hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 373 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 372 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki beírná a knife-mod pluginnak ami megy ? az amibe van olyan hogy graviti nagyobb sebességű kés meg minden! előre is köszi!
:)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:28 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Wat?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Wat?

?
szerk: aknife mod plugin kell!

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:33 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Kés Mód 1.0

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14084
Köszi! átírtam ilyenre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.   Ford?totta: BBk - Death of Legend
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8. #include <vault>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Knife Mod"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "spunko"
  14.  
  15. #define TASK_INTERVAL 4.0
  16. #define MAX_HEALTH 255
  17.  
  18. new knife_model[33]
  19. new g_Menu
  20.  
  21. new CVAR_HIGHSPEED
  22. new CVAR_LOWSPEED
  23. new CVAR_LOWGRAV
  24. new CVAR_NORMGRAV
  25. new CVAR_HEALTH_ADD
  26. new CVAR_HEALTH_MAX
  27. new CVAR_DAMAGE
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30.  
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  34. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  35.  
  36. g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  37. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  38.  
  39. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  40.  
  41. CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  42. CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  43. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  44. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  45. CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  46. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  47. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  48.  
  49. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache() {
  53. precache_model("models/knife-mod/v_knife.mdl")
  54. precache_model("models/knife-mod/v_citrom.mdl")
  55. precache_model("models/knife-mod/v_tav.mdl")
  56. precache_model("models/knife-mod/v_zold.mdl")
  57. precache_model("models/v_kek.mdl")
  58. }
  59.  
  60. public display_knife(id) {
  61. new menuBody[512]
  62. add(menuBody, 511, "\rKes Modok\w^n^n")
  63. add(menuBody, 511, "1. A Piros magus kese \y(Tobb sebzes/Kis sebesseg)\w^n")
  64. add(menuBody, 511, "2. A citromszinu kes \y(Nincs trappolas)\w^n")
  65. add(menuBody, 511, "3. A Sniper kes \y(Gyorsasag)\w^n")
  66. add(menuBody, 511, "4. A NagyZold kes \y(Nagyobb ugras)\w^n")
  67. add(menuBody, 511, "5. Alap Kes \y(Elet ujratoltodes)\w^n^n")
  68. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  69.  
  70. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  71. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Kes Modok")
  72. }
  73.  
  74. public knifemenu(id, key) {
  75. switch(key)
  76. {
  77. case 0: SetKnife(id , 4)
  78. case 1: SetKnife(id , 2)
  79. case 2: SetKnife(id , 3)
  80. case 3: SetKnife(id , 1)
  81. case 4: SetKnife(id , 0)
  82. default: return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84. SaveData(id)
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87.  
  88. public SetKnife(id , Knife) {
  89. knife_model[id] = Knife
  90.  
  91. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  92. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  93. return PLUGIN_HANDLED
  94.  
  95. new vModel[56],pModel[56]
  96.  
  97. switch(Knife)
  98. {
  99. case 0: {
  100. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  101. }
  102. case 1: {
  103. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_citrom.mdl")
  104. }
  105. case 2: {
  106. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_tav.mdl")
  107. }
  108. case 3: {
  109. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_zold.mdl")
  110. }
  111. case 4: {
  112. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_kek.mdl")
  113. }
  114. }
  115.  
  116. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  117. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  118.  
  119. return PLUGIN_HANDLED;
  120. }
  121.  
  122. public event_damage( id ) {
  123.  
  124. new victim_id = id;
  125. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  126. new dmg_take = read_data( 2 );
  127. new dmgtype = read_data( 3 );
  128. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  129. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  130. new health = get_user_health( victim_id );
  131.  
  132. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  133.  
  134. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  139.  
  140. if( floatround(damage) >= health ) {
  141. if( victim_id == attacker_id ) {
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }else{
  144. log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  145. }
  146.  
  147. return PLUGIN_CONTINUE
  148. }else {
  149. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  150.  
  151. fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  152. }
  153. }
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156.  
  157. public CurWeapon(id)
  158. {
  159. new Weapon = read_data(2)
  160.  
  161. // Set Knife Model
  162. SetKnife(id, knife_model[id])
  163.  
  164. // Task Options
  165.  
  166. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  167. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  168. else if(task_exists(id))
  169. remove_task(id)
  170.  
  171. // Abilities
  172. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  173.  
  174. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  175. set_user_gravity(id , Gravity)
  176.  
  177. // Speed
  178. new Float:Speed
  179. if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  180. return PLUGIN_CONTINUE
  181. else if(knife_model[id] == 3)
  182. Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  183. else if(knife_model[id] == 4)
  184. Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  185.  
  186. set_user_maxspeed(id, Speed)
  187.  
  188. return PLUGIN_HANDLED
  189.  
  190. }
  191.  
  192. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  193. user_silentkill( victim );
  194.  
  195. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  196. write_byte( killer );
  197. write_byte( victim );
  198. write_byte( headshot );
  199. write_string( weapon );
  200. message_end();
  201.  
  202. new kfrags = get_user_frags( killer );
  203. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  204. new vfrags = get_user_frags( victim );
  205. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  206.  
  207. return PLUGIN_CONTINUE
  208. }
  209.  
  210.  
  211. public task_healing(id) {
  212. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  213. if (!addhealth)
  214. return
  215.  
  216. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  217. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  218. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  219. maxhealth = MAX_HEALTH
  220. }
  221.  
  222. new health = get_user_health(id)
  223.  
  224. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  225. set_user_health(id, health + addhealth)
  226. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  227. show_hudmessage(id,"<< !!ELET TOLTODES!! >>")
  228. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  229. write_short(1<<10)
  230. write_short(1<<10)
  231. write_short(0x0000)
  232. write_byte(0)
  233. write_byte(200)
  234. write_byte(0)
  235. write_byte(75)
  236. message_end()
  237. }
  238.  
  239. else {
  240. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  241. remove_task(id)
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public client_disconnect(id) {
  246. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  247. }
  248.  
  249.  
  250. public kmodmsg() {
  251.  
  252. client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ird be /knife, hogy valaszthass a kesek kozul.")
  253. }
  254.  
  255. public client_authorized(id)
  256. {
  257. LoadData(id)
  258. }
  259.  
  260. SaveData(id)
  261. {
  262.  
  263. new authid[32]
  264. get_user_authid(id, authid, 31)
  265.  
  266. new vaultkey[64]
  267. new vaultdata[64]
  268.  
  269. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  270. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  271. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  272. }
  273.  
  274. LoadData(id)
  275. {
  276. new authid[32]
  277. get_user_authid(id,authid,31)
  278.  
  279. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  280.  
  281. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  282. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  283. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  284.  
  285. }
  286. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  287. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  288. */
  289.  
és pedig leforditotta és sztem jó de a szeró azt írja hogy nincs bent a v_kek.mdl fájl és itt a kép is h bent van:


Csatolmányok:
fefewf.png
fefewf.png [190.01KiB |Megtekintve 368 alkalommal ]

_________________
Soha se késő megköszönni! :)
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 19:53 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Mod"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "spunko"
  10.  
  11. #define TASK_INTERVAL 4.0
  12. #define MAX_HEALTH 255
  13.  
  14. new knife_model[33]
  15. new g_Menu
  16.  
  17. new CVAR_HIGHSPEED
  18. new CVAR_LOWSPEED
  19. new CVAR_LOWGRAV
  20. new CVAR_NORMGRAV
  21. new CVAR_HEALTH_ADD
  22. new CVAR_HEALTH_MAX
  23. new CVAR_DAMAGE
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26.  
  27. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  28.  
  29. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  30. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  31.  
  32. g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  33. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  34.  
  35. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  36.  
  37. CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  38. CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  39. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  40. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  41. CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  42. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  43. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  44.  
  45. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  46. }
  47.  
  48. public plugin_precache() {
  49. precache_model("models/knife-mod/v_knife.mdl")
  50. precache_model("models/knife-mod/v_citrom.mdl")
  51. precache_model("models/knife-mod/v_tav.mdl")
  52. precache_model("models/knife-mod/v_zold.mdl")
  53. precache_model("models/knife-mod/v_kek.mdl")
  54. }
  55.  
  56. public display_knife(id) {
  57. new menuBody[512]
  58. add(menuBody, 511, "\rKes Modok\w^n^n")
  59. add(menuBody, 511, "1. A Piros magus kese \y(Tobb sebzes/Kis sebesseg)\w^n")
  60. add(menuBody, 511, "2. A citromszinu kes \y(Nincs trappolas)\w^n")
  61. add(menuBody, 511, "3. A Sniper kes \y(Gyorsasag)\w^n")
  62. add(menuBody, 511, "4. A NagyZold kes \y(Nagyobb ugras)\w^n")
  63. add(menuBody, 511, "5. Alap Kes \y(Elet ujratoltodes)\w^n^n")
  64. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  65.  
  66. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  67. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Kes Modok")
  68. }
  69.  
  70. public knifemenu(id, key) {
  71. switch(key)
  72. {
  73. case 0: SetKnife(id , 4)
  74. case 1: SetKnife(id , 2)
  75. case 2: SetKnife(id , 3)
  76. case 3: SetKnife(id , 1)
  77. case 4: SetKnife(id , 0)
  78. default: return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. SaveData(id)
  81. return PLUGIN_HANDLED
  82. }
  83.  
  84. public SetKnife(id , Knife) {
  85. knife_model[id] = Knife
  86.  
  87. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  88. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  89. return PLUGIN_HANDLED
  90.  
  91. new vModel[56],pModel[56]
  92.  
  93. switch(Knife)
  94. {
  95. case 0: {
  96. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  97. }
  98. case 1: {
  99. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_citrom.mdl")
  100. }
  101. case 2: {
  102. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_tav.mdl")
  103. }
  104. case 3: {
  105. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_zold.mdl")
  106. }
  107. case 4: {
  108. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_kek.mdl")
  109. }
  110. }
  111.  
  112. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  113. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  114.  
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117.  
  118. public event_damage( id ) {
  119.  
  120. new victim_id = id;
  121. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  122. new dmg_take = read_data( 2 );
  123. new dmgtype = read_data( 3 );
  124. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  125. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  126. new health = get_user_health( victim_id );
  127.  
  128. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  129.  
  130. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  131. return PLUGIN_HANDLED
  132. }
  133.  
  134. if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  135.  
  136. if( floatround(damage) >= health ) {
  137. if( victim_id == attacker_id ) {
  138. return PLUGIN_CONTINUE
  139. }else{
  140. log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  141. }
  142.  
  143. return PLUGIN_CONTINUE
  144. }else {
  145. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147. fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  148. }
  149. }
  150. return PLUGIN_CONTINUE
  151. }
  152.  
  153. public CurWeapon(id)
  154. {
  155. new Weapon = read_data(2)
  156.  
  157. // Set Knife Model
  158. SetKnife(id, knife_model[id])
  159.  
  160. // Task Options
  161.  
  162. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  163. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  164. else if(task_exists(id))
  165. remove_task(id)
  166.  
  167. // Abilities
  168. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  169.  
  170. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  171. set_user_gravity(id , Gravity)
  172.  
  173. // Speed
  174. new Float:Speed
  175. if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  176. return PLUGIN_CONTINUE
  177. else if(knife_model[id] == 3)
  178. Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  179. else if(knife_model[id] == 4)
  180. Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  181.  
  182. set_user_maxspeed(id, Speed)
  183.  
  184. return PLUGIN_HANDLED
  185.  
  186. }
  187.  
  188. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  189. user_silentkill( victim );
  190.  
  191. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  192. write_byte( killer );
  193. write_byte( victim );
  194. write_byte( headshot );
  195. write_string( weapon );
  196. message_end();
  197.  
  198. new kfrags = get_user_frags( killer );
  199. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  200. new vfrags = get_user_frags( victim );
  201. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  202.  
  203. return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205.  
  206.  
  207. public task_healing(id) {
  208. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  209. if (!addhealth)
  210. return
  211.  
  212. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  213. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  214. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  215. maxhealth = MAX_HEALTH
  216. }
  217.  
  218. new health = get_user_health(id)
  219.  
  220. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  221. set_user_health(id, health + addhealth)
  222. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  223. show_hudmessage(id,"<< !!ELET TOLTODES!! >>")
  224. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  225. write_short(1<<10)
  226. write_short(1<<10)
  227. write_short(0x0000)
  228. write_byte(0)
  229. write_byte(200)
  230. write_byte(0)
  231. write_byte(75)
  232. message_end()
  233. }
  234.  
  235. else {
  236. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  237. remove_task(id)
  238. }
  239. }
  240.  
  241. public client_disconnect(id) {
  242. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public kmodmsg() {
  247.  
  248. client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ird be /knife, hogy valaszthass a kesek kozul.")
  249. }
  250.  
  251. public client_authorized(id)
  252. {
  253. LoadData(id)
  254. }
  255.  
  256. SaveData(id)
  257. {
  258.  
  259. new authid[32]
  260. get_user_authid(id, authid, 31)
  261.  
  262. new vaultkey[64]
  263. new vaultdata[64]
  264.  
  265. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  266. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  267. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  268. }
  269.  
  270. LoadData(id)
  271. {
  272. new authid[32]
  273. get_user_authid(id,authid,31)
  274.  
  275. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  276.  
  277. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  278. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  279. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  280.  
  281. }


Most probáld


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 20:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Nincsenek képeségek! :(

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.24. 21:39 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2014.06.29. 11:49
Hozzászólások:147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Milyen képességekre gondolsz?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.25. 10:41 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
ezért irja hogy nincs bent mert te knife-mod-mappába raktad alapból models mappába kéne istenem nézzétek át elsőnek mielött hülyeségeket írsz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife-mod plugin!
HozzászólásElküldve:2014.12.25. 16:01 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
NuD[!]e írta:
ezért irja hogy nincs bent mert te knife-mod-mappába raktad alapból models mappába kéne istenem nézzétek át elsőnek mielött hülyeségeket írsz.

Kód:
precache_model("models/knife-mod/v_knife.mdl") // nem látod ? :O 
de már sikerült mester megoldotta! köszi mester! :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole