hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.02.27. 07:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 69 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 67 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: 8mTNNe, Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TÖRÖLHETŐ!
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 15:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Hali!
Az alábbi plugint légyszíves valaki alakítsa át úgy, hogy mindazt, amit kiír NE HUD-ba, hanem CHAT-be írja ki és lehessen színezni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]HLMOD.HU Forrás Megtekintés - http://www.hlmod.hu/* AMX Mod X* AFK Bomb Transfer** (c) Copyright 2006 by VEN** This file is provided as is (no warranties)** DESCRIPTION* Plugin allow transfer bomb from AFK terrorist to closest non-AFK teammate.* Plugin will have no effect:* - at the freezetime* - if bomb is planting* - on non-bomb maps (comment #define BOMB_MAP_CHECK to suppress)** MODULES* fakemeta** CVARS* afk_bombtransfer_spawn (N: seconds, default: 7) - max. allowed bomb carrier AFK time* affects on spawned AFK bomb carrier which never moved after spawn** afk_bombtransfer_time (N: seconds, default: 15) - max. allowed bomb carrier AFK time* affects on any AFK bomb carrier except one which obey previous CVAR** HUD MESSAGES* Terrorist team (green color)* Bomb transferred to "NEW_CARRIER_NAME"* since "AFK_CARRIER_NAME" is AFK** New bomb carrier (yellow color)* You got the bomb!** Note: by defult message display time is 7 seconds (define MSG_TIME)** VERSIONS* 0.4 backpack transfer method greatly improved* added pcvar natives support (backward compatibility saved)* few code optimization* 0.3 now fakemeta instead of engine required (efficiency++ if engine is disabled)* "non-bomb map" check can be disabled (//#define BOMB_MAP_CHECK)* backpack finding method improved* few code optimization* added comments to the plugin source code* 0.2 fixed format issue* code optimized* description improved** 0.1 first release*/ /* *************************************************** Init **************************************************** */ #include <amxmodx>#include <fakemeta> // plugin's main information#define PLUGIN_NAME "AFK Bomb Transfer"#define PLUGIN_VERSION "0.4"#define PLUGIN_AUTHOR "VEN" // comment to avoid autodisabling the plugin on maps which not contain bomb targets#define BOMB_MAP_CHECK // float value, hud messages display time (in seconds)#define MSG_TIME 7.0 // CVAR name, affects on spawned AFK bomb carrier which never moved after spawnnew CVAR_SPAWN[] = "afk_bombtransfer_spawn" // CVAR value, max. allowed bomb carrier AFK time (in seconds)new DEFAULT_SPAWN[] = "7" // CVAR name, affects on any AFK bomb carrier except one which obey previous CVARnew CVAR_TIME[] = "afk_bombtransfer_time" // CVAR value, max. allowed bomb carrier AFK time (in seconds)new DEFAULT_TIME[] = "15" // do not set this value less than "maxplayers"#define MAX_PLAYERS 32 // initial AMXX version number supported CVAR pointers in get/set_pcvar_* natives#define CVAR_POINTERS_AMXX_INIT_VER_NUM 170 // determine if get/set_pcvar_* natives can be used#if defined AMXX_VERSION_NUM && AMXX_VERSION_NUM >= CVAR_POINTERS_AMXX_INIT_VER_NUM #define CVAR_POINTERS new g_pcvar_spawn new g_pcvar_time#endif new TEAM[] = "TERRORIST"new WEAPON[] = "weapon_c4" #define FL_ONGROUND (1<<9) new bool:g_freezetime = truenew bool:g_spawnnew bool:g_planting new g_carrier new g_pos[MAX_PLAYERS + 1][3]new g_time[MAX_PLAYERS + 1] new g_maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) #if defined CVAR_POINTERS g_pcvar_spawn = register_cvar(CVAR_SPAWN, DEFAULT_SPAWN) g_pcvar_time = register_cvar(CVAR_TIME, DEFAULT_TIME)#else register_cvar(CVAR_SPAWN, DEFAULT_SPAWN) register_cvar(CVAR_TIME, DEFAULT_TIME)#endif #if defined BOMB_MAP_CHECK // is current map not contain bomb targets? if (!engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_bomb_target")) return#endif  register_event("WeapPickup", "event_got_bomb", "be", "1=6") register_event("BarTime", "event_bar_time", "be") register_event("TextMsg", "event_bomb_drop", "bc", "2=#Game_bomb_drop") register_event("TextMsg", "event_bomb_drop", "a", "2=#Bomb_Planted") register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")  register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")  set_task(1.0, "task_afk_check", _, _, _, "b") // plugin's core loop  g_maxplayers = get_maxplayers()} /* *************************************************** Base **************************************************** */ public event_new_round() { g_freezetime = true g_spawn = true g_planting = false g_carrier = 0} public event_got_bomb(id) { g_carrier = id} public event_bar_time(id) { if (id == g_carrier) { g_planting = bool:read_data(1) get_user_origin(id, g_pos[id]) g_time[id] = 0 }} public event_bomb_drop() { g_spawn = false g_planting = false g_carrier = 0} public logevent_round_start() { new id[32], num get_players(id, num, "ae", TEAM)  if (!num) // is server empty? return  g_freezetime = false  // update afk timers and current positions new x for (new i = 0; i < num; ++i) { x = id get_user_origin(x, g_pos[x]) g_time[x] = 0 }} public task_afk_check() { if (g_freezetime) // is freezetime right now? return  // afk check new id[32], num, x, origin[3] get_players(id, num, "ae", TEAM) for (new i = 0; i < num; ++i) { x = id[i] get_user_origin(x, origin) if (origin[0] != g_pos[x][0] || origin[1] != g_pos[x][1] || (x == g_carrier && g_planting)) { g_time[x] = 0 g_pos[x][0] = origin[0] g_pos[x][1] = origin[1] if (g_spawn && x == g_carrier) g_spawn = false } else g_time[x]++ }  // is bomb not currently carried or Ts number less than 2? if (!g_carrier || num < 2) return #if defined CVAR_POINTERS new max_time = get_pcvar_num(g_spawn ? g_pcvar_spawn : g_pcvar_time)#else new max_time = get_cvar_num(g_spawn ? CVAR_SPAWN : CVAR_TIME)#endif  // is plugin disabled (cvar <= 0) or carrier isn't afk? if (max_time <= 0 || g_time[g_carrier] < max_time) return  // find who from non-afk Ts is the closest to the afk carrier get_user_origin(g_carrier, origin) new min_dist = 999999, dist, recipient, origin2[3] for (new i = 0; i < num; ++i) { x = id[i] if (g_time[x] < max_time) { get_user_origin(x, origin2) dist = get_distance(origin, origin2) if (dist < min_dist) { min_dist = dist recipient = x } } }  if (!recipient) // is all Ts afk? return  new carrier = g_carrier engclient_cmd(carrier, "drop", WEAPON) // drop the backpack new c4 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", WEAPON) // find weapon_c4 entity if (!c4) return  new backpack = pev(c4, pev_owner) // get backpack entity if (backpack <= g_maxplayers) return  // my backpack transfer trick (improved) set_pev(backpack, pev_flags, pev(backpack, pev_flags) | FL_ONGROUND) dllfunc(DLLFunc_Touch, backpack, recipient)  // hud messages stuff below set_hudmessage(0, 255, 0, 0.35, 0.8, _, _, MSG_TIME) new message[128], c_name[32], r_name[32] get_user_name(carrier, c_name, 31) get_user_name(recipient, r_name, 31) format(message, 127, "A bombat att adtak ^"%s^"^n-nek mert ^"%s^" AFKzik!", r_name, c_name) for (new i = 0; i < num; ++i) show_hudmessage(id[i], "%s", message)  set_hudmessage(255, 255, 0, 0.42, 0.3, _, _, MSG_TIME, _, _, 3) show_hudmessage(recipient, "Meg kaptad a Bombat!")} /* **************************************************** EOF **************************************************** */ 

[i]Előre is köszönöm!

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 03:00-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBA INFORMÁCIÓK
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 16:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Pont a példák szerint:

http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12578

Ők köszönték meg voga955 nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.08.10. 16:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBA INFORMÁCIÓK
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 16:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Próbáld meg hogy megy e.

!g = Zöld , !y = Sárga , !t = Csapat Szín [CT= KÉK, T= PIROS, SPEC= Szürke]


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plugin in"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Levii"
  7.  
  8.  
  9. forward bomb_planted(planter);
  10.  
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. }
  17.  
  18.  
  19. public bomb_planted(id) {
  20. new lerako[33]
  21. get_user_name(id, lerako, 32)
  22. print_color(id, "!g%s!y lerakta a bombat!", lerako)
  23. }
  24. public bomb_defused(id) {
  25. new felszedo[33]
  26. get_user_name(id, felszedo, 32)
  27. print_color(id, "!g%s!y felszedte a bombat!", felszedo)
  28. }
  29.  
  30. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  31. {
  32. new count = 1, players[32]
  33. static msg[191]
  34. vformat(msg, 190, input, 3)
  35.  
  36. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  37. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  38. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  39.  
  40. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  41. {
  42. for (new i = 0; i < count; i++)
  43. {
  44. if (is_user_connected(players[i]))
  45. {
  46. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  47. write_byte(players[i])
  48. write_string(msg)
  49. message_end()
  50. }
  51. }
  52. }
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55.  

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 396 bytes
Code size: 1856 bytes
Data size: 1188 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=779 cells (3116 bytes)
Total requirements: 19824 bytes
Done.

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBA INFORMÁCIÓK
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 16:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Naah mind1 eléggé hasonló a másikhoz..Érdekes..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBA INFORMÁCIÓK
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 16:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Nem onnan másoltam :3 , kijelentem büszkén :)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBAÜZENET(átalakítás)
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 16:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
TESZT EREDMÉNYE:

Kiírja, hogy XY élesítette a bombát (DE CSAK HA ADMIN RAKJA LE).

Nem írja ki, hogy melyik planton élesítette.
Nem írja ki, hogy XY hatástalanította a bombát (HA ADMIN HATÁSTALANÍTOTTA SE).

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBAÜZENET(átalakítás)
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 22:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Ez jó , Tesztelve, mindenkinek kiírja.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plugin in"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Levii"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11.  
  12. }
  13. public bomb_planted(id) {
  14. new lerako[33]
  15. get_user_name(id, lerako, 32)
  16. print_color(0, "!g%s!y lerakta a bombat!", lerako)
  17. }
  18. public bomb_defused(id) {
  19. new felszedo[33]
  20. get_user_name(id, felszedo, 32)
  21. print_color(0, "!g%s!y felszedte a bombat!", felszedo)
  22. }
  23.  
  24. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  25. {
  26. new count = 1, players[32]
  27. static msg[191]
  28. vformat(msg, 190, input, 3)
  29.  
  30. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  31. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  32. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  33.  
  34. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  35. {
  36. for (new i = 0; i < count; i++)
  37. {
  38. if (is_user_connected(players[i]))
  39. {
  40. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  41. write_byte(players[i])
  42. write_string(msg)
  43. message_end()
  44. }
  45. }
  46. }
  47. return PLUGIN_HANDLED
  48. }
  49.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.08.10. 22:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBAÜZENET(átalakítás)
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 22:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Még annyit hozzá tudnál-e írni, hogy kiírja, hogy pl: XY élesítette a bombát (A)
Tehát a lerakóhely nevét is kiírná.
Köszönöm előre is!

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BOMBAÜZENET(átalakítás)
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 22:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Valaki légyszíves írja, hozzá, hogy aki letette a bombát pl. Bogár lerakta bombát A plant, szóval azt, hogy melyik plantra rakta le, köszi előre is!

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole