hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 19:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 382 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Sziasztok! az lenne a kérdésem hogy ezt hogy oldjam meg hogy ADMIN_LEVEL_H -ra működjön? (Tjogra?)

Próbáltam így , de így nem lett jó :
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      
   menu_additem(menu,"\yVIP kĂ©s \r (SebessĂ©g: 30% , Gravit: 30%]","6",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dVIP kĂ©s | VIP-nek  (Gravit . +30% , SebessĂ©g: 30%)","6",0)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2013.10.01. 19:07
Hozzászólások:319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Letre hozol egy uj menut es amihez csak admin fer es ugy hasznalni szerintem ha kell megirom csak tabrol vok :D

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha többet mutatsz megmondom pontosan, ha tudom, de így csak tippelni tudok...
Valószínűleg a megadott menüinfóból konvertálsz számot, ez a szám meg ugyanaz, ha van joga ha nem...

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Akosch:.

Menü:
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      
   menu_additem(menu,"\yVIP kĂ©s \r (SebessĂ©g: 30% , Gravit: 30%]","6",0)
   else
      menu_additem(menu,"\dVIP kĂ©s | VIP-nek  (Gravit . +30% , SebessĂ©g: 30%)","6",0)




Case-s rész :) [Lekérés]

Kód:
      case 6:
      {
         if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
         {
            kes_szam[id] = 5
            print_color(id, "!g.:[Informacio]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            kesek(id)
            
         }
      }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Kód:
 case 6:
      {
         -->if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)<--
         {
            kes_szam[id] = 5
            print_color(id, "!g.:[Informacio]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            kesek(id)
           
         }
      }


Oda csak simán '&' kell.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 19:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Akosch:. írta:
Kód:
 case 6:
      {
         -->if(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)<--
         {
            kes_szam[id] = 5
            print_color(id, "!g.:[Informacio]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            kesek(id)
           
         }
      }


Oda csak simán '&' kell.


Mingyárt kipróbálom, de pontosan mit jelent ez a "&" jel?

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.28. 20:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ez egy bitművelet jele: "bitenkénti és".
Ez a művelet csak akkor ad vissza igaz értéket, ha mindkét bit igaz.(1)
A get_user_flags() Függvény egy számot ad vissza...

Egy példa:
Visszaadja mondjuk a 60-at:
0b111100
Ezen megnézzük, h tartalmazza-e az ADMIN_BAN jogot(1<<3)

Szóval a művelet és az eredmény:

0b111100
&0b000100
=0b000100

Ha pedig mondjuk a 0b100000 -t adná vissza a get_user_flags(), akkor:

0b100000
&0b000100
=0b000000

A nulla pedig hamis(0) érték így nem futna tovább.

ui: bináris számrendszerben ábrázoltam a számokat, h látható legyen mi hogyan működik.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jogra kés.
HozzászólásElküldve:2015.08.29. 01:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Akosch:. írta:
Ez egy bitművelet jele: "bitenkénti és".
Ez a művelet csak akkor ad vissza igaz értéket, ha mindkét bit igaz.(1)
A get_user_flags() Függvény egy számot ad vissza...

Egy példa:
Visszaadja mondjuk a 60-at:
0b111100
Ezen megnézzük, h tartalmazza-e az ADMIN_BAN jogot(1<<3)

Szóval a művelet és az eredmény:

0b111100
&0b000100
=0b000100

Ha pedig mondjuk a 0b100000 -t adná vissza a get_user_flags(), akkor:

0b100000
&0b000100
=0b000000

A nulla pedig hamis(0) érték így nem futna tovább.

ui: bináris számrendszerben ábrázoltam a számokat, h látható legyen mi hogyan működik.


Úristen! köszönöm Szépen, adnák gombot ha lehetne, mert ezt nagyon jól leírtad ;)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole