hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 14:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Hali,Ebbe a pluginba valahogy megoldható az hogy csak játékosoknak müködjön?
Mert igy az admin nem tud szinesen irni és a Prefix sem látható... :S

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 15,
  24. 20,
  25. 30,
  26. 45,
  27. 55,
  28. 65,
  29. 75,
  30. 85,
  31. 90,
  32. 105,
  33. 115,
  34. 120,
  35. 125,
  36. 135,
  37. 140
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "Újonc",
  43. "Lelkes",
  44. "Tag",
  45. "Beavatott",
  46. "Tud valamit",
  47. "Fanatikus",
  48. "Senior Tag",
  49. "Jómunkásember",
  50. "Nagyúr",
  51. "Félisten",
  52. "Östag",
  53. "Veterán",
  54. "Őskövület",
  55. "Minden6ó",
  56. "ISTEN",
  57. "Mindent Tudó"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 22:06 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
inkább írasd bele az admin prefixeket és meg van oldva:D szerintem úgy jobb lenne..:D

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 22:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Én is erre gondoltam csak lenne valaki olyan szives hogy beleirná?
Ezt:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Admin Chat Colors"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Arion"

#define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C

new message[192]
new sayText
new teamInfo
new maxPlayers

new g_AdminListen

new strName[191]
new alive[11]

new const g_szTag[][] = {
   "",
   "[Tulaj]",
   "[ADMIN]",
   "[VIP]"
}

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)


   sayText = get_user_msgid("SayText")
   teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
   maxPlayers = get_maxplayers()

   register_clcmd("say", "hook_say")
   register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
}

public hook_say(id)
{
   read_args(message, 191)
   remove_quotes(message)

   // Gungame commands and empty messages
   if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
      return PLUGIN_CONTINUE

   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)

   new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)

   if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
      admin = 1
   else if(iFlags & ADMIN_BAN)
      admin = 2
   else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
      admin = 3

   new isAlive

   if(is_user_alive(id))
   {
      isAlive = 1
      alive = "^x01"
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "^x01*DEAD* "
   }

   static color[10]

   if(admin)
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
      format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
   }
   else     // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
      format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
   }


   sendMessage(color, isAlive)    // Sends the colored message

   return PLUGIN_HANDLED
}


public hook_teamsay(id)
{
   new playerTeam = get_user_team(id)
   new playerTeamName[19]

   switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
   {
      case 1:
         copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")

      case 2:
         copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")

      default:
         copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
   }

   read_args(message, 191)
   remove_quotes(message)

   // Gungame commands and empty messages
   if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
      return PLUGIN_CONTINUE

   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)

   new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)

   if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
      admin = 1
   else if(iFlags & ADMIN_BAN)
      admin = 2
   else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
      admin = 3

   new isAlive

   if(is_user_alive(id))
   {
      isAlive = 1
      alive = "^x01"
   }
   else
   {
      isAlive = 0
      alive = "^x01*DEAD* "
   }

   static color[10]

   if(admin)
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
      format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
   }
   else     // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
      format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
   }


   sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam)    // Sends the colored message

   return PLUGIN_HANDLED
}

public sendMessage(color[], alive)
{
   new teamName[10]

   for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if(!is_user_connected(player))
         continue

      if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
      {
         get_user_team(player, teamName, 9)    // Stores user's team name to change back after sending the message
         changeTeamInfo(player, color)        // Changes user's team according to color choosen
         writeMessage(player, message)        // Writes the message on player's chat
         changeTeamInfo(player, teamName)    // Changes user's team back to original
      }
   }
}


public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
{
   new teamName[10]

   for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
   {
      if(!is_user_connected(player))
         continue

      if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
      {
         if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
         {
            get_user_team(player, teamName, 9)    // Stores user's team name to change back after sending the message
            changeTeamInfo(player, color)        // Changes user's team according to color choosen
            writeMessage(player, message)        // Writes the message on player's chat
            changeTeamInfo(player, teamName)    // Changes user's team back to original
         }
      }
   }
}


public changeTeamInfo(player, team[])
{
   message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player)    // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
   write_byte(player)                // Write byte needed
   write_string(team)                // Changes player's team
   message_end()                    // Also Needed
}


public writeMessage(player, message[])
{
   message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)    // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
   write_byte(player)                    // Write byte needed
   write_string(message)                    // Effectively write the message, finally, afterall
   message_end()                        // Needed as always
}

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 22:11 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ma én biztos, hogy nem mert laptopról vagyok talán holnap megoldható, de addig szerintem megírják neked :lol:

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 23:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. 4.#include <amxmisc>
  5.  
  6. 5.#include <nvault>
  7.  
  8. 6.
  9.  
  10. 7.#define PLUGIN "New Plug-In"
  11.  
  12. 8.#define VERSION "1.0"
  13.  
  14. 9.#define AUTHOR "qKKKJ"
  15.  
  16. 10.
  17.  
  18. 11.new message[192]
  19.  
  20. 12.new nev[32]
  21.  
  22. 13.new Temp[192]
  23.  
  24. 14.static color[10]
  25.  
  26. 15.new g_vault
  27.  
  28. 16.new olesek[33]
  29.  
  30. 17.new szint[33]
  31.  
  32. 18.
  33.  
  34. 19.
  35.  
  36. 20.#define ASD 8
  37.  
  38. 21.
  39.  
  40. 22.//Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  41.  
  42. 23.
  43.  
  44. 24.new const szamok[ASD] = {
  45.  
  46. 25. 100,
  47.  
  48. 26. 200,
  49.  
  50. 27. 400,
  51.  
  52. 28. 800,
  53.  
  54. 29. 1600,
  55.  
  56. 30. 3200,
  57.  
  58. 31. 6500,
  59.  
  60. 32. 10000
  61.  
  62. 33.}
  63.  
  64. 34.
  65.  
  66. 35.new const rangok[ASD+1][] = {
  67.  
  68. 36. "Bot",
  69.  
  70. 37. "Kezdo",
  71.  
  72. 38. "Halado",
  73.  
  74. 39. "Orult",
  75.  
  76. 40. "LoL",
  77.  
  78. 41. "Mester",
  79.  
  80. 42. "Predator",
  81.  
  82. 43. "LegenD",
  83.  
  84. 44. "Isten"
  85.  
  86. 45.
  87.  
  88. 46.}
  89.  
  90. 47.
  91.  
  92. 48.public plugin_init()
  93.  
  94. 49.{
  95.  
  96. 50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  97.  
  98. 51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  99.  
  100. 52. register_clcmd("say", "sayhook")
  101.  
  102. 53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  103.  
  104. 54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  105.  
  106. 55. g_vault = nvault_open("namerang")
  107.  
  108. 56.
  109.  
  110. 57.}
  111.  
  112. 58.public hud(id)
  113.  
  114. 59.{
  115.  
  116. 60. if(szint[id] != ASD+1)
  117.  
  118. 61. {
  119.  
  120. 62.
  121.  
  122. 63.
  123.  
  124. 64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  125.  
  126. 65. }
  127.  
  128. 66. else {
  129.  
  130. 67.
  131.  
  132. 68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  133.  
  134. 69. }
  135.  
  136. 70.
  137.  
  138. 71.}
  139.  
  140. 72.public sayhook(id)
  141.  
  142. 73.{
  143.  
  144. 74.
  145.  
  146. 75. read_args (message, 191)
  147.  
  148. 76. remove_quotes (message)
  149.  
  150. 77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  151.  
  152. 78. {
  153.  
  154. 79. return PLUGIN_CONTINUE
  155.  
  156. 80. }
  157.  
  158. 81. get_user_name(id, nev, 31)
  159.  
  160. 82. if(is_user_alive(id)) {
  161.  
  162. 83. get_user_team(id, color, 9)
  163.  
  164. 84. if(is_user_admin(id))
  165.  
  166. 85. {
  167.  
  168. 86. formatex(Temp, 191, "^x04*ADMNN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  169.  
  170. 87. }
  171.  
  172. 88. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  173.  
  174. 89.
  175.  
  176. 90. }
  177.  
  178. 91. else {
  179.  
  180. 92. get_user_team(id, color, 9)
  181.  
  182. 93. if(is_user_admin(id))
  183.  
  184. 94. {
  185.  
  186. 95. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  187.  
  188. 96. }
  189.  
  190. 97. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  191.  
  192. 98. }
  193.  
  194. 99. sendmessage(color)
  195.  
  196. 100. return PLUGIN_HANDLED
  197.  
  198. 101.}
  199.  
  200. 102.public tshook(id)
  201.  
  202. 103.{
  203.  
  204. 104. read_args (message, 191)
  205.  
  206. 105. remove_quotes (message)
  207.  
  208. 106. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  209.  
  210. 107. {
  211.  
  212. 108. return PLUGIN_CONTINUE
  213.  
  214. 109. }
  215.  
  216. 110. get_user_name(id, nev, 31)
  217.  
  218. 111. new playerTeam = get_user_team(id)
  219.  
  220. 112. new playerTeamName[19]
  221.  
  222. 113. switch (playerTeam)
  223.  
  224. 114. {
  225.  
  226. 115. case 1: {
  227.  
  228. 116. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  229.  
  230. 117.
  231.  
  232. 118. }
  233.  
  234. 119. case 2: {
  235.  
  236. 120. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  237.  
  238. 121.
  239.  
  240. 122. }
  241.  
  242. 123. default:
  243.  
  244. 124. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  245.  
  246. 125. }
  247.  
  248. 126. if(is_user_alive(id))
  249.  
  250. 127. {
  251.  
  252. 128. get_user_team(id, color, 9)
  253.  
  254. 129. if(is_user_admin(id))
  255.  
  256. 130. {
  257.  
  258. 131. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  259.  
  260. 132. }
  261.  
  262. 133. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  263.  
  264. 134.
  265.  
  266. 135. }
  267.  
  268. 136. else
  269.  
  270. 137. {
  271.  
  272. 138. get_user_team(id, color, 9)
  273.  
  274. 139. if(is_user_admin(id)) {
  275.  
  276. 140. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  277.  
  278. 141. }
  279.  
  280. 142. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  281.  
  282. 143. }
  283.  
  284. 144. sendtmessage(color, playerTeam)
  285.  
  286. 145. return PLUGIN_HANDLED
  287.  
  288. 146.}
  289.  
  290. 147.public sendmessage(color[])
  291.  
  292. 148.{
  293.  
  294. 149. new teamName[10]
  295.  
  296. 150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  297.  
  298. 151. {
  299.  
  300. 152. get_user_team (player, teamName, 9)
  301.  
  302. 153. teamf (player, color)
  303.  
  304. 154. elkuldes(player, Temp)
  305.  
  306. 155. teamf(player, teamName)
  307.  
  308. 156. }
  309.  
  310. 157.}
  311.  
  312. 158.public sendtmessage(color[], playerTeam)
  313.  
  314. 159.{
  315.  
  316. 160. new teamName[10]
  317.  
  318. 161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  319.  
  320. 162. {
  321.  
  322. 163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  323.  
  324. 164. {
  325.  
  326. 165. get_user_team (player, teamName, 9)
  327.  
  328. 166. elkuldes(player, Temp)
  329.  
  330. 167. teamf (player, teamName)
  331.  
  332. 168. teamf (player, color)
  333.  
  334. 169. }
  335.  
  336. 170. }
  337.  
  338. 171.}
  339.  
  340. 172.public teamf(player, team[])
  341.  
  342. 173.{
  343.  
  344. 174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  345.  
  346. 175. write_byte(player)
  347.  
  348. 176. write_string(team)
  349.  
  350. 177. message_end()
  351.  
  352. 178.}
  353.  
  354. 179.public elkuldes(player, Temp[])
  355.  
  356. 180.{
  357.  
  358. 181.
  359.  
  360. 182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  361.  
  362. 183. write_byte( player )
  363.  
  364. 184. write_string( Temp )
  365.  
  366. 185. message_end()
  367.  
  368. 186.
  369.  
  370. 187.}
  371.  
  372. 188.
  373.  
  374. 189.public client_connect(id)
  375.  
  376. 190.{
  377.  
  378. 191. LoadData(id)
  379.  
  380. 192.}
  381.  
  382. 193.public client_disconnect(id) SaveData(id)
  383.  
  384. 194.
  385.  
  386. 195.public SaveData(id)
  387.  
  388. 196.{
  389.  
  390. 197. new name[32]
  391.  
  392. 198. get_user_name(id, name, 31)
  393.  
  394. 199.
  395.  
  396. 200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  397.  
  398. 201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  399.  
  400. 202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  401.  
  402. 203.
  403.  
  404. 204.
  405.  
  406. 205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  407.  
  408. 206. return PLUGIN_CONTINUE
  409.  
  410. 207.}
  411.  
  412. 208.public LoadData(id)
  413.  
  414. 209.{
  415.  
  416. 210. new name[32]
  417.  
  418. 211. get_user_name(id, name, 31)
  419.  
  420. 212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  421.  
  422. 213.
  423.  
  424. 214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  425.  
  426. 215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  427.  
  428. 216.
  429.  
  430. 217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  431.  
  432. 218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  433.  
  434. 219. new oles[32], level[32]
  435.  
  436. 220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  437.  
  438. 221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  439.  
  440. 222. szint[id] = str_to_num(level)
  441.  
  442. 223. return PLUGIN_CONTINUE
  443.  
  444. 224.}
  445.  
  446. 225.public halal()
  447.  
  448. 226.{
  449.  
  450. 227. new killer = read_data(1)
  451.  
  452. 228. new victim = read_data(2)
  453.  
  454. 229.
  455.  
  456. 230. if(killer != victim)
  457.  
  458. 231. olesek[killer]++
  459.  
  460. 232.
  461.  
  462. 233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  463.  
  464. 234. {
  465.  
  466. 235. szint[killer]++
  467.  
  468. 236. }
  469.  
  470. 237.}
  471.  
  472. 238.
  473.  
  474. 239.
  475.  
  476. 240.
  477.  
  478.  
  479.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.08. 13:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 08:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Arra figyelj, hogy a számokat vedd ki a sorok elöl mert nem fogja engedni lefordítani :D

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.08. 13:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 13:23 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Mind a kettőtöknek nagyon szépen megköszönném pont ilyenre vágytam. :)
Ebbe még valahogy meg lehetne oldani azt hogy VIP Prefix is legyen ADMIN_LEVEL_B-re pl?
Mert sehol nem kapom azt hogy az admin prefix milyen jogra van adva..

Kód:
#include <amxmodx>
     
#include <amxmisc>
     
#include <nvault>
   
     
#define PLUGIN "New Plug-In"
     
#define VERSION "1.0"
     
#define AUTHOR "qKKKJ"

     
new message[192]
     
new nev[32]
     
new Temp[192]
     
static color[10]
     
new g_vault
     
new olesek[33]
     
new szint[33]
     

     

     
#define ASD 8


     
new const szamok[ASD] = {     

     
     
 100,
     
 200,
     
 400,
     
 800,
     
 1600,
     
 3200,
     
 6500,
     
 10000
     
}
     

     
new const rangok[ASD+1][] = {
     
 "Bot",
     
 "Kezdo",
     
 "Halado",
     
 "Orult",
     
 "LoL",
     
 "Mester",
     
 "Predator",
     
 "LegenD",
     
  "Isten"
     

     
}
     

     
public plugin_init()
     
{
     
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
     
 register_clcmd("say /xp", "hud")
     
 register_clcmd("say", "sayhook")
     
 register_clcmd("say_team", "tshook")
     
 register_event("DeathMsg", "halal", "a")
     
 g_vault = nvault_open("namerang")
     

}
     
public hud(id)
     
{
     
 if(szint[id] != ASD+1)
     
 {
     

     

     
 client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
     
 }
     
 else {
     

     
 client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
     
 }
     

     
}
     
public sayhook(id)
     
{
     

     
 read_args (message, 191)
     
 remove_quotes (message)
     
 if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
     
 {
     
 return PLUGIN_CONTINUE
     
 }
     
 get_user_name(id, nev, 31)
     
 if(is_user_alive(id)) {
     
 get_user_team(id, color, 9)
     
 if(is_user_admin(id))
     
 {
     
 formatex(Temp, 191, "^x04*ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }   
     
 else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
     

     
 }
     
  else {
     
  get_user_team(id, color, 9)
     
 if(is_user_admin(id))
     
 {
     
 formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }
     
 else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }
     
 sendmessage(color)

 return PLUGIN_HANDLED
     
 }
     
public tshook(id)
     
{
     
 read_args (message, 191)
     
  remove_quotes (message)
     
 if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
     
 {
     
  return PLUGIN_CONTINUE
     
 }
     
 get_user_name(id, nev, 31)
     
 new playerTeam = get_user_team(id)
     
 new playerTeamName[19]
     
 switch (playerTeam)
     
 {
     
 case 1: {
     
 copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
     
 
     
 }
     
 case 2: {
     
 copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
     
 
     
 }
     
 default:
     
 copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
     
 }
     
   if(is_user_alive(id))
     
  {
     
  get_user_team(id, color, 9)
     
  if(is_user_admin(id))
     
 {
     
 formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }
     
 else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
     

     
 }
     
  else
     
 {
     
 get_user_team(id, color, 9)
     
 if(is_user_admin(id)) {
     
 formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }   
     
 else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
     
 }
     
 sendtmessage(color, playerTeam)
     
return PLUGIN_HANDLED
     
}
     
public sendmessage(color[])
     
 {
     
 new teamName[10]
     
 for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
     
 {
     
 get_user_team (player, teamName, 9)
     
 teamf (player, color)
     
 elkuldes(player, Temp)
     
 teamf(player, teamName)
     
 }
     
}
     
public sendtmessage(color[], playerTeam)
     
 {
     
  new teamName[10]
     
  for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
     
   {
     
  if(get_user_team(player) == playerTeam)
     
  {
     
  get_user_team (player, teamName, 9)
     
 elkuldes(player, Temp)
     
 teamf (player, teamName)
     
 teamf (player, color)
     
 }
     
}
     
}
     
public teamf(player, team[])
     
{
     
 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
     
 write_byte(player)
     
 write_string(team)
     
 message_end()
     
}
     
public elkuldes(player, Temp[])
     
  {
     
   
     
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
     
write_byte( player )
     
write_string( Temp )
     
 message_end()
     
 
     
}
     
   
     
public client_connect(id)
     
{   
     
 LoadData(id)
     
}
     
public client_disconnect(id) SaveData(id)
     

     
public SaveData(id)
     
 {
     
  new name[32]
     
 get_user_name(id, name, 31)
     
 
     
  new vaultkey[64],vaultdata[256]
     
 format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
 format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
     
     
 nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
     
 return PLUGIN_CONTINUE
     
}
     
public LoadData(id)
     
{
     
 new name[32]
     
 get_user_name(id, name, 31)
     
 new vaultkey[64],vaultdata[256]
     

     
format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
     
format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
     

     
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
     
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
     
new oles[32], level[32]
     
parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
     
olesek[id] = str_to_num(oles)
     
szint[id] = str_to_num(level)
     
return PLUGIN_CONTINUE
     
}
     
public halal()
     
{
     
new killer = read_data(1)
     
new victim = read_data(2)
     

     
if(killer != victim)
     
olesek[killer]++
     

     
while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
     
{
     
szint[killer]++
     
}
     
}

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.03.08. 18:15-kor.
duplaposzt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés-Szint (Megoldható)?
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 13:32 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Rangok [Jogok belerakása]

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: fabi113 (2015.03.08. 15:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole