hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü!
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 12:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.03.10. 11:42
Hozzászólások:240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Be$t.# írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"
 
new gWPCT;
new gWPTE;
new bool:wpon
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}
 
public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
wpon = false
}
 
 
public fegyvermenu(id)
{
strip_user_weapons(id)
cs_set_user_money(id, 1); // Penz nullazasa
new jatekos[32]
new ctnum, tnum
get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
if(ctnum >= 4 && tnum >= 4)
{
wpon = true
}
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id);
new menu = menu_create("\d[ \d[\yFSZH\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
 
}
else
{
new menu = menu_create("\d[ \d[\yFSZH\d] » \rValassz \yFegyver \yCsomagot! \d]", "handler");
menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElso 4 embernek\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}
 
public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
 
case 1:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4M4A1 Csomagot!");
}
case 2:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4AK47 Csomagot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 3 && wpon == true)
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
gWPCT++
}
else
{
set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
show_hudmessage(id, "Maximum 3-man lehet WP-zni..!");
fegyvermenu(id);
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 3 && wpon == true)
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4AWP Csomagot!");
gWPTE++
}
else
{
set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
show_hudmessage(id, "Maximum 3-man lehet WP-zni..!");
fegyvermenu(id);
}
}
 
}
case 4:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4MacHineGun Csomagot!");
}
case 5:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4AUG Csomagot!");
}
case 6:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4FAMAS Csomagot!");
}
case 7:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4Galil Csomagot!");
}
case 8:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4SMG Csomagot!");
}
case 9:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4AutoShotgun Csomagot!");
}
case 10:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4Shotgun Csomagot!");
}
case 11:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^4[FSZH] » ^3Kaptal egy ^4Scout Csomagot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_smokegrenade");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}


Ez helytelen mert itt 4v4 től lesz AWP és egyépként is már kész van.

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole