hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 22:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 355 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Playermenü + lövés
HozzászólásElküldve:2012.02.07. 20:33 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Silent írta:
1. Megnézed hogy ránéz-e a csávóra(get_user_aiming) ezen belül elágazás (if) lehookolod hammel a primary attackot és utána csinálsz amit akarsz :D



WTF? Ez ide??

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playermenü + lövés
HozzászólásElküldve:2012.02.07. 20:35 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
"1. Hogy lehet azt megcsinálni hogy akkor érvényesüljön a parancs ha meglőnek. Úgy gondolom, hogy a támadónak vanbizonyos fegyvere és ha meglő valakit akkor rá érvényesül."

Igen, erre írtam...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playermenü + lövés
HozzászólásElküldve:2012.02.07. 21:00 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hát öö.. csak addig jutok el hogy init be:
Kód:
RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack,"weapon_m249","gyogyitas", 1 )

De amikor használom nem tudom hogy csináljak valamit azon akit meglő. (+ a get_user_aiming-ot nem nagyon tudom használni :))

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playermenü + lövés
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 20:56 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hát keresgéltem a neten és valahogy összehoztam :)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User"

const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
const OFFSET_WEAPONOWNER = 41

new g_gyogyito[33]

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("/gyogy1", "agyogy")
   register_clcmd("/gyogy2", "bgyogy")
   RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack,"weapon_knife","gyogyitas", 1)
}

public gyogyitas(weapon_entity)
{
   static attacker
   attacker = get_pdata_cbase(weapon_entity, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
   
   if(g_gyogyito[attacker])
   {
      new victim, body
      if(get_user_aiming(attacker, victim, body, 100))
      {
         set_user_health(victim, get_user_health(victim) + 10)
      }
   }
   return HAM_IGNORED
}

public agyogy(id)
{
   g_gyogyito[id] = 1
}

public bgyogy(id)
{
   g_gyogyito[id] = 0
}

Amúgy nem parancsokkal fogom használni csak így volt könnyű letesztelni :)
A playermenüben tudna valaki segíteni?

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole