hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 00:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem lehet fegyvert Választani
HozzászólásElküldve:2015.07.18. 09:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2013.08.01. 17:42
Hozzászólások:78
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public menu_handler(id, menu, item)
  2. {
  3. if( item == MENU_EXIT )
  4. {
  5. menu_destroy(menu);
  6. return PLUGIN_HANDLED;
  7. }
  8. new data[6], szName[64];
  9. new access, callback;
  10. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  11.  
  12. new key = str_to_num(data[1]);
  13. switch(data[0])
  14. {
  15. case 'a':
  16. {
  17. switch(key)
  18. {
  19. case 1: felszereles(id)
  20. case 2: ladanyitas(id)
  21. case 3: piac(id)
  22. case 4: fegyverek(id)
  23. case 5:
  24. {
  25. if(kapcsolo[id] == true)
  26. {
  27. kapcsolo[id] = false
  28. fomenu(id)
  29. }
  30. else if(kapcsolo[id] == false)
  31. {
  32. kapcsolo[id] = true
  33. fomenu(id)
  34. }
  35. }
  36. }
  37. }
  38. case 'b':
  39. {
  40. switch(key)
  41. {
  42. case 1:
  43. {
  44. skin[0][id] = 1
  45. }
  46. case 2:
  47. {
  48. skin[0][id] = 2
  49. }
  50. case 3:
  51. {
  52. skin[0][id] = 3
  53. }
  54. case 4:
  55. {
  56. skin[0][id] = 4
  57. }
  58. case 5:
  59. {
  60. skin[0][id] = 5
  61. }
  62. case 6:
  63. {
  64. skin[0][id] = 6
  65. }
  66. case 7:
  67. {
  68. skin[1][id] = 1
  69. }
  70. case 8:
  71. {
  72. skin[1][id] = 2
  73. }
  74. case 9:
  75. {
  76. skin[1][id] = 3
  77. }
  78. case 10:
  79. {
  80. skin[1][id] = 4
  81. }
  82. case 11:
  83. {
  84. skin[1][id] = 5
  85. }
  86. case 12:
  87. {
  88. skin[1][id] = 6
  89. }
  90. case 13:
  91. {
  92. skin[2][id] = 1
  93. }
  94. case 14:
  95. {
  96. skin[2][id] = 2
  97. }
  98. case 15:
  99. {
  100. skin[2][id] = 3
  101. }
  102. case 16:
  103. {
  104. skin[2][id] = 4
  105. }
  106. case 17:
  107. {
  108. skin[2][id] = 5
  109. }
  110. case 18:
  111. {
  112. skin[3][id] = 1
  113. }
  114. case 19:
  115. {
  116. skin[3][id] = 2
  117. }
  118. case 20:
  119. {
  120. skin[3][id] = 3
  121. }
  122. case 21:
  123. {
  124. skin[3][id] = 4
  125. }
  126. case 22:
  127. {
  128. skin[3][id] = 5
  129. }
  130. case 23:
  131. {
  132. skin[4][id] = 1
  133. }
  134. case 24:
  135. {
  136. skin[4][id] = 2
  137. }
  138. case 25:
  139. {
  140. skin[4][id] = 3
  141. }
  142. case 26:
  143. {
  144. skin[4][id] = 4
  145. }
  146. case 27:
  147. {
  148. skin[4][id] = 5
  149. }
  150. case 28:
  151. {
  152. skin[5][id] = 1
  153. }
  154. case 29:
  155. {
  156. skin[5][id] = 2
  157. }
  158. case 30:
  159. {
  160. skin[5][id] = 3
  161. }
  162. case 31:
  163. {
  164. skin[5][id] = 4
  165. }
  166. case 32:
  167. {
  168. skin[5][id] = 5
  169. }
  170. case 33:
  171. {
  172. skin[6][id] = 1
  173. }
  174. case 34:
  175. {
  176. skin[6][id] = 2
  177. }
  178. case 35:
  179. {
  180. skin[6][id] = 3
  181. }
  182. case 36:
  183. {
  184. skin[6][id] = 4
  185. }
  186. case 37:
  187. {
  188. skin[6][id] = 5
  189. }
  190. case 38:
  191. {
  192. skin[6][id] = 6
  193. }
  194. case 39:
  195. {
  196. skin[7][id] = 1
  197. }
  198. case 40:
  199. {
  200. skin[7][id] = 2
  201. }
  202. case 41:
  203. {
  204. skin[7][id] = 3
  205. }
  206. case 42:
  207. {
  208. skin[7][id] = 4
  209. }
  210. case 43:
  211. {
  212. skin[7][id] = 5
  213. }
  214. case 44:
  215. {
  216. skin[7][id] = 6
  217. }
  218. case 45:
  219. {
  220. skin[8][id] = 1
  221. }
  222. case 46:
  223. {
  224. skin[8][id] = 2
  225. }
  226. case 47:
  227. {
  228. skin[8][id] = 3
  229. }
  230. case 48:
  231. {
  232. skin[8][id] = 4
  233. }
  234. case 49:
  235. {
  236. skin[8][id] = 5
  237. }
  238. case 50:
  239. {
  240. skin[8][id] = 6
  241. }
  242. }
  243. }
  244. case 'c':
  245. {
  246. switch(key)
  247. {
  248. case 1:
  249. {
  250. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  251. {
  252. lada[id]--
  253. kulcs[id]--
  254. ladanyitas(id)
  255. talal(id)
  256. }
  257. }
  258. }
  259. }
  260. case 'd':
  261. {
  262. switch(key)
  263. {
  264. case 1: eladas(id)
  265. case 2: vasarlas(id)
  266. }
  267. }
  268. case 'p':
  269. {
  270. switch(key)
  271. {
  272. case 1:
  273. {
  274. fegyver[id] = 1
  275. strip_user_weapons(id)
  276. kisfegyverek(id)
  277. give_item(id, "weapon_m4a1")
  278. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200)
  279. }
  280. case 2:
  281. {
  282. fegyver[id] = 2
  283. strip_user_weapons(id)
  284. kisfegyverek(id)
  285. give_item(id, "weapon_ak47")
  286. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200)
  287. }
  288. case 3:
  289. {
  290. fegyver[id] = 3
  291. strip_user_weapons(id)
  292. kisfegyverek(id)
  293. give_item(id, "weapon_awp")
  294. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,100)
  295. }
  296. case 4:
  297. {
  298. fegyver[id] = 4
  299. strip_user_weapons(id)
  300. kisfegyverek(id)
  301. give_item(id, "weapon_famas")
  302. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200)
  303. }
  304. case 5:
  305. {
  306. fegyver[id] = 5
  307. strip_user_weapons(id)
  308. kisfegyverek(id)
  309. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  310. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,200)
  311. }
  312. case 6:
  313. {
  314. fegyver[id] = 6
  315. strip_user_weapons(id)
  316. kisfegyverek(id)
  317. give_item(id, "weapon_m3")
  318. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,200)
  319. }
  320. }
  321. }
  322. case 'y':
  323. {
  324. switch(key)
  325. {
  326. case 1:
  327. {
  328. kisfegyver[id] = 1
  329. give_item(id, "weapon_knife")
  330. give_item(id, "weapon_deagle")
  331. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50)
  332. }
  333. case 2:
  334. {
  335. kisfegyver[id] = 2
  336. give_item(id, "weapon_knife")
  337. give_item(id, "weapon_usp")
  338. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50)
  339. }
  340. }
  341. }
  342. }
  343. menu_destroy(menu)
  344. return PLUGIN_HANDLED
  345. }


Helló! ebbe a menu pontba mi a hiba hiába csinálok bármit nem jó nem reagál semmire valaki javitaná?

_________________
Global Unison Mód 100%[Hamarosan]eladó pmbe irj

Kép
Sziasztok valaki meg adja a Kuka nak a foraskodot ?
is megy a pacsi Ezen szakadok xDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem lehet fegyvert Választani
HozzászólásElküldve:2015.07.18. 09:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2015.06.10. 11:48
Hozzászólások:105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Hamár szétkoldultad, vagy esetleg te írtad, szerintem te is megtudod oldani.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole