new Killer = read_data( 1 );
new CsTeams:Team
Team = cs_get_user_team( Killer );
if (Team == CS_TEAM_T)
{
iTTKills++
}
if (Team == CS_TEAM_CT)
{
iCTKills++
}
}
 
public NewRounds(){
Rounds++
}
 
public HUDInfo(){
new Time[9]
get_time("%H:%M",Time,8)
 
new CurrentPlayers = get_playersnum();
new MaxPlayers = get_maxplayers();
 
set_hudmessage(37,133,239, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
show_hudmessage(0, "[-T-] Fragek: %d^n[-CT-] Fragek: %d^n[-Online-] Jatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
 
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
 
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
 
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Javítottam:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HUD Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. #define MAXROUNDS 40
  10.  
  11. new Rounds
  12.  
  13. new iCTKills
  14. new iTTKills
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  19. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  20. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  21. set_task(2.9, "HUDInfo", 0, _, _, "b")
  22. }
  23.  
  24. public ResetAll() {
  25. Rounds = 0
  26. iCTKills = 0
  27. iTTKills = 0
  28. }
  29.  
  30. public DeathEvent(){
  31. new Killer = read_data( 1 );
  32. new CsTeams:Team
  33. Team = cs_get_user_team( Killer );
  34. if (Team == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. iTTKills++
  37. }
  38. if (Team == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. iCTKills++
  41. }
  42. }
  43.  
  44. public NewRounds(){
  45. Rounds++
  46. }
  47.  
  48. public HUDInfo(){
  49. new Time[9]
  50. get_time("%H:%M",Time,8)
  51.  
  52. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  53. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  54.  
  55. set_hudmessage(37,133,239, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
  56. show_hudmessage(0, "[-T-] Fragek: %d^n[-CT-] Fragek: %d^n[-Online-] Jatekosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  57.  
  58. }
  59.  
  60. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  61. {
  62. new count = 1, players[32]
  63. static msg[191]
  64. vformat(msg, 190, input, 3)
  65.  
  66. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  67. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  68. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  69. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  70. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  71. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  72. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  73. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  74. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  75. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  76. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  77. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  78. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  79. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  80. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  81. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  82. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  83. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  84. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  85. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  86. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  87.  
  88. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  89. {
  90. for (new i = 0; i < count; i++)
  91. {
  92. if (is_user_connected(players[i]))
  93. {
  94. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  95. write_byte(players[i])
  96. write_string(msg)
  97. message_end()
  98. }
  99. }
  100. }
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole