hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 15:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 361 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki javítaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fun>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "crazy"
  10.  
  11. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  12.  
  13. new g_vault
  14. new pontok[33]
  15. new name[33][32]
  16. new admin
  17. new killp, killhsp
  18. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  19. new SyncHudObj
  20. enum shopitems
  21. {
  22. GRANATPACK,
  23. SEBESSEG,
  24. UJRAELEDES,
  25. SURFPACK,
  26. LATHATATLAN,
  27. OTSZAZHP,
  28. ONEHIT,
  29. HALHATATLAN,
  30. FULLPENZ,
  31. MAGOZOTE,
  32. MAGOZOCT,
  33. AWP
  34. };
  35. new cvar_bolt[shopitems]
  36.  
  37. new bool:activ_sebesseg[33]
  38. new bool:activ_lathatatlan[33]
  39. new bool:activ_onehit[33]
  40. new bool:activ_halhatatlan[33]
  41.  
  42. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  43. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  44. {
  45. "",
  46. "\y[Granatok [1] \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont]",
  47. "\y[Nagyobb Sebesseg [2] \r|%d| Pont]",
  48. "\y[Ujraeledes [3] \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont]",
  49. "\y[Surf Felszereles [4] \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont]",
  50. "\y[Lathatatlansag [5] \w(1 kor) \r|%d| Pont]",
  51. "\y[+500 HP [6] \r|%d| Pont]",
  52. "\y[1 hit = 1 kill [7] \w(1 kor) \r|%d| Pont]",
  53. "\y[Halhatatlansag [8] \w(1 kor) \r|%d| Pont]",
  54. "\y[16000$ [9] \r|%d| Pont]",
  55. "\y[TE Magozo [10] \r|%d| Pont]",
  56. "\y[CT Magozo [11] \r|%d| Pont]",
  57. "\y[AWP [12] \r|%d| Pont]"
  58. };
  59. public plugin_init() {
  60.  
  61. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  62. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  63.  
  64. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  65. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  66.  
  67. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  68. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  69. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  70.  
  71. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  72. register_clcmd("say /adas", "adas")
  73. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  74.  
  75. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  76. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  77.  
  78. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  79. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  80.  
  81. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  82. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  83. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  84. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  85. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  86. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  87. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  88. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  89. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  90. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  91. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  92. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  93.  
  94. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  95.  
  96. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  97. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  98. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  99. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  100. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  101. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  102. new itemszam = (_:shopitems)
  103. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  104. {
  105. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  106. }
  107. }
  108. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  109. {
  110. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  111. return PLUGIN_CONTINUE;
  112.  
  113. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  114. {
  115. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  116. ColorChat(attacker, GREEN,"[*|P|eac|E|*] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  117. }
  118. else
  119. {
  120. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  121. ColorChat(attacker, GREEN,"[*|P|eac|E|*] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  122. }
  123. return PLUGIN_CONTINUE
  124. }
  125. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  126. {
  127. if(activ_onehit[attacker])
  128. {
  129. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  130. }
  131. if(activ_halhatatlan[victim])
  132. {
  133. return HAM_SUPERCEDE
  134. }
  135. return HAM_IGNORED
  136. }
  137. public fw_player_spawn(id)
  138. {
  139. activ_halhatatlan[id] = false
  140. activ_onehit[id] = false
  141. activ_sebesseg[id] = false
  142. }
  143. public fw_player_spawn_post(id)
  144. {
  145. if(activ_lathatatlan[id])
  146. {
  147. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  148. activ_lathatatlan[id] = false
  149. }
  150. }
  151. public Event_Change_Weapon(id)
  152. {
  153. if(activ_sebesseg[id])
  154. {
  155. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  156. }
  157. return PLUGIN_CONTINUE
  158. }
  159. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  160. {
  161. static Item[64]
  162.  
  163. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[*|P|eac|E|* Bolt]" )
  164. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  165.  
  166. new szTempid[10]
  167.  
  168. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  169. {
  170. num_to_str(i, szTempid, 9)
  171. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  172. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  173. }
  174. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  175. menu_display(id, Menu)
  176.  
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179. public Shoph(id, menu, item)
  180. {
  181. if( item == MENU_EXIT )
  182. {
  183. menu_destroy(menu)
  184. return PLUGIN_HANDLED
  185. }
  186. new data[6], iName[64]
  187. new access, callback
  188. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  189.  
  190. new key = str_to_num(data)
  191. new elo = is_user_alive(id)
  192. new ar[_:shopitems+1]
  193. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  194. {
  195. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  196. }
  197.  
  198. switch(key)
  199. {
  200. case 1:
  201. {
  202. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  203. {
  204. pontok[id] -= ar[key]
  205. give_item(id, "weapon_flashbang")
  206. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  207. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  208. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a granatokat!")
  209. }
  210. else
  211. {
  212. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  213. }
  214. }
  215. case 2:
  216. {
  217. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  218. {
  219. pontok[id] -= ar[key]
  220. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  221. activ_sebesseg[id] = true
  222. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] A sebesseged gyorsitva lett!")
  223. }
  224. else
  225. {
  226. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  227. }
  228. }
  229. case 3:
  230. {
  231. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  232. {
  233. pontok[id] -= ar[key]
  234. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  235. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Ujraeledtel!")
  236. }
  237. else if(elo)
  238. {
  239. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Elok nem hasznalhatjak!")
  240. }
  241. else
  242. {
  243. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  244. }
  245. }
  246. case 4:
  247. {
  248. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  249. {
  250. pontok[id] -= ar[key];
  251. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  252. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  253. give_item(id, "weapon_flashbang")
  254. give_item(id, "weapon_flashbang")
  255.  
  256. give_item(id, "weapon_knife")
  257. give_item(id, "weapon_deagle")
  258. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  259. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  264. }
  265. }
  266. case 5:
  267. {
  268. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  269. {
  270. pontok[id] -= ar[key]
  271. activ_lathatatlan[id] = true
  272. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  273. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  274. }
  275. else
  276. {
  277. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  278. }
  279. }
  280. case 6:
  281. {
  282. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  283. {
  284. pontok[id] -= ar[key]
  285. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  286. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad az eletet!")
  287. }
  288. else
  289. {
  290. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  291. }
  292. }
  293. case 7:
  294. {
  295. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  296. {
  297. pontok[id] -= ar[key]
  298. activ_onehit[id] = true
  299. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  300. }
  301. else
  302. {
  303. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  304. }
  305. }
  306. case 8:
  307. {
  308. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  309. {
  310. pontok[id] -= ar[key]
  311. activ_halhatatlan[id] = true
  312. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  313. }
  314. else
  315. {
  316. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  317. }
  318. }
  319. case 9:
  320. {
  321. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  322. {
  323. pontok[id] -= ar[key]
  324. cs_set_user_money(id, 16000)
  325. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a penzt!")
  326. }
  327. else
  328. {
  329. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  330. }
  331. }
  332. case 10:
  333. {
  334. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  335. {
  336. pontok[id] -= ar[key]
  337. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  338. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  339. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a magozot!")
  340. }
  341. else
  342. {
  343. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  344. }
  345. }
  346. case 11:
  347. {
  348. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  349. {
  350. pontok[id] -= ar[key];
  351. give_item(id, "weapon_sg550")
  352. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  353. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad a magozot!")
  354. }
  355. else
  356. {
  357. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  358. }
  359. }
  360. case 12:
  361. {
  362. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  363. {
  364. pontok[id] -= ar[key];
  365. give_item(id, "weapon_awp");
  366. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  367. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Megkaptad az awpt!")
  368. }
  369. else
  370. {
  371. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos,nincs eleg pontod")
  372. }
  373. }
  374. }
  375. menu_destroy(menu)
  376. return PLUGIN_HANDLED
  377. }
  378.  
  379. public mentes(id)
  380. {
  381. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  382.  
  383. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  384. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  385.  
  386. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  387. return PLUGIN_CONTINUE
  388. }
  389. public betoltes(id)
  390. {
  391. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  392.  
  393. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  394.  
  395. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  396.  
  397. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  398. return PLUGIN_CONTINUE;
  399. }
  400. public client_disconnect(id)
  401. {
  402. mentes(id);
  403. remove_task(id);
  404. pontok[id] = 0;
  405. activ_halhatatlan[id] = false
  406. activ_lathatatlan[id] = false
  407. activ_onehit[id] = false
  408. activ_sebesseg[id] = false
  409. }
  410.  
  411. public client_connect(id)
  412. {
  413. get_user_name(id, name[id], 31)
  414. betoltes(id);
  415. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  416. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  417. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  418. }
  419. public adas(id)
  420. {
  421. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  422. {
  423. new menu = menu_create("\y [*|P|eac|E|*] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  424. new players[32], pnum, tempid
  425. new szName[32], szTempid[10]
  426. get_players(players, pnum)
  427. for( new i; i<pnum; i++ )
  428. {
  429. tempid = players[i];
  430. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  431. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  432. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  433.  
  434. }
  435. menu_display(id, menu, 0)
  436. }
  437. else
  438. {
  439. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*] Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  440.  
  441. }
  442. }
  443. public menu_handler(id, menu, item)
  444. {
  445. if( item == MENU_EXIT )
  446. {
  447. menu_destroy(menu);
  448. return PLUGIN_HANDLED;
  449. }
  450.  
  451. new data[6], szName[64];
  452. new access, callback;
  453. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  454.  
  455. new tempid = str_to_num(data);
  456.  
  457. if( is_user_alive(tempid) )
  458. {
  459. pontok[tempid] += 10
  460. }
  461. client_cmd(id,"pont_adas")
  462. menu_destroy(menu);
  463. return PLUGIN_HANDLED;
  464. }
  465. public ajandek_1(id)
  466. {
  467. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  468. client_print(id, print_chat, "[*|P|eac|E|*] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  469. pontok[id] += penz;
  470. }
  471. public ajandek_2(id)
  472. {
  473. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  474. client_print(id, print_chat, "[*|P|eac|E|*] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  475. pontok[id] += penz;
  476. }
  477. public ajandek_3(id)
  478. {
  479. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  480. client_print(id, print_chat, "[*|P|eac|E|*] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  481. pontok[id] += penz;
  482. }
  483.  
  484. public hud()
  485. {
  486. admin = 0;
  487. new players[32], pnum, tempid
  488. get_players(players, pnum, "c")
  489.  
  490. for( new i; i<pnum; i++ )
  491. {
  492. tempid = players[i]
  493. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  494. {
  495. admin++;
  496. }
  497.  
  498. }
  499. for( new i; i<pnum; i++ )
  500. {
  501. tempid = players[i]
  502. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  503. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  504. }
  505. }
  506.  
hiba:
include\fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include\fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
include\fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
include\fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
include\fakemeta.inc(15) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include\fakemeta.inc(528) : error 070: rational number support was not enabled
include\hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include\hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
include\hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
include\hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
include\hamsandwich.inc(370) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
include\hamsandwich.inc(371) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
include\hamsandwich.inc(372) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
include\hamsandwich.inc(379) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
include\nvault.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include\colorchat.inc(31) : error 017: undefined symbol "is_user_connected"
include\colorchat.inc(54) : error 017: undefined symbol "numargs"
include\colorchat.inc(61) : error 017: undefined symbol "copy"
include\colorchat.inc(65) : error 017: undefined symbol "vformat"
include\colorchat.inc(88) : error 017: undefined symbol "get_players"
include\colorchat.inc(95) : error 017: undefined symbol "ArrayCreate"
include\colorchat.inc(95) : warning 213: tag mismatch
include\colorchat.inc(101) : error 017: undefined symbol "getarg"
include\colorchat.inc(105) : error 017: undefined symbol "getarg"
include\colorchat.inc(106) : error 017: undefined symbol "GetLangTransKey"
include\colorchat.inc(109) : error 017: undefined symbol "ArrayPushCell"
include\colorchat.inc(125) : error 017: undefined symbol "copy"

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 14:51
Hozzászólások:462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Az inc-k megvanak? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:46 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Be$t.# írta:
Az inc-k megvanak? :)

xdd biztos.. nem tom :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:49 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.01.26. 16:12
Hozzászólások:25
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Esetleg az elejére:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN [] = "New Plug-In"
  2. new const VERSION [] = "1.0"
  3. new const AUTHOR [] = "E.Clown"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:53 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Köszi! siker :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.01.26. 16:55 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.01.26. 16:12
Hozzászólások:25
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ez mienk?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN [] = "New Plug-In"
  2. new const VERSION [] = "1.0"
  3. new const AUTHOR [] = "E.Clown"


Ezt nem írtam hogy írd oda :D
Ez csak a leírásomba van :)

Ezt töröld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN [] = "New Plug-In"
  2. new const VERSION [] = "1.0"
  3. new const AUTHOR [] = "E.Clown"


Örülök hogy tudtam segíteni. :)

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN [] = "New Plug-In"
  2. new const VERSION [] = "1.0"
  3. new const AUTHOR [] = "E.Clown"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole