hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 325 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.07. 11:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.01.24. 21:20
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok már csináltam egy pár topik ot evvel kapcsolatba de kukába került szabálysértés miatt..

Na ha erre valaki tudná a választ lenne olyan szives leirni?
Hogy miért nem müködik 2 hud egyszerre?
Régebben egy másik pontrendszerrel müködött az Élet és Kaszt most meg csak fel fel villan 1,2 mp re ameddieltünik a Pontrendszer..
Ja igen kérem aki tudja az irja le részletesen mivel ebbe még kezdő vagyok

Netán az zavarna be hogy van 2 hud egymáson? Pontjaid és Pontjai?De ez nem hinném mivel a Pontjai:Csak akkor mutassa ha nm élsz vagy spec vagy és más montjai..
Igy:
Kód:
return PLUGIN_CONTINUE;
      set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
      show_hudmessage(id, "Pontjai: %d", pont[target])
 
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0)
   show_hudmessage(id, "Pontjaid: %d", pont[id])

return PLUGIN_CONTINUE;
Kép
Kép

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.12. 11:13 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott:2012.10.18. 15:58
Hozzászólások:2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Igen az zavar be.
Viszont ha végkép nem megy old meg úgy, hogy az egyik sima hud legyen a másik meg dhud

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.12. 16:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.01.24. 21:20
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Nem lehet dhud ot mert akkor nem forditja le..

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.12. 17:25 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2015.02.01. 11:40
Hozzászólások:670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
fabi113 írta:
Nem lehet dhud ot mert akkor nem forditja le..

akkor vmit elrontottál -.-

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.12. 17:32 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott:2012.10.18. 15:58
Hozzászólások:2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Miert ne lenne jo? Add már azt a *Moderálva forráskódot ne a semmiből induljunk ki, nekem is megkönnyítenéd a dolgom kérem.

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB-HUD
HozzászólásElküldve:2015.03.13. 15:20 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.01.24. 21:20
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Kód:
/* /* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "N*Joy^^"

#define VIPJOG ADMIN_RESERVATION

//Tároló
new pont[33]
new g_vault
new name[33][32]
new x_tempid

//Arany fegyverek
new bool:p_golden_ak47[33]
new bool:p_golden_m4a1[33]

//Bolt itemek
new bool:orokloszer[33]
new bool:sebesseg[33]
new bool:gravitacio[33]
new hasznalta[33]

//Bolt cvarok
new killp
new killhsp
new vipkillp
new vipkillhsp
new g_lehetmeg

//Öröklõszer
// weapons offsets
#define OFFSET_CLIPAMMO        51
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS    4
#define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2)    set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)

// players offsets
#define m_pActiveItem 373

const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))

new const g_MaxClipAmmo[] =
{
   0,
   13, //CSW_P228
   0,
   10, //CSW_SCOUT
   0,  //CSW_HEGRENADE
   7,  //CSW_XM1014
   0,  //CSW_C4
   30,//CSW_MAC10
   30, //CSW_AUG
   0,  //CSW_SMOKEGRENADE
   15,//CSW_ELITE
   20,//CSW_FIVESEVEN
   25,//CSW_UMP45
   30, //CSW_SG550
   35, //CSW_GALIL
   25, //CSW_FAMAS
   12,//CSW_USP
   20,//CSW_GLOCK18
   10, //CSW_AWP
   30,//CSW_MP5NAVY
   100,//CSW_M249
   8,  //CSW_M3
   30, //CSW_M4A1
   30,//CSW_TMP
   20, //CSW_G3SG1
   0,  //CSW_FLASHBANG
   7,  //CSW_DEAGLE
   30, //CSW_SG552
   30, //CSW_AK47
   0,  //CSW_KNIFE
   50//CSW_P90
}


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
   register_clcmd("say /shop", "fomenu")
   
   register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
   
   RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
   RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
   
   register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
   register_event("ResetHUD", "newRound", "b") 
   
   killp = register_cvar("pont_kill", "1")
   killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
   
   vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "2")
   vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "3")
   
   g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
   
   register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
   
   g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
}
//Hud üzenet
public client_PreThink(id)
{
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
   show_hudmessage(id, "  Pontjaid: %d", pont[id])
   
}
//Ölés pontokért
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
   if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
   {
      if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
      }
      else
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
      }
   }
   else if(attacker != victim)
   {
      if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
      }
      else
      {
         pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
         set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
         show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//Új kör
public newRound()
{
   new players[32], num
   get_players(players, num)
   for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
   {
      new id = players[i]
      orokloszer[id] = false
      sebesseg[id] = false
      gravitacio[id] = false
      p_golden_m4a1[id] = false
      p_golden_ak47[id] = false
      hasznalta[id] = 0
   }
}   
//Letöltések
public plugin_precache()
{
   precache_model("models/p_golden_ak47.mdl")
   precache_model("models/v_golden_ak47.mdl")

   precache_model("models/p_golden_m4a1.mdl")
   precache_model("models/v_golden_m4a1.mdl")

}
//Fomenu
public fomenu(id)
{
   static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
   if (team == CS_TEAM_T)
   {   
      new menu = menu_create("\yAngryBase [T] Bolt", "fomenut_handler");
      
      new szoveg[192]
      formatex(szoveg, 191, "1000 HP [15 pont] \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
      menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
      menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 1
      menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 2
   
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      
      menu_display(id, menu, 0);
      
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   else
   {
      new menu = menu_create("\yAngryBase [CT] Bolt", "fomenuct_handler");
      
      menu_additem(menu, "+50 HP [10 pont]", "", 0); // case 0
      menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 1
      menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 2
      menu_additem(menu, "Orok tolteny [60 pont]", "", 0); // case 3
      menu_additem(menu, "\rArany M4A1 [45 pont]", "", 0); // case 4
      menu_additem(menu, "\rArany AK47 [45 pont]", "", 0); // case 5
      menu_additem(menu, "Minigun [35 pont]", "", 0); // case 6
      menu_additem(menu, "CT magozo [15 pont]", "", 0); // case 7
      menu_additem(menu, "T magozo [20 pont]", "", 0); // case 8
      
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      
      menu_display(id, menu, 0);
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenut_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new command[6], name[64], access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
   
   switch(item)
   {
      case 0: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
            {
               hasznalta[id]++
               set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
               pont[id] -= 15
               ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fomenu(id)
            }
            else
            {
               ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
            }
            fomenu(id)
         }
         else
         {
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
         }
         fomenu(id)
      }
      case 1: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            set_user_gravity(id, 0.5)
            gravitacio[id] = true
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 2: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            set_user_maxspeed(id, 550.0)
            sebesseg[id] = true
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }

   }
   
   menu_destroy(menu);
   
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenuct_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new command[6], name[64], access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
   
   switch(item)
   {
      case 0: {
         if(pont[id] >= 10)
         {
            set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
            pont[id] -= 10
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 1: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            set_user_maxspeed(id, 700.0)
            sebesseg[id] = true
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 2: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            set_user_gravity(id, 0.5)
            gravitacio[id] = true
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 3: {
         if(pont[id] >= 60)
         {
            orokloszer[id] = true
            pont[id] -= 60
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 4: {
         if(pont[id] >= 45)
         {
            pont[id] -= 45
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
            p_golden_m4a1[id] = true
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 5: {
         if(pont[id] >= 45)
         {
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            p_golden_ak47[id] = true
            pont[id] -= 45
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 6:{
         if(pont[id] >= 35)
         {
            give_item(id,"weapon_m249")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
            pont[id] -= 35
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 7: {
         if(pont[id] >= 15)
         {
            give_item(id, "weapon_g3sg1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
            pont[id] -= 15
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
      }
      case 8: {
         if(pont[id] >= 20)
         {
            give_item(id, "weapon_sg550")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
            pont[id] -= 20
            ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
            fomenu(id)
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   
   return PLUGIN_HANDLED;
}
//Modellek
public Event_CurWeapon(id)
{
   new weap = get_user_weapon(id)
   if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[id] == true)
   {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_ak47.mdl")
   }
   else if(weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[id] == true)
   {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_golden_m4a1.mdl")   
   }
   if(orokloszer[id] == true)
   {
      fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
   }
}
//sebzés
public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
{
   new weap = get_user_weapon(attacker)
   if(weap == CSW_AK47 && p_golden_ak47[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && p_golden_m4a1[attacker] == true)
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
   }   
   return HAM_IGNORED;

//Nvault, mentés
public mentes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
   format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
 
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
 
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
 
   pont[id] = str_to_num(vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
   mentes(id);
   remove_task(id);
   pont[id] = 0;
   orokloszer[id] = false
   sebesseg[id] = false
   gravitacio[id] = false
   p_golden_m4a1[id] = false
   p_golden_ak47[id] = false
   hasznalta[id] = 0
}
 
public client_connect(id)
{
   get_user_name(id, name[id], 31)
   betoltes(id);
}
public kuldesmenu(id)
{
      new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
      new players[32], pnum, tempid;
      new szName[32], szTempid[10];
      get_players(players, pnum);
      for( new i; i<pnum; i++ )
      {
         tempid = players[i];
         {
            get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
            num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
            menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
         }
         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
         menu_display(id, menu, 0);
   }

}
public kuldes_handler(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   x_tempid = str_to_num(data);
   client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public ponts(id)
{       
   new uzenet[121];
   new kuldoneve[32], tempname[32]
   read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
   remove_quotes(uzenet)
   get_user_name(id, kuldoneve, 31)
   get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
   
   pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
   ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
   
}

   
}

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole