hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem dolgozozik valaki javitana
HozzászólásElküldve:2015.05.07. 20:59 
Offline
Tag

Csatlakozott:2015.04.27. 23:02
Hozzászólások:34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Valaki javitana?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fun>
  8. #include <colorchat>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "ak_oles"
  12. #define AUTHOR "benoco"
  13. #define VERSION "1.0"
  14.  
  15. new oles[33], ak47[33], vault
  16.  
  17. public_plugin_precache() {
  18. precache_model("models/bd_ak/bd_ak1.mdl")
  19. precache_model("models/bd_ak/bd_ak2.mdl")
  20. precache_model("models/bd_ak/bd_ak3.mdl")
  21. precache_model("models/bd_ak/bd_ak4.mdl")
  22. precache_model("models/bd_ak/bd_ak5.mdl")
  23. }
  24. public plugin init () {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. regoster_event("Deathmsg" "death" "a")
  27. register_clcmd("say /ak" "menu")
  28. register_clcmd("say /oles" "menu")
  29. vault = nvault_open ("ak47olesert")
  30. register_event(CurWeapon", "ecw", "be", "1=1)
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0,_, _, "b")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver=get_user_weapon(id)
  36. if(ak47[id] == 0 && fegyver == CSW_AK47
  37. {
  38. set_pev(id, pev_wiebmodel12, "models/v_ak47")
  39. }
  40. if(ak47[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)
  41. }
  42. set_pev(id, pev_wievmodel2, "models/bd_ak/bd_ak471"
  43. {
  44. f(ak47[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
  45. }
  46. set_pev(id, pev_wievmodel2, "models/bd_ak/bd_ak472"
  47. {
  48. f(ak47[id] == 3 && fegyver == CSW_AK47)
  49. }
  50. set_pev(id, pev_wievmodel2, "models/bd_ak/bd_ak473"
  51. {
  52. f(ak47[id] == 4 && fegyver == CSW_AK47)
  53. }
  54. set_pev(id, pev_wievmodel2, "models/bd_ak/bd_ak474"
  55. {
  56. f(ak47[id] == 5 && fegyver == CSW_AK47)
  57. }
  58. set_pev(id, pev_wievmodel2, "models/bd_ak/bd_ak475"
  59. }
  60. }
  61. public death() {
  62. new killer = red_data (1)
  63. new killer = red_data (2)
  64.  
  65. if(killer == victim)
  66. {
  67. return PUGLIN_HANDLED
  68. }
  69. oles[killer]++
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. public menu(id) {
  73. new menu == menu_create(d[\r.:BadboYs:.\] [\wDeathrun\]
  74. if(oles[id] >= 250)
  75. menu_additem(menu,"r\rAK47\w[Feloldva]","1",0)
  76. else
  77. menu_additem(menu,"\rAK47\w[100 Oles])","1",0)
  78. if(oles[id] >= 350)
  79. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","2",0)
  80. else
  81. menu_additem(menu,"\rAK47\w[350 oles])","2",0)
  82. if(oles[id] >= 500)
  83. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","3",0)
  84. else
  85. menu_additem(menu,"\rAK47\w[500 Oles])","3",0)
  86. if(oles[id] >= 700)
  87. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","4",0)
  88. else
  89. menu_additem(menu,"\rAK47\w[700 Oles])","4",0)
  90. if(oles[id] >= 900)
  91. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","5",0)
  92. else
  93. menu_additem(menu,"\rAK47\w[900 Oles])","5",0)
  94. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95. menu_display(id, menu, 0);
  96. }
  97. public menu_h(id, menu, item)
  98. {
  99. if(item == MENU_EXIT )
  100. {
  101. menu_destroy(menu);
  102. return PLUGIN_HANDLED;
  103. }
  104. new data[9], szName[64];
  105. new access, callback;
  106. menu_item_getinfo(menu, item, acces. data,charsmax
  107. (data), szName,charsmax(szName), callback);
  108. new key = str_to_num(data);
  109.  
  110. switch(key)
  111. {
  112. case 1 :{
  113. if(oles[id] >= 250)
  114. ak47[id] = 1
  115. else
  116. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset
  117. }
  118. case 2 :{
  119. if(oles[id] >= 350)
  120. ak47[id] = 2
  121. else
  122. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset
  123. }
  124. case 3 :{
  125. if(oles[id] >= 500)
  126. ak47[id] = 3
  127. else
  128. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset
  129. }
  130. case 4 :{
  131. if(oles[id] >= 700)
  132. ak47[id] = 4
  133. else
  134. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset
  135. }
  136. case 5 :{
  137. if(oles[id] >= 900)
  138. ak47[id] = 5
  139. else
  140. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset
  141. }
  142. }
  143. menu_destroy(menu)
  144. retunrn PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public kerdezes(id)
  147. {
  148. ColorChat(id, BLUE,"[.:BadboYs:.] ^Neked %d Oleset van!", oles[id])
  149. }
  150. public mentes(id)
  151. {


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem dolgozozik valaki javitana
HozzászólásElküldve:2015.05.07. 21:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2015.03.17. 21:45
Hozzászólások:200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fun>
  8. #include <colorchat>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "ak_oles"
  12. #define AUTHOR "benoco"
  13. #define VERSION "1.0"
  14.  
  15. new oles[33], ak47[33], vault
  16.  
  17. public_plugin_precache() {
  18. precache_model("models/bd_ak/bd_ak1.mdl")
  19. precache_model("models/bd_ak/bd_ak2.mdl")
  20. precache_model("models/bd_ak/bd_ak3.mdl")
  21. precache_model("models/bd_ak/bd_ak4.mdl")
  22. precache_model("models/bd_ak/bd_ak5.mdl")
  23. }
  24. public plugin_init () {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. register_event("DeatMsg","death","a")
  27. register_clcmd("say /ak" ,"menu")
  28. register_clcmd("say /oles" ,"menu")
  29. vault = nvault_open ("ak47olesert")
  30. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  31. set_task(0.1, "kijelzo", 0,_, _, "b")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver=get_user_weapon(id)
  36. if(ak47[id] == 0 && fegyver == CSW_AK47)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47")
  39. }
  40. if(ak47[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_ak/bd_ak471")
  42. if(ak47[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_ak/bd_ak472")
  44. if(ak47[id] == 3 && fegyver == CSW_AK47)
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_ak/bd_ak473")
  46. if(ak47[id] == 4 && fegyver == CSW_AK47)
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_ak/bd_ak474")
  48. if(ak47[id] == 5 && fegyver == CSW_AK47)
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_ak/bd_ak475")
  50. }
  51. public death() {
  52. new killer = read_data(1)
  53. new victim = read_data(2)
  54.  
  55. if(killer == victim)
  56. {
  57. oles[killer]++
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. }
  61. public menu(id) {
  62. new menu = menu_create("\d[\r.:BadboYs:.\] [\wDeathrun\]","menu_h")
  63. if(oles[id] >= 250)
  64. menu_additem(menu,"r\rAK47\w[Feloldva]","1",0)
  65. else
  66. menu_additem(menu,"\rAK47\w[100 Oles])","1",0)
  67. if(oles[id] >= 350)
  68. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","2",0)
  69. else
  70. menu_additem(menu,"\rAK47\w[350 oles])","2",0)
  71. if(oles[id] >= 500)
  72. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","3",0)
  73. else
  74. menu_additem(menu,"\rAK47\w[500 Oles])","3",0)
  75. if(oles[id] >= 700)
  76. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","4",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\rAK47\w[700 Oles])","4",0)
  79. if(oles[id] >= 900)
  80. menu_additem(menu,"\rAK47\w[Feloldva])","5",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\rAK47\w[900 Oles])","5",0)
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_display(id, menu, 0);
  85. }
  86. public menu_h(id, menu, item)
  87. {
  88. if(item == MENU_EXIT )
  89. {
  90. menu_destroy(menu);
  91. return PLUGIN_HANDLED;
  92. }
  93. new data[9], szName[64];
  94. new access, callback;
  95. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  96. new key = str_to_num(data);
  97. switch(key)
  98. {
  99. case 1 :{
  100. if(oles[id] >= 250)
  101. ak47[id] = 1
  102. else
  103. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset")
  104. }
  105. case 2 :{
  106. if(oles[id] >= 350)
  107. ak47[id] = 2
  108. else
  109. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset")
  110. }
  111. case 3 :{
  112. if(oles[id] >= 500)
  113. ak47[id] = 3
  114. else
  115. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset")
  116. }
  117. case 4 :{
  118. if(oles[id] >= 700)
  119. ak47[id] = 4
  120. else
  121. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset")
  122. }
  123. case 5 :{
  124. if(oles[id] >= 900)
  125. ak47[id] = 5
  126. else
  127. ColorChat(id, BLUE, "[.:BadboYs:.] ^1Nincs eleg oleset")
  128. }
  129. }
  130. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole