hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Team Semiclip 2.0.0
HozzászólásElküldve:2015.01.13. 11:39 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
norbee.16 írta:
És ezt ki kérdezte? :lol:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_plugin( "(Team-)Semiclip", "1.0", "SchlumPF*" );


Senki, csak hülyeséget írsz. Ez nem 1.0 -s verzió. Nem ez volt a legelső kiadott(publikált, megírt) Semiclip.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Semiclip 2.0.0
HozzászólásElküldve:2015.01.13. 15:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Csak hogy nem 1 ember írt ilyet és lehet annak az illetőnek az első verziója, főleg az sma szerint.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define DISTANCE 120.0
  7. #define UPDATE_FREQ 0.2
  8.  
  9. new bool:g_bSemiclip[33][33];
  10. new bool:g_bHasSemiclip[33];
  11. new bool:g_bSemiclipEnabled;
  12.  
  13. new g_iTaskId;
  14. new g_iForwardId[3];
  15. new g_iMaxPlayers;
  16. new g_iCvar[3];
  17.  
  18. public plugin_init( )
  19. {
  20. register_plugin( "(Team-)Semiclip", "1.0", "SchlumPF*" );
  21.  
  22. g_iCvar[0] = register_cvar( "semiclip_enabled", "1" );
  23. g_iCvar[1] = register_cvar( "semiclip_teamclip", "1" );
  24. g_iCvar[2] = register_cvar( "semiclip_transparancy", "0" );
  25.  
  26. register_forward( FM_Think, "fwdThink" );
  27. register_forward( FM_ClientCommand, "fwdClientCommand" );
  28.  
  29. if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) )
  30. {
  31. g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" );
  32. g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" );
  33. g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
  34.  
  35. g_bSemiclipEnabled = true;
  36. }
  37. else
  38. g_bSemiclipEnabled = false;
  39.  
  40. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  41.  
  42. new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  43. set_pev( ent, pev_classname, "task_semiclip" );
  44. set_pev( ent, pev_nextthink, get_gametime( ) + 1.01 );
  45. g_iTaskId = ent;
  46. }
  47.  
  48. public fwdPlayerPreThink( plr )
  49. {
  50. static id;
  51.  
  52. if( is_user_alive( plr ) )
  53. {
  54. for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ )
  55. {
  56. if( pev( id, pev_solid ) == SOLID_SLIDEBOX && g_bSemiclip[plr][id] && id != plr )
  57. {
  58. set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT );
  59. g_bHasSemiclip[id] = true;
  60. }
  61. }
  62. }
  63. }
  64.  
  65. public fwdPlayerPostThink( plr )
  66. {
  67. static id;
  68.  
  69. if( is_user_alive( plr ) )
  70. {
  71. for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ )
  72. {
  73. if( g_bHasSemiclip[id] )
  74. {
  75. set_pev( id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX );
  76. g_bHasSemiclip[id] = false;
  77. }
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. public fwdThink( ent )
  83. {
  84. static i, j;
  85. static team[33];
  86. static Float:origin[33][3];
  87.  
  88. if( ent == g_iTaskId )
  89. {
  90. if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) )
  91. {
  92. for( i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ )
  93. {
  94. if( is_user_alive( i ) )
  95. {
  96. pev( i, pev_origin, origin[i] );
  97.  
  98. if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) )
  99. team[i] = get_user_team( i );
  100.  
  101. for( j = 1 ; j <= g_iMaxPlayers ; j++ )
  102. {
  103. if( is_user_alive( j ) )
  104. {
  105. if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && team[i] != team[j] )
  106. {
  107. g_bSemiclip[i][j] = false;
  108. g_bSemiclip[j][i] = false;
  109.  
  110. }
  111. else if( floatabs( origin[i][0] - origin[j][0] ) < DISTANCE && floatabs( origin[i][1] - origin[j][1] ) < DISTANCE && floatabs( origin[i][2] - origin[j][2] ) < ( DISTANCE * 2 ) )
  112. {
  113. g_bSemiclip[i][j] = true;
  114. g_bSemiclip[j][i] = true;
  115. }
  116. else
  117. {
  118. g_bSemiclip[i][j] = false;
  119. g_bSemiclip[j][i] = false;
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124. }
  125. }
  126.  
  127. set_pev( ent, pev_nextthink, get_gametime( ) + UPDATE_FREQ );
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
  132. {
  133. if( player )
  134. {
  135. if( g_bSemiclip[host][ent] )
  136. {
  137. set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT ); // makes semiclip flawless
  138.  
  139. if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 1 )
  140. {
  141. set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
  142. set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 85 );
  143. }
  144. else if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 2 )
  145. {
  146. set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
  147. set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT );
  148. }
  149. }
  150. }
  151. }
  152.  
  153. // is there a better way to detect changings of g_iCvar[0]?
  154. public fwdClientCommand( plr )
  155. {
  156. // use the forwards just when needed, for good performance
  157. if( !get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && g_bSemiclipEnabled )
  158. {
  159. unregister_forward( FM_PlayerPreThink, g_iForwardId[0] );
  160. unregister_forward( FM_PlayerPostThink, g_iForwardId[1] );
  161. unregister_forward( FM_AddToFullPack, g_iForwardId[2], 1 );
  162.  
  163. g_bSemiclipEnabled = false;
  164. }
  165. else if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && !g_bSemiclipEnabled )
  166. {
  167. g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" );
  168. g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" );
  169. g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
  170.  
  171. g_bSemiclipEnabled = true;
  172. }
  173. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Semiclip 2.0.0
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 17:00 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2015.01.15. 22:08
Hozzászólások:99
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
1. konfig fájl nincs le fordítva
2. Amxx-et csatolni TILOS!

_________________
Kép
http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Atom 2015.01.19. 18:54-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Semiclip 2.0.0
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 17:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Már van fent egy ilyen plugin: Áthaladó Játékos

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Team Semiclip 2.0.0
HozzászólásElküldve:2015.01.19. 18:22 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2014.12.05. 20:46
Hozzászólások:177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Atom írta:
1. konfig fájl nincs le fordítva
2. Amxx-et csatolni TILÓS!


Tényleg "
TILÓS
"? :lol:

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole