hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.03.08. 20:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 65 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 64 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 13:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 553 alkalommal
Újfajta Sebzés kijelző/kiíró

Bullet_Show_Spec 1 cvar

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 13:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
pff minden plugint megnéztem már a pluginok menüpontból, de valamiért nem leltem rá.... köszi!

2.: Utsó dolog lenne, hogy ki lehet e venni a speces pluginból azt, hogy ne írja HUD-ban a hp-t? mert az alapból mutatja ugye

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.09.01. 14:03-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 14:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 553 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2010, ConnorMcLeod
  2.  
  3. This plugin is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with this plugin; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. #include <amxmodx>
  19. #include <engine>
  20.  
  21. #define VERSION "0.0.1"
  22. #define PLUGIN "Spectator Hud Informations"
  23.  
  24. #define MAX_PLAYERS 32
  25. #define FIRST_PERSON_VIEW 4
  26.  
  27. new const g_iWeaponIdToAmmoId[] = {
  28. 0, 9, 0, 2, 12, 5, 14, 6, 4, 13, 10, 7, 6, 4, 4, 4, 6, 10, 1, 10, 3, 5, 4, 10, 2, 11, 8, 4, 2, 0, 7}
  29.  
  30. new g_iArmor[MAX_PLAYERS+1]
  31. new g_iMoney[MAX_PLAYERS+1]
  32. new g_iCurWeapon[MAX_PLAYERS+1]
  33. new g_iAmmo[MAX_PLAYERS+1]
  34. new g_iBpAmmo[MAX_PLAYERS+1][15]
  35.  
  36. new g_dhud_color
  37.  
  38. public plugin_init()
  39. {
  40. register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
  41.  
  42. register_cvar("amx_spec_hud_color", "250 250 250")
  43.  
  44. register_event("Money", "Event_Money", "b")
  45. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "b", "1=1")
  46. register_event("Battery", "Event_Battery", "b")
  47. register_event("AmmoX", "Event_AmmoX", "b", "1<15")
  48.  
  49. new szColor[12], szRed[4], szGreen[4], szBlue[4], r, g, b
  50. get_cvar_string("amx_spec_hud_color", szColor, charsmax(szColor))
  51. parse(szColor, szRed, charsmax(szRed), szGreen, charsmax(szGreen), szBlue, charsmax(szBlue))
  52. r = clamp( str_to_num(szRed), 0, 255)
  53. g = clamp( str_to_num(szGreen), 0, 255)
  54. b = clamp( str_to_num(szBlue), 0, 255)
  55. g_dhud_color = b + ( g << 8 ) + ( r << 16 )
  56.  
  57. new iEnt = create_entity("info_target")
  58. if( iEnt )
  59. {
  60. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  61. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "_hud_spec")
  62. register_think("_hud_spec", "UpdateSpecHud")
  63. }
  64. else
  65. {
  66. set_task(0.1, "UpdateSpecHud", .flags="b")
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public UpdateSpecHud( iEnt )
  71. {
  72. if( iEnt )
  73. {
  74. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  75. }
  76. static iAlivePlayers[32], iDeadPlayers[32], iAliveCount, iDeadCount, iAlivePlayer, iDeadPlayer, i
  77. static iAmmo
  78. static bool:bRetrievedValues, szMessage1[128], szMessage2[128], iLen1, iLen2
  79. get_players(iAlivePlayers, iAliveCount, "a")
  80. if( !iAliveCount )
  81. {
  82. return
  83. }
  84. get_players(iDeadPlayers, iDeadCount, "bch")
  85. if( !iDeadCount )
  86. {
  87. return
  88. }
  89.  
  90. for(--iAliveCount; iAliveCount>=0; iAliveCount--)
  91. {
  92. bRetrievedValues = false
  93. iAlivePlayer = iAlivePlayers[iAliveCount]
  94. for(i=0; i<iDeadCount; i++)
  95. {
  96. iDeadPlayer = iDeadPlayers[i]
  97. if( entity_get_int(iDeadPlayer, EV_INT_iuser2) == iAlivePlayer && entity_get_int(iDeadPlayer, EV_INT_iuser1) == FIRST_PERSON_VIEW )
  98. {
  99. if( !bRetrievedValues )
  100. {
  101. iLen1 = 31+ formatex(szMessage1, charsmax(szMessage1), "^t^t^t%3d AP", g_iArmor[iAlivePlayer])
  102. iAmmo = g_iAmmo[iAlivePlayer]
  103. if( iAmmo != -1 )
  104. {
  105. iLen2 = 31 + formatex(
  106. szMessage2, charsmax(szMessage2),
  107. "$ %5d^n%3d|%3d",
  108. g_iMoney[iAlivePlayer], iAmmo, g_iBpAmmo[iAlivePlayer][ g_iWeaponIdToAmmoId[ g_iCurWeapon[iAlivePlayer] ] ]
  109. )
  110. }
  111. else
  112. {
  113. iLen2 = 31 + formatex(szMessage2, charsmax(szMessage2), "$ %5d^n", g_iMoney[iAlivePlayer])
  114. }
  115. bRetrievedValues = true
  116. }
  117.  
  118. __show__dhudmessage(iDeadPlayer, szMessage1, iLen1, _:0.01, _:0.98)
  119. __show__dhudmessage(iDeadPlayer, szMessage2, iLen2, _:0.92, _:0.93)
  120.  
  121. iDeadPlayers[i--] = iDeadPlayers[--iDeadCount]
  122. if( !iDeadCount )
  123. {
  124. return
  125. }
  126. }
  127. }
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public Event_Money( id )
  132. {
  133. g_iMoney[id] = read_data(1)
  134. }
  135.  
  136. public Event_CurWeapon(id)
  137. {
  138. g_iCurWeapon[id] = read_data(2)
  139. g_iAmmo[id] = read_data(3)
  140. }
  141.  
  142. public Event_AmmoX(id)
  143. {
  144. g_iBpAmmo[id][read_data(1)] = read_data(2)
  145. }
  146.  
  147.  
  148. public Event_Battery(id)
  149. {
  150. g_iArmor[id] = read_data(1)
  151. }
  152.  
  153. // code extracted from Director Hud Message include file
  154. __show__dhudmessage(id, const szMessage[], iLen, x, y)
  155. {
  156. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , SVC_DIRECTOR, .player=id )
  157. {
  158. write_byte( iLen )
  159. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE )
  160. write_byte( 0 )
  161. write_long( g_dhud_color )
  162. write_long( x )
  163. write_long( y )
  164. write_long( 0x38D1B717 )
  165. write_long( 0x38D1B717 )
  166. write_long( 0x3DF5C28F )
  167. write_long( 0 )
  168. write_string( szMessage )
  169. }
  170. message_end()
  171. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.12. 22:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole