hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [31 hozzászólás ]  Oldal1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Az mitől lehet hogy jailbreak szerveren ha meghal a simon akkor egyből 1 olyan ember lesz a simon aki fennt sincs? :O
Példa:
xy meghalt (ő volt a simon)
Utánna egyből kiírja hogy xxc a simon! (de ő fennt sincs)

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
új simon választásnál ellenőrizd a célpontot hogy csatlakozva van e!
is_user_connected(id)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:11 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kiki írta:
új simon választásnál ellenőrizd a célpontot hogy csatlakozva van e!
is_user_connected(id)

De ez itt ellenőrzi (ha ez az)
public cmd_simon(id)
{
Kód:
    static CsTeams:teamname[32]
    if(!
is_user_connected(id))
        return 
PLUGIN_HANDLED

    team 
cs_get_user_team(id)
    if(
g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
    {
        
g_Simon id
        get_user_name
(idnamecharsmax(name))
        
entity_set_int(idEV_INT_body1)
        
g_PlayerSimon[id]--
        if(
get_pcvar_num(gp_GlowModels))
            
player_glow(idg_Colors[0])

        
hud_status(0)
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:13 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ez a része jónak néz ki

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:14 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kiki írta:
Ez a része jónak néz ki

De nekem az is elég lenne ha ki tudnám azt valahogy kapcsolni h egyből új simont válasszon.
Itt valamelyik cvar?:
gp_GlowModels = register_cvar("jbe_glowmodels", "1")
gp_SimonSteps = register_cvar("jbe_simonsteps", "1")
gp_CrowbarMul = register_cvar("jbe_crowbarmultiplier", "25.0")
gp_CrowbarMax = register_cvar("jbe_maxcrowbar", "1")
gp_TeamRatio = register_cvar("jbe_teamratio", "3")
gp_TeamChange = register_cvar("jbe_teamchange", "0") // 0-disable team change for tt / 1-enable team change
gp_CtMax = register_cvar("jbe_maxct", "6")
gp_BoxMax = register_cvar("jbe_boxmax", "8")
gp_RetryTime = register_cvar("jbe_retrytime", "10.0")
gp_RoundMax = register_cvar("jbe_freedayround", "240.0")
gp_AutoLastresquest = register_cvar("jbe_autolastrequest", "1")
gp_LastRequest = register_cvar("jbe_lastrequest", "1")
gp_Motd = register_cvar("jbe_motd", "1")
gp_SpectRounds = register_cvar("jbe_spectrounds", "3")
gp_NosimonRounds = register_cvar("jbe_nosimonrounds", "7")
gp_SimonRandom = register_cvar("jbe_randomsimon", "0")
gp_AutoOpen = register_cvar("jbe_autoopen", "1")
gp_TalkMode = register_cvar("jbe_talkmode", "2") // 0-alltak / 1-tt talk / 2-tt no talk
gp_VoiceBlock = register_cvar("jbe_blockvoice", "2") // 0-dont block / 1-block voicerecord / 2-block voicerecord except simon
gp_ButtonShoot = register_cvar("jbe_buttonshoot", "1")

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
mindig ugyan azt a személyt írja? vagy mindig mást?
Mert ha mindig mást akkor rakd újra a szervert.
Ha mindig egy embert akkor keresd meg azt a rész sma ban ahol kiírja és ha ott a neve akk szedd ki.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:33 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
mindig ugyan azt a személyt írja? vagy mindig mást?
Mert ha mindig mást akkor rakd újra a szervert.
Ha mindig egy embert akkor keresd meg azt a rész sma ban ahol kiírja és ha ott a neve akk szedd ki.


Nem mindig ugyan azt írja. Megkeresem. Am azzal van a baj h alapból ki se írja h a simon meg lett ölve hanem egyből másik simon :| de megkereesem

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:35 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ez az a rész:
Kód:
public player_killed(victimattackershouldgib)
{
    static 
CsTeams:vteamCsTeams:kteam
    
if(!(attacker <= g_MaxClients) || !is_user_connected(attacker))
        
kteam CS_TEAM_UNASSIGNED
    
else
        
kteam cs_get_user_team(attacker)

    
vteam cs_get_user_team(victim)
    if(
g_Simon == victim)
    {
        
g_Simon 1
        ClearSyncHud
(0g_HudSync[2][_hudsync])
        
player_hudmessage(025.0_"%L"LANG_SERVER"JBE_SIMON_KILLED")
    }

    switch(
g_Duel)
    {
        case(
0):
        {
            switch(
vteam)
            {
                case(
CS_TEAM_CT):
                {
                    if(
kteam == CS_TEAM_T && !get_bit(g_PlayerWantedattacker))
                    {
                        
set_bit(g_PlayerWantedattacker)
                        
entity_set_int(attackerEV_INT_skin4)
                    }
                }
                case(
CS_TEAM_T):
                {
                    
clear_bit(g_PlayerRevoltvictim)
                    
clear_bit(g_PlayerWantedvictim)
                }
            }
        }
        default:
        {
            if(
g_Duel != && (attacker == g_DuelA || attacker == g_DuelB))
            {
                
set_user_rendering(victimkRenderFxNone000kRenderNormal0)
                
set_user_rendering(attackerkRenderFxNone000kRenderNormal0)
                
g_Duel 0
                g_LastDenied 
0
                g_BlockWeapons 
0
                g_PlayerLast 
0
                team_count
()
            }
        }
    }
    
hud_status(0)
    return 
HAM_IGNORED


És:
Kód:
JBE_SIMON_KILLED Simon meg lett olveEgy masik ornek kell elvallalnia a munkajat


De itt lenne vmi hiba? :O

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Én nem látok hibát. (vagy lehet vak vagyok :D)
Szerk: De szerintem várd meg kiki válaszát

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JB Bugg
HozzászólásElküldve:2012.02.17. 14:50 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
  1. if(g_Simon == victim)

  2. {

  3.         g_Simon = 1

  4.         ClearSyncHud(0, g_HudSync[2][_hudsync])

  5.         player_hudmessage(025.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_SIMON_KILLED")

  6. }


Ez az elágazás akkor teljesül ha az áldozat, azaz aki megöltek simon volt! Ez esetben a g_Simon értéke egy lesz(nemtudom miez, mert a g_Simon az elágazásban mintha egy játéokost lokalizálna). És itt aztsem írja ki hogy ko az uj simon, szoval inkabb azt a reszet masold be!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [31 hozzászólás ]  Oldal1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole