hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun javítás
HozzászólásElküldve:2015.07.08. 15:51 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.07.04. 20:19
Hozzászólások:23
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Üdv,
3 dolgot kéne javítani a pluginban.
1. Mikor megveszünk egy usp-t tegyük fel 400 aranyért utána összegyűjtünk pld 500 aranyat s a menüből a már megvett usp-t kiválasztjuk akkor ismét leveszi a 400 aranyat. Úgy kéne megcsinálni ha már egyszer megvettünk egy usp-t akkor ne vonja le újból mikor még egyszer kiválasztjuk.
2. A főmenü a register_clcmd("say /menu", fomenu)-re van állítva de én a g betűre azaz a drop weaponra szeretném állítani.
3. Láda nyitásnál nem mindig dob szerver üzenetet, bár az itemet ugyan úgy megadja.

Aki ezt a 3 pontot javítja megy a gomb :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <nvault>
  9.  
  10. new arany[33], usp[33], kes[33], lada[33], kulcs[33], szint[33], olesek[33], elet[33]
  11. new m1[33], m2[33], m3[33], m4[33], m5[33], m6[33], g_vault, vip[33]
  12. new message[192]
  13. new nev[32]
  14. new Temp[192]
  15. static color[10]
  16.  
  17. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  18. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  19. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  20. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_C
  21.  
  22. new bool:usp1_damage[33]
  23. new bool:usp2_damage[33]
  24. new bool:usp3_damage[33]
  25. new bool:usp4_damage[33]
  26. new bool:usp5_damage[33]
  27. new bool:usp6_damage[33]
  28.  
  29. new const szamok[49] = {
  30. 3, 5, 8, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 75, 100, 125, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500, 600, 700, 800, 1000, 1200, 1500, 1750, 2000, 2300, 2500, 2900, 3000, 3350, 3500, 3900, 4000, 4300, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7300, 7500, 7900, 8000, 8500, 10000 }
  31.  
  32. new const rangok[49+1] = {
  33. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 }
  34.  
  35. public plugin_precache() {
  36. precache_model("models/v_usp.mdl")
  37. precache_model("models/uspk/v_tigrisusp.mdl")
  38. precache_model("models/uspk/v_desusp.mdl")
  39. precache_model("models/uspk/v_pokolusp.mdl")
  40. precache_model("models/uspk/v_aranyusp.mdl")
  41. precache_model("models/uspk/v_buldozerusp.mdl")
  42. precache_model("models/uspk/v_jegusp.mdl")
  43.  
  44. precache_model("models/kesek/v_gyorskes.mdl")
  45. precache_model("models/kesek/v_gravitaciokes.mdl")
  46. precache_model("models/kesek/v_szaguldokes.mdl")
  47. precache_model("models/kesek/v_brutalkes.mdl")
  48. precache_model("models/kesek/v_sarkanykes.mdl")
  49. precache_model("models/kesek/v_aranykes.mdl")
  50. precache_model("models/kesek/v_vipkes.mdl")
  51. }
  52.  
  53. public plugin_init() {
  54. register_clcmd("chooseteam", "fomenu")
  55. register_clcmd("say /ujra", "ujraeledes")
  56. register_clcmd("say", "sayhook")
  57. register_clcmd("say /xp", "info")
  58. register_clcmd("say /level", "info")
  59. register_clcmd("say /szint", "info")
  60. register_clcmd("arany all", "aranyadas")
  61. register_clcmd("szint all", "szintadas")
  62. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  63. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  64. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "uspsebzes", 0)
  65. g_vault = nvault_open("deathrun")
  66. }
  67. public szintadas(aid) {
  68. if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A))
  69. return
  70. new p[32], n, id
  71. get_players(p, n)
  72. for(new i; i < n; i++)
  73. {
  74. new nev[32]
  75. get_user_name(id, nev, 31)
  76. id = p[i]
  77. szint[id] += 5
  78. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 5 ^3szintet.")
  79. }
  80. }
  81. public aranyadas(aid) {
  82. if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A))
  83. return
  84. new p[32], n, id
  85. get_players(p, n)
  86. for(new i; i < n; i++)
  87. {
  88. new nev[32]
  89. get_user_name(id, nev, 31)
  90. id = p[i]
  91. arany[id] += 200
  92. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.")
  93. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.")
  94. }
  95. }
  96. public info(id)
  97. {
  98. if(szint[id] != 49+1)
  99. {
  100. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%i ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  101. }
  102. else
  103. {
  104. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te már elérted a maximális ^3szintet.")
  105. }
  106. }
  107. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  108. {
  109. new weap = get_user_weapon(attacker)
  110.  
  111. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp1_damage[attacker])
  112. {
  113. SetHamParamFloat(4, damage + 3)
  114. }
  115. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp2_damage[attacker])
  116. {
  117. SetHamParamFloat(4, damage + 5)
  118. }
  119. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp3_damage[attacker])
  120. {
  121. SetHamParamFloat(4, damage + 10)
  122. }
  123. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp4_damage[attacker])
  124. {
  125. SetHamParamFloat(4, damage + 15)
  126. }
  127. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp5_damage[attacker])
  128. {
  129. SetHamParamFloat(4, damage + 20)
  130. }
  131. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp6_damage[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, damage + 30)
  134. }
  135. }
  136. public ecw(id)
  137. {
  138. new fegyver = get_user_weapon(id)
  139. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  140. {
  141. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  142. }
  143. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  144. {
  145. usp1_damage[id] = true
  146. usp2_damage[id] = false
  147. usp3_damage[id] = false
  148. usp4_damage[id] = false
  149. usp5_damage[id] = false
  150. usp6_damage[id] = false
  151. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_tigrisusp.mdl")
  152. }
  153. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  154. {
  155. usp1_damage[id] = false
  156. usp2_damage[id] = true
  157. usp3_damage[id] = false
  158. usp4_damage[id] = false
  159. usp5_damage[id] = false
  160. usp6_damage[id] = false
  161. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_desusp.mdl")
  162. }
  163. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  164. {
  165. usp1_damage[id] = false
  166. usp2_damage[id] = false
  167. usp3_damage[id] = true
  168. usp4_damage[id] = false
  169. usp5_damage[id] = false
  170. usp6_damage[id] = false
  171. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_pokolusp.mdl")
  172. }
  173. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  174. {
  175. usp1_damage[id] = false
  176. usp2_damage[id] = false
  177. usp3_damage[id] = false
  178. usp4_damage[id] = true
  179. usp5_damage[id] = false
  180. usp6_damage[id] = false
  181. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_aranyusp.mdl")
  182. }
  183. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  184. {
  185. usp1_damage[id] = false
  186. usp2_damage[id] = false
  187. usp3_damage[id] = false
  188. usp4_damage[id] = false
  189. usp5_damage[id] = true
  190. usp6_damage[id] = false
  191. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_buldozerusp.mdl")
  192. }
  193. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  194. {
  195. usp1_damage[id] = false
  196. usp2_damage[id] = false
  197. usp3_damage[id] = false
  198. usp4_damage[id] = false
  199. usp5_damage[id] = false
  200. usp6_damage[id] = true
  201. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_jegusp.mdl")
  202. }
  203. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  204. {
  205. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+15)
  206. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gyorskes.mdl")
  207. }
  208. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  209. {
  210. set_user_gravity(id, 0.100)
  211. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gravitaciokes.mdl")
  212. }
  213. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  214. {
  215. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+20)
  216. set_user_gravity(id, 0.75)
  217. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_szaguldokes.mdl")
  218. }
  219. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  220. {
  221. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+30)
  222. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_brutalkes.mdl")
  223. }
  224. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  225. {
  226. set_user_gravity(id, 0.50)
  227. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_sarkanykes.mdl")
  228. }
  229. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  230. {
  231. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+50)
  232. set_user_gravity(id, 0.40)
  233. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_aranykes.mdl")
  234. }
  235. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  236. {
  237. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100)
  238. set_user_gravity(id, 0.30)
  239. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_vipkes.mdl")
  240. }
  241. }
  242. public death()
  243. {
  244. new tamado = read_data(1)
  245. new aldozat = read_data(2)
  246. new num = random_num(1, 8)
  247.  
  248. if(tamado != aldozat)
  249. {
  250. arany[tamado] += 3
  251. olesek[tamado] += 3
  252.  
  253. while(olesek[tamado] >= szamok[szint[tamado]])
  254. {
  255. szint[tamado]++
  256. }
  257. }
  258. if(num == 4 && tamado != aldozat)
  259. {
  260. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  261. show_hudmessage(tamado, "+1 Lada, +1kulcs")
  262. lada[tamado]++
  263. }
  264. else
  265. {
  266. kulcs[tamado]++
  267. }
  268. return PLUGIN_HANDLED
  269. }
  270. public ujraeledes(id)
  271. {
  272. if(elet[id] >= 1)
  273. {
  274. if(elet[id] -= 1)
  275. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  276. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 200, 0, kRenderNormal,30)
  277. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen újra ^3éledtél^1, a ^3/ujra ^1paranccsal.")
  278. }
  279. }
  280. public fomenu(id)
  281. {
  282. new cim[121]
  283. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yFőMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\y| \\rSzint: \\d%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  284. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  285.  
  286. menu_additem(menu, "\\rUSP \\dBolt", "a1", 0)
  287. menu_additem(menu, "\\rKes \\dBolt", "a2", 0)
  288. menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás", "a3", 0)
  289. menu_additem(menu, "\\rExtra \\dDolgok", "a4", 0)
  290. menu_additem(menu, "\\rLádák", "a5", 0)
  291. menu_additem(menu, "\\\rInformáció", "a6", 0)
  292.  
  293. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  294. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  295.  
  296. menu_display(id, menu, 0);
  297.  
  298. return PLUGIN_HANDLED;
  299. }
  300. public uspmenu(id)
  301. {
  302. new cim[121]
  303. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yUSPMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  304. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  305.  
  306. menu_additem(menu, "\\rAlap \\yUSP\\d[Megszerezve]", "b1", 0)
  307. if(m1[id] != 0)
  308. menu_additem(menu, "\\rTigris \\yUSP\\d[+3 DMG]", "b2", 0)
  309. else
  310. menu_additem(menu, "\\dTigris USP\r[+3 DMG]\\d[200 Arany]", "b2", 0)
  311. if(m2[id] != 0)
  312. menu_additem(menu, "\\rDestiny \\yUSP\\d(+5 DMG)", "b3", 0)
  313. else
  314. menu_additem(menu, "\\dDestiny USP\\r[+5 DMG]\\d[500 Arany]", "b3", 0)
  315. if(m3[id] != 0)
  316. menu_additem(menu, "\\rPokol \\yUSP\\r[+10 DMG]", "b4", 0)
  317. else
  318. menu_additem(menu, "\\dPokol USP\\r[+10 DMG]\\y[1000 Arany]", "b4", 0)
  319. if(m4[id] != 0)
  320. menu_additem(menu, "\\rArany \\yUSP\\r[+15 DMG]", "b5", 0)
  321. else
  322. menu_additem(menu, "\\dArany USP\\r[+15 DMG]\\y[2000 Arany]", "b5", 0)
  323. if(m5[id] != 0)
  324. menu_additem(menu, "\\rBuldózer \\yUSP\\r[+20 DMG]", "b6", 0)
  325. else
  326. menu_additem(menu, "\\dBuldózer USP\\r[+20 DMG]\\y[3000 Arany]", "b6", 0)
  327. if(m6[id] != 0)
  328. menu_additem(menu, "\\rJég \\yUSP\\r[+30 DMG]", "b7", 0)
  329. else
  330. menu_additem(menu, "\\dJég USP\\r[+30 DMG]\\y[5000 Arany]^n\\dHamarosan a további USP-k...", "b7", 0)
  331.  
  332. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  333. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  334.  
  335. menu_display(id, menu, 0);
  336.  
  337. return PLUGIN_HANDLED;
  338. }
  339. public kesmenu(id)
  340. {
  341. new cim[121]
  342. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yKésMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  343. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  344.  
  345. if(szint[id] >= 5)
  346. menu_additem(menu, "\\rGyors \\yKés\\r[+15% Sebesség]", "c1", 0)
  347. else
  348. menu_additem(menu, "\\dGyors Kés\\r[+15 Sebesség]\w[5. szinttől]", "c1", 0)
  349. if(szint[id] >= 10)
  350. menu_additem(menu, "\\rGravitációs \\yKés\\r[-10% Grav.]", "c2", 0)
  351. else
  352. menu_additem(menu, "\\dGravitációs Kés\\r[-10% Grav.]\\d[10. szinttől]", "c2", 0)
  353. if(szint[id] >= 15)
  354. menu_additem(menu, "\\rSzáguldás \\yKés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]", "c3", 0)
  355. else
  356. menu_additem(menu, "\\dSzáguldás Kés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]\\d[15. szinttől]", "c3", 0)
  357. if(szint[id] >= 20)
  358. menu_additem(menu, "\\rBrutális \\yKés \\r[+30% Sebesség]", "c4", 0)
  359. else
  360. menu_additem(menu, "\\dBrutális Kés \\r[+30% Sebesség]\\d[20. szinttől]", "c4", 0)
  361. if(szint[id] >= 30)
  362. menu_additem(menu, "\\rSárkány \\yKés \\r[-20% Grav.]", "c5", 0)
  363. else
  364. menu_additem(menu, "\\dSárkány Kés \\r[-90% Grav.]\\d[30. szinttől]", "c5", 0)
  365. if(szint[id] >= 50)
  366. menu_additem(menu, "\\rArany \\yKés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]", "c6", 0)
  367. else
  368. menu_additem(menu, "\\dArany Kés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]\\d[50. szinttől]", "c6", 0)
  369. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  370. menu_additem(menu, "\\rVIP \\yKés\r[+100% Sebesség & -50% Grav]", "c7", 0)
  371. else
  372. menu_additem(menu, "\\dVIP Kés\r[+100% Sebesség & -50% Grav.]\\d[VIPEKNEK]", "c7", 0)
  373.  
  374. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  375. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  376.  
  377. menu_display(id, menu, 0);
  378.  
  379. return PLUGIN_HANDLED;
  380. }
  381. public vipmenu(id)
  382. {
  383. new cim[121]
  384. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yVIP Vásárlás^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  385. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  386.  
  387. menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás\\r[ára]\\y[10000 Arany]^n^n\\d| \\dTrail, 130 HP, VIP Kés, Kinézet \\d|", "h1", 0)
  388.  
  389. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  390. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  391.  
  392. menu_display(id, menu, 0);
  393.  
  394. return PLUGIN_HANDLED;
  395. }
  396. public bolt(id)
  397. {
  398. new cim[121]
  399. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\dBolt/Shop^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  400. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  401.  
  402. menu_additem(menu, "\\rKenyér\\r[+50 HP]\\y[10 Arany]", "d1", 0)
  403. menu_additem(menu, "\\yMozgékonyság\\r[+100% Sebesség]\\y[20 Arany]", "d2", 0)
  404. menu_additem(menu, "\\yGépFegyver\\r[AK47]\\y[15 Arany)", "d3", 0)
  405. menu_additem(menu, "\\dGeneráció\\r[+1 Élet]\\y[10 Arany]", "d4", 0)
  406.  
  407. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  408. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  409.  
  410. menu_display(id, menu, 0);
  411.  
  412. return PLUGIN_HANDLED;
  413. }
  414. public ladamenu(id)
  415. {
  416. new cim[121]
  417. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yLádák:^n\\yLáda: \\r%d \\d| \\yKulcs: \\r%d", lada[id], kulcs[id])
  418. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  419.  
  420. menu_additem(menu, "\\rLáda \\yNyitás^n^n\\d| \\rSzükséges 1 Kulcs & 1 Láda \\d|", "e1", 0)
  421.  
  422. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  423. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  424.  
  425. menu_display(id, menu, 0);
  426.  
  427. return PLUGIN_HANDLED;
  428. }
  429. public infomenu(id)
  430. {
  431. new menu = menu_create("\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\dInformáció\\rMenü", "menu_handler")
  432.  
  433. menu_additem(menu, "\\rAdmin \\yVásárlás", "f1", 0)
  434. menu_additem(menu, "\\rElérhetőség", "f2", 0)
  435. menu_additem(menu, "\\rSzerverről", "f3", 0)
  436. menu_additem(menu, "\\rSzabályzat!", "f4", 0)
  437.  
  438. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  439. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  440.  
  441. menu_display(id, menu, 0);
  442.  
  443. return PLUGIN_HANDLED;
  444. }
  445. public menu_handler(id, menu, item)
  446. {
  447. if( item == MENU_EXIT )
  448. {
  449. menu_destroy(menu);
  450. return PLUGIN_HANDLED;
  451. }
  452. new data[6], szName[64];
  453. new access, callback;
  454. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  455.  
  456. new key = str_to_num(data[1]);
  457. switch(data[0])
  458. {
  459. case 'a':
  460. {
  461. switch(key)
  462. {
  463. case 1:
  464. {
  465. uspmenu(id)
  466. }
  467. case 2:
  468. {
  469. kesmenu(id)
  470. }
  471. case 3:
  472. {
  473. vipmenu(id)
  474. }
  475. case 4:
  476. {
  477. bolt(id)
  478. }
  479. case 5:
  480. {
  481. ladamenu(id)
  482. }
  483. case 6:
  484. {
  485. infomenu(id)
  486. }
  487. }
  488. }
  489. case 'b':
  490. {
  491. switch(key)
  492. {
  493. case 1:
  494. {
  495. usp[id] = 1
  496. }
  497. case 2:
  498. {
  499. if(arany[id] >= 200 && m1[id] != 1)
  500. {
  501. arany[id] -= 200
  502. usp[id] = 2
  503. m1[id] = 1
  504. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Tigris ^3USP-t.")
  505. }
  506. else if(m1[id] != 1)
  507. {
  508. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  509. }
  510. else if(m1[id] != 0)
  511. {
  512. usp[id] = 2
  513. }
  514. }
  515. case 3:
  516. {
  517. if(arany[id] >= 500 && m1[id] != 2)
  518. {
  519. arany[id] -= 500
  520. usp[id] = 3
  521. m2[id] = 1
  522. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Terep ^3USP-t.")
  523. }
  524. else if(m2[id] != 1)
  525. {
  526. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  527. }
  528. else if(m2[id] != 0)
  529. {
  530. usp[id] = 3
  531. }
  532. }
  533. case 4:
  534. {
  535. if(arany[id] >= 1000 && m3[id] != 2)
  536. {
  537. arany[id] -= 1000
  538. usp[id] = 4
  539. m3[id] = 1
  540. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Pokol ^3USP-t.")
  541. }
  542. else if(m3[id] != 1)
  543. {
  544. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  545. }
  546. else if(m3[id] != 0)
  547. {
  548. usp[id] = 4
  549. }
  550. }
  551. case 5:
  552. {
  553. if(arany[id] >= 2000 && m4[id] != 2)
  554. {
  555. arany[id] -= 2000
  556. usp[id] = 5
  557. m4[id] = 1
  558. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Arany ^3USP-t.")
  559. }
  560. else if(m4[id] != 1)
  561. {
  562. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  563. }
  564. else if(m4[id] != 0)
  565. {
  566. usp[id] = 5
  567. }
  568. }
  569. case 6:
  570. {
  571. if(arany[id] >= 3000 && m5[id] != 2)
  572. {
  573. arany[id] -= 3000
  574. usp[id] = 6
  575. m5[id] = 1
  576. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Buldózer ^3USP-t.")
  577. }
  578. else if(m5[id] != 1)
  579. {
  580. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  581. }
  582. else if(m5[id] != 0)
  583. {
  584. usp[id] = 6
  585. }
  586. }
  587. case 7:
  588. {
  589. if(arany[id] >= 5000 && m6[id] != 2)
  590. {
  591. arany[id] -= 5000
  592. usp[id] = 7
  593. m6[id] = 1
  594. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Jég ^3USP-t.")
  595. }
  596. else if(m6[id] != 1)
  597. {
  598. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  599. }
  600. else if(m6[id] != 0)
  601. {
  602. usp[id] = 7
  603. }
  604. }
  605. }
  606. }
  607. case 'c':
  608. {
  609. switch(key)
  610. {
  611. case 1:
  612. {
  613. if(szint[id] >= 5)
  614. {
  615. kes[id] = 1
  616. }
  617. else
  618. {
  619. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatahoz el kell érned a(z) ^3Ötös ^1szintet.")
  620. }
  621. }
  622. case 2:
  623. {
  624. if(szint[id] >= 15)
  625. {
  626. kes[id] = 2
  627. }
  628. else
  629. {
  630. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Tizenötös ^1szintet.")
  631. }
  632. }
  633. case 3:
  634. {
  635. if(szint[id] >= 20)
  636. {
  637. kes[id] = 3
  638. }
  639. else
  640. {
  641. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszas ^1szintet.")
  642. }
  643. }
  644. case 4:
  645. {
  646. if(szint[id] >= 25)
  647. {
  648. kes[id] = 4
  649. }
  650. else
  651. {
  652. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszonötös ^1szintet.")
  653. }
  654. }
  655. case 5:
  656. {
  657. if(szint[id] >= 30)
  658. {
  659. kes[id] = 5
  660. }
  661. else
  662. {
  663. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Harmincas ^1szintet.")
  664. }
  665. }
  666. case 6:
  667. {
  668. if(szint[id] >= 50)
  669. {
  670. kes[id] = 6
  671. }
  672. else
  673. {
  674. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Ötvenes ^1szintet.")
  675. }
  676. }
  677. case 7:
  678. {
  679. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  680. {
  681. kes[id] = 7
  682. }
  683. }
  684. }
  685. }
  686. case 'h':
  687. {
  688. switch(key)
  689. {
  690. case 1:
  691. {
  692. if(arany[id] >= 10000)
  693. {
  694. if(vip[id] += 3)
  695. if(arany[id] -= 10000)
  696. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen vásároltál magadnak ^3VIP^1-et.")
  697. }
  698. }
  699. }
  700. }
  701. case 'd':
  702. {
  703. switch(key)
  704. {
  705. case 1:
  706. {
  707. if(arany[id] >= 10)
  708. {
  709. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  710. if(arany[id] -= 10)
  711. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+50 HP^1-t.")
  712. }
  713. else
  714. {
  715. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  716. }
  717. }
  718. case 2:
  719. {
  720. if(arany[id] >= 20)
  721. {
  722. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100)
  723. if(arany[id] -= 20)
  724. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+100 Sebességet^1.")
  725. }
  726. else
  727. {
  728. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  729. }
  730. }
  731. case 3:
  732. {
  733. if(arany[id] >= 15)
  734. {
  735. give_item(id, "weapon_ak47")
  736. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  737. if(arany[id] -= 15)
  738. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad az ^3AK47-et^1.")
  739. }
  740. else
  741. {
  742. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  743. }
  744. }
  745. case 4:
  746. {
  747. if(arany[id] >= 10)
  748. {
  749. if(arany[id] -= 10)
  750. if(elet[id] += 1)
  751. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen vásároltál ^3Életet^1, ha felszeretnéd használni írd be ^4/ujra.")
  752. }
  753. else
  754. {
  755. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  756. }
  757. }
  758. }
  759. }
  760. case 'e':
  761. {
  762. switch(random_num(1,25))
  763. {
  764. case 1:
  765. {
  766. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  767. {
  768. if(lada[id] -= 1)
  769. if(kulcs[id] -= 1)
  770. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  771. }
  772. }
  773. case 2:
  774. {
  775. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  776. {
  777. if(arany[id] += 30)
  778. if(lada[id] -= 1)
  779. if(kulcs[id] -= 1)
  780. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 30 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  781. }
  782. }
  783. case 3:
  784. {
  785. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  786. {
  787. if(lada[id] -= 1)
  788. if(kulcs[id] -= 1)
  789. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  790. }
  791. }
  792. case 4:
  793. {
  794. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  795. {
  796. if(lada[id] -= 1)
  797. if(kulcs[id] -= 1)
  798. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  799. }
  800. }
  801. case 5:
  802. {
  803. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  804. {
  805. if(lada[id] -= 1)
  806. if(kulcs[id] -= 1)
  807. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  808. }
  809. }
  810. case 6:
  811. {
  812. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  813. {
  814. if(arany[id] += 50)
  815. if(lada[id] -= 1)
  816. if(kulcs[id] -= 1)
  817. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 50 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  818. }
  819. }
  820. case 7:
  821. {
  822. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  823. {
  824. if(arany[id] += 10)
  825. if(lada[id] -= 1)
  826. if(kulcs[id] -= 1)
  827. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 10 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  828. }
  829. }
  830. case 8:
  831. {
  832. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  833. {
  834. if(lada[id] += 1)
  835. if(lada[id] -= 1)
  836. if(kulcs[id] -= 1)
  837. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy újabb ^3láda ^1volt.")
  838. }
  839. }
  840. case 9:
  841. {
  842. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  843. {
  844. if(kulcs[id] += 1)
  845. if(lada[id] -= 1)
  846. if(kulcs[id] -= 1)
  847. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^3kulcs ^1volt.")
  848. }
  849. }
  850. case 10:
  851. {
  852. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  853. {
  854. if(lada[id] -= 1)
  855. if(kulcs[id] -= 1)
  856. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  857. }
  858. }
  859. case 11:
  860. {
  861. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  862. {
  863. if(lada[id] -= 1)
  864. if(kulcs[id] -= 1)
  865. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  866. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.")
  867. }
  868. }
  869. case 12:
  870. {
  871. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  872. {
  873. if(lada[id] -= 1)
  874. if(kulcs[id] -= 1)
  875. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  876. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.")
  877. }
  878. }
  879. case 13:
  880. {
  881. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  882. {
  883. if(elet[id] += 1)
  884. if(lada[id] -= 1)
  885. if(kulcs[id] -= 1)
  886. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +1 Élet ^1volt.")
  887. }
  888. }
  889. case 14:
  890. {
  891. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  892. {
  893. if(lada[id] -= 1)
  894. if(kulcs[id] -= 1)
  895. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  896. }
  897. }
  898. case 15:
  899. {
  900. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  901. {
  902. if(lada[id] -= 1)
  903. if(kulcs[id] -= 1)
  904. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  905. }
  906. }
  907. case 16:
  908. {
  909. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  910. {
  911. if(lada[id] -= 1)
  912. if(kulcs[id] -= 1)
  913. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  914. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1láthatatlanság volt.")
  915. }
  916. }
  917. case 17:
  918. {
  919. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  920. {
  921. if(lada[id] -= 1)
  922. if(kulcs[id] -= 1)
  923. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  924. }
  925. }
  926. case 18:
  927. {
  928. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  929. {
  930. if(lada[id] -= 1)
  931. if(kulcs[id] -= 1)
  932. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  933. }
  934. }
  935. case 19:
  936. {
  937. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  938. {
  939. if(lada[id] -= 1)
  940. if(kulcs[id] -= 1)
  941. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  942. }
  943. }
  944. case 20:
  945. {
  946. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  947. {
  948. if(lada[id] -= 1)
  949. if(kulcs[id] -= 1)
  950. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  951. }
  952. }
  953. case 21:
  954. {
  955. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  956. {
  957. if(lada[id] -= 1)
  958. if(kulcs[id] -= 1)
  959. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  960. }
  961. }
  962. case 22:
  963. {
  964. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  965. {
  966. usp[id] = 2
  967. m1[id] = 1
  968. if(lada[id] -= 1)
  969. if(kulcs[id] -= 1)
  970. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Destiny ^3USP ^1volt.")
  971. }
  972. }
  973. case 23:
  974. {
  975. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  976. {
  977. usp[id] = 3
  978. m2[id] = 1
  979. if(lada[id] -= 1)
  980. if(kulcs[id] -= 1)
  981. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Terep ^3USP ^1volt.")
  982. }
  983. }
  984. case 24:
  985. {
  986. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  987. {
  988. usp[id] = 4
  989. m3[id] = 1
  990. if(lada[id] -= 1)
  991. if(kulcs[id] -= 1)
  992. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Tigris ^3USP ^1volt.")
  993. }
  994. }
  995. case 25:
  996. {
  997. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  998. {
  999. if(lada[id] -= 1)
  1000. if(kulcs[id] -= 1)
  1001. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  1002. }
  1003. }
  1004. }
  1005. }
  1006. case 'f':
  1007. {
  1008. switch(key)
  1009. {
  1010. case 1:
  1011. {
  1012. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/adminvasarlas.txt", "Admin Vásárlás")
  1013. }
  1014. case 2:
  1015. {
  1016. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/elerhetoseg.txt", "Elérhetőség")
  1017. }
  1018. case 3:
  1019. {
  1020. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szerverrol.txt", "Szerverről")
  1021. }
  1022. case 4:
  1023. {
  1024. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szabalyzat.txt", "Szabályzat")
  1025. }
  1026. }
  1027. }
  1028. }
  1029. menu_destroy(menu);
  1030. return PLUGIN_HANDLED;
  1031. }
  1032. public sayhook(id)
  1033. {
  1034.  
  1035. read_args (message, 191)
  1036. remove_quotes (message)
  1037. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  1038. {
  1039. return PLUGIN_CONTINUE
  1040. }
  1041. get_user_name(id, nev, 31)
  1042. if(is_user_alive(id)) {
  1043. get_user_team(id, color, 9)
  1044.  
  1045. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  1046. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message)
  1047. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  1048. formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1049. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  1050. formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s",rangok[szint[id]], nev, message)
  1051. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  1052. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1053.  
  1054.  
  1055.  
  1056. else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1057.  
  1058. }
  1059. else {
  1060. get_user_team(id, color, 9)
  1061. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  1062. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message)
  1063. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  1064. formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1065. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  1066. formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1067. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  1068. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1069.  
  1070. else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1071. }
  1072. sendmessage(color)
  1073. return PLUGIN_HANDLED
  1074. }
  1075. public sendmessage(color[])
  1076. {
  1077. new teamName[10]
  1078. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  1079. {
  1080. get_user_team (player, teamName, 9)
  1081. teamf (player, color)
  1082. elkuldes(player, Temp)
  1083. teamf(player, teamName)
  1084. }
  1085. }
  1086. public teamf(player, team[])
  1087. {
  1088. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  1089. write_byte(player)
  1090. write_string(team)
  1091. message_end()
  1092. }
  1093. public elkuldes(player, Temp[])
  1094. {
  1095. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  1096. write_byte( player )
  1097. write_string( Temp )
  1098. message_end()
  1099. }
  1100. public mentes(id)
  1101. {
  1102. new name[32]
  1103. get_user_name(id, name, 31)
  1104. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1105.  
  1106. format(vaultkey,63,"%s-dt", name)
  1107. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id])
  1108.  
  1109. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  1110. return PLUGIN_CONTINUE
  1111. }
  1112. public betoltes(id)
  1113. {
  1114. new name[32]
  1115. get_user_name(id, name, 31)
  1116. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1117.  
  1118. format(vaultkey,63,"%s-dt", name)
  1119. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id])
  1120.  
  1121. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  1122. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  1123. new ar[32], el[32], um1[32], um2[32], um3[32], um4[32], um5[32], um6[32], sz[32], ol[32], vp[32], la[32], kc[32]
  1124. parse(vaultdata, ar, 31, el, 31, um1, 31, um2, 31, um3, 31, um4, 31, um5, 31, um6, 31, sz, 31, ol, 31, vp, 31, la, 31, kc, 31)
  1125. arany[id] = str_to_num(ar)
  1126. elet[id] = str_to_num(el)
  1127. m1[id] = str_to_num(um1)
  1128. m2[id] = str_to_num(um2)
  1129. m3[id] = str_to_num(um3)
  1130. m4[id] = str_to_num(um4)
  1131. m5[id] = str_to_num(um5)
  1132. m6[id] = str_to_num(um6)
  1133. szint[id] = str_to_num(sz)
  1134. olesek[id] = str_to_num(ol)
  1135. vip[id] = str_to_num(vp)
  1136. lada[id] = str_to_num(la)
  1137. kulcs[id] = str_to_num(kc)
  1138. return PLUGIN_CONTINUE
  1139. }
  1140. public client_disconnect(id)
  1141. {
  1142. mentes(id)
  1143. }
  1144. public client_connect(id)
  1145. {
  1146. betoltes(id);
  1147. set_task(3.0,"jog",id)
  1148. }
  1149. public jog(id)
  1150. {
  1151. if(vip[id] != 0)
  1152. {
  1153. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_A)
  1154. }
  1155. }
  1156. public plugin_end()
  1157. {
  1158. nvault_close(g_vault)
  1159. }

_________________
Kép

[steam]http://steamcommunity.com/id/pupi93[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole