hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 328 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.15. 17:08 
Hello hogyan tudom azt meg csinálni hogy egy hud pl legyen 3-4 színű de csak azt a 3-4 szint mutatósa állandóan
Ha randomra csinálom akkor minden szint mutat de nekem csak 4 szín kellene valaki írhatna egy pl hogyan tudom ezt meg oldani

Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.15. 23:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.03.22. 18:22
Hozzászólások:2978
Megköszönt másnak: 117 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Random num + set task

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 08:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
1. megoldás
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new r,g,b
  2. switch(random_num(1,4))
  3. {
  4. case 1: {
  5. r = 255
  6. g = 0
  7. b = 255
  8. }
  9. // így tovább
  10. }
  11. set_hudmessage(r,g,b stb...)

2. Csinálsz 1 tömböt belerakod az rgb kódokat majd a hud előtt kiválasztasz 1 random sort és szétválasztod a sorban lévő számokat (parse val) majd azokat a színeket állítod be. Lényegében ugyan azt csinálja mint az első csak itt elég 1 helyre beírni a színeket

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 09:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
példa egy tömbösre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new valami_nev[][][] {
  2. { "0", "255", "0" },
  3. { "255", "255", "0" }
  4. }
  5.  
  6. public valami(id) {
  7. new rand = random_num(sizeof(valami_nev))
  8.   new convert_r = str_to_num(valami_nev[rand][0])
  9. new convert_g = str_to_num(valami_nev[rand][1])
  10. new convert_b = str_to_num(valami_nev[rand][2])
  11.  
  12. set_hudmessage(convert_r, convert_g, convert_b, stb..)
  13. }
  14.  

Szerk.: Frissítve :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára RaZzoR 2014.11.16. 09:18-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 09:17 
crazyboy írta:
1. megoldás
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new r,g,b
switch(random_num(1,4))
{
case 1: {
r = 255
g = 0
b = 255
}
// így tovább
}
set_hudmessage(r,g,b stb...)
2. Csinálsz 1 tömböt belerakod az rgb kódokat majd a hud előtt kiválasztasz 1 random sort és szétválasztod a sorban lévő számokat (parse val) majd azokat a színeket állítod be. Lényegében ugyan azt csinálja mint az első csak itt elég 1 helyre beírni a színeket


Akkor:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new r,g,b
  2. switch(random_num(1,3))
  3. {
  4. case 1: {
  5. r = 255
  6. g = 0
  7. b = 255
  8. }
  9. case 2: {
  10. r = 255
  11. g = 188
  12. b = 255
  13. }
  14. case 3: {
  15. r = 0
  16. g = 255
  17. b = 0
  18.  
  19. }
  20. set_hudmessage(r,g,b stb...)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 09:22 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Használd az enyémet, egyszerűbb :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 09:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
WHY??
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new valami_nev[][][] {
  2. { "0", "255", "0" },
  3. { "255", "255", "0" }
  4. }

 
Nem lenne egyszerűbb így?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new valami_nev[][] {
  2. "255 0 255",
  3. "128 156 156"
  4. }
  5. new elso[8], md[8], hm[8]
  6. new rnd = random(sizeof(valami_nev))
  7. parse(rnd, elso, 7, md, 7 hm, 7)
  8. new r = str_to_num(elso)
  9. new g = str_to_num(md)
  10. new b = str_to_num(hm)
  11. set_hudmessage(r,g,b, stb...)

 

UI: nem tuti h jó teloról írtam

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Hud] meghatározót színek száma
HozzászólásElküldve:2014.11.16. 09:38 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new valami_nev[][] {
  2. "255 0 255",
  3. "128 156 156"
  4. }
  5. new elso[8], md[8], hm[8]
  6. new rnd = random(sizeof(valami_nev))
  7. parse(rnd, elso, 7, md, 7 hm, 7)
  8. new r = str_to_num(elso)
  9. new g = str_to_num(md)
  10. new b = str_to_num(hm)
  11. set_hudmessage(r,g,b, stb...)


Ez igy csak 2 színt fog írni ha több szint akkarok akkor csak:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new valami_nev[][] {
  2. "255 0 255",
  3. "128 156 156",
  4. "111 058 254"
  5. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole