hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.11. 23:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hi
már többször megkérdeztem de értelmes választ még nem kaptam rá pedig nekem nagyon kéne
továbbra is az kéne hogy ha bejelentkezik egy játékos adminba akkor ne az unott rádiót használja hanem egy új szóljon meg.
hát talán most már valami indulási alapot is tudok adni az NST-ből csak átkéne írni hogy a woman rádiót adminra adja és ne sex2-re meg stb ami a pluginban meg van adva alapnak
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#include <nst_player>
#include <nst_zombie>
#include <nst_wpn>

new g_msgSendAudio

// Radio sound
#define MAXRADIO 23
new const RADIO_FOLDER[4][] = {"/", "/woman", "/zombi", "/zombi_f"}
new const RADIO_MESSEAGE[MAXRADIO][] = {
   "COVERME",
   "TAKEPOINT",
   "POSITION",
   "REGROUP",
   "FOLLOWME",
   "HITASSIST",
   "GO",
   "FALLBACK",
   "STICKTOG",
   "GETINPOS",
   "STORMFRON",
   "REPORTIN",
   "AFFIRM",
   "ROGER",
   "ENEMYSPOT",
   "BACKUP",
   "CLEAR",
   "INPOS",
   "REPRTINGIN",
   "BLOW",
   "NEGATIVE",
   "ENEMYDOWN",
   "FIREINHOLE"
}
new const RADIO_FILE[MAXRADIO][] = {
   "ct_coverme",
   "takepoint",
   "position",
   "regroup",
   "followme",
   "fireassis",
   "com_go",
   "fallback",
   "sticktog",
   "com_getinpos",
   "stormfront",
   "com_reportin",
   "ct_affirm",
   "roger",
   "ct_enemys",
   "ct_backup",
   "clear",
   "ct_inpos",
   "ct_reportingin",
   "blow",
   "negative",
   "enemydown",
   "ct_fireinhole"
}

// natives
public plugin_natives()
{
   register_native("nst_radio_send_all", "natives_radio_send_all", 1)
}
// main public
public plugin_init()
{
   register_plugin("NST Radio", "1.0", "NST")
   
   // msg id
   g_msgSendAudio = get_user_msgid("SendAudio")

   // register
   register_message(g_msgSendAudio, "message_SendAudio")
   
   // client cmd
   //register_concmd("ww", "ww")
}
public ww(id)
{
   new model[32], model2[64]
   cs_get_user_model(id, model, charsmax(model))
   pev(id, pev_model, model2, charsmax(model2))
   client_print(id, print_chat, "[%s][%s]", model, model2)
   
}
// Replace Radio
public message_SendAudio(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
   //client_print(0, print_chat, "[%i][%i][%i]", msg_id, msg_dest, msg_entity)
   // get value
   new audio[64], audio_f[8], id, sex, mod_runing
   
   mod_runing = nst_get_mod_runing()
   id = get_msg_arg_int(1)   
   sex = get_user_sex(id)
   get_msg_arg_string(2, audio, charsmax(audio))
   format(audio_f, charsmax(audio_f), "%s", audio)
   
   // replace sound radio 1 - 3
   new check, radio_new[64]
   for (new i=0; i<23; i++)
   {
      if( equal(audio[7], RADIO_MESSEAGE[i]))
      {
         format(radio_new, charsmax(radio_new), "%s", get_urlsound_radio(RADIO_FILE[i], sex))
         check = 1
      }
   }
   
   // replace sound radio other
   if (equal(audio_f, "%!MRAD_") && !check)
   {
      // radio one
      replace(audio, charsmax(audio), "%!MRAD_", "")
      strtolower(audio)
      format(radio_new, charsmax(radio_new), "%s", get_urlsound_radio(audio, sex))
      
      // radio all
      if (!id && mod_runing != 4 && mod_runing != 5 && mod_runing != 6)
      {
         send_radio_all(audio)
         return PLUGIN_HANDLED
      }
   }
   
   // replace radio
   if (file_exists(get_fullurl_radio(radio_new))) set_msg_arg_string(2, radio_new)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}
get_urlsound_radio(filename[], sex)
{
   new audio[64]
   format(audio, charsmax(audio), "radio%s/%s.wav", RADIO_FOLDER[sex], filename)
   //client_print(0, print_chat, "[%s]", audio)
   
   return audio
}
get_fullurl_radio(file[])
{
   new audio[64]
   format(audio, charsmax(audio), "sound/%s", file)
   
   return audio
}
send_radio_all(audio[])
{
   for (new id = 1; id < 33; id++)
   {
      if (!is_user_connected(id)) continue;
      
      message_begin(MSG_ONE, g_msgSendAudio, _, id)
      write_byte(0)
      write_string(get_urlsound_radio(audio, get_user_sex(id)))
      write_short(100)
      message_end()
      //client_print(id, print_chat, "S[%i]M[%s]", get_user_sex(id), get_urlsound_radio(audio, get_user_sex(id)))
   }
}
get_user_sex(id)
{
   new mod_runing, sex
   mod_runing = nst_get_mod_runing()
   if ( (mod_runing == NST_MOD_ZB3 || mod_runing == NST_MOD_ZBU || mod_runing == NST_MOD_ZBS) && nst_zb_get_user_zombie(id) )
   {
      if (nst_zb_get_user_sex(id) == 2) sex = 3
      else sex = 2
   }
   else
   {
      if (nst_get_user_sex(id) == 2) sex = 1
      else sex = 0
   }

   return sex;
}
public natives_radio_send_all(const audio[])
{
   param_convert(1)
   new filename[64]
   format(filename, charsmax(filename), "%s", audio)
   send_radio_all(filename)
   return 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


ja és itt keresse az uj rádió hangokat: sound/radio/woman
a precachelést majd megcsinálom én ;D
THX előre is :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rericsi8 2012.02.12. 10:06-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 10:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
valaki segítsen már könyörgöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 10:08 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 20:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Silent írta:
A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...

Silent azt ígérted hogy ma délután fele megpróbálsz valamit :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 20:49 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
rericsi8 írta:
Silent írta:
A fenti kód nem tom, hogy jön ide... Én máshogy indulnék el. Majd mai nap folyamán fordítok rá egy kis idôt...

Silent azt ígérted hogy ma délután fele megpróbálsz valamit :(


Hopsz elfelejtettem.:s
Na mind1, leírom vázlatosan, hátha megtod teis írni:

1.Csinálsz egy menüt
2.Belepakolod a hangok neveit(pl.I'm in position)
3.Aztán caseknél egy for ciklussal végigrohansz az összes játékoson, és ha az admin csapata megegyezik vmelyik játékoséval akk lejátsza a hangot. pl:
Kód:
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "spk position.wav")
}
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 20:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
a kód amit mellékeltés az a 3-as ponthoz segítség?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 20:51 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
rericsi8 írta:
a kód amit mellékeltés az a 3-as ponthoz segítség?

yes

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 20:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
és az elérhetőség hogy hol keresse a hangokat, a hozzáértéseim a plugin íráshoz 0%
legalább annyit nem tudnátok megcsinálni hogy elkezditek, meg mondjátok mit sokszorozzak meg benne, és továbbra is itt keresse a hangokat sound/radio/woman
sajnos odaáig se tudok eljutni hogy menü készítés :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 21:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
megpróbáltam ugy ahogy montad silent
ez jó?
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "blow.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombdef.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombpl.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "circleback.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "clear.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "com_followcom.wav")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: admin rádió (megint)
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 21:39 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
rericsi8 írta:
megpróbáltam ugy ahogy montad silent
ez jó?
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "blow.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombdef.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "bombpl.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "circleback.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "clear.wav")
}
new  players[32], pnum, i
get_players("players", "pnum")
for(i=0; i>pnum, i++)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(players[i]))
{
client_cmd(players[i], "com_followcom.wav")
}


O.O
Ez mi???


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole