hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.03. 18:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 419 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 418 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 15:48 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sziasztok!
Az lenne a téma kérdése, hogy hogyan tudok pluginban egy szöveget színezni.
Van egy pluginom, ami minden kör elején kiír egy szöveget chatben, és azt szeretném, hogy tudjam a szavakat színezni.

Pl. A plugin betöltése sikeresen megtörtént.
Ez csak példa!!!

És egy szöveget hogyan tudnák színezni tetszés szerint??
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!! :)

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 15:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Chat üzenet íratása.
  2. // Ha id szerepel ott,akkor egy embernek jelenik meg, ha 0 akkor mindenkinek. Az index változhat a plugintól függően.
  3.  
  4. print_color(id, "!g[Ez zöld] !tez teamszínű !yez sárga");
  5.  
  6.  
  7. // hozzá a stock a plugin aljára
  8.  
  9. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  10. new count = 1, players[32]
  11. static msg[191]
  12. vformat(msg, 190, input, 3)
  13.  
  14. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  15. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  16. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  17.  
  18. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  19. {
  20. for (new i = 0; i < count; i++)
  21. {
  22. if (is_user_connected(players[i]))
  23. {
  24. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  25. write_byte(players[i])
  26. write_string(msg)
  27. message_end()
  28. }
  29. }
  30. }
  31. return PLUGIN_HANDLED
  32. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 15:54 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Ezt kellene színezni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kockazas menuvel"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new kocka;
  15. new menu
  16.  
  17. new bool:sebzes[33]
  18. new bool:zombikez[33]
  19.  
  20. public plugin_precache()
  21. {
  22. precache_model("models/kocka/v_zombi.mdl")
  23. }
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_clcmd("say kocka", "kockamenu")
  28. register_clcmd("say /kocka", "kockamenu")
  29. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "korkezd", 1);
  30. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  31. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","sebzess")
  32. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  33. }
  34. public Event_Change_Weapon(id)
  35. {
  36. if(zombikez[id])
  37. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kocka/v_zombi.mdl")
  40. }
  41. }
  42. public kockamenu(id){
  43. if(kocka < 1){
  44. menu = menu_create("\yVan egy kocka!", "menu_handler")
  45. menu_additem(menu, "\wEldobom", "1", 0);
  46. menu_additem(menu, "\wNem dobom el!", "2", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu, 0);
  49. }
  50. else if(kocka >= 0){
  51. menu = menu_create("\yVan egy kocka!", "menu_handler")
  52. menu_additem(menu, "\rEldobom", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\wNem dobom el!", "2", 0);
  54. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  55. menu_display(id, menu, 0);
  56. }
  57. }
  58. public menu_handler(id, menu, item)
  59. {
  60. new data[6], szName[64];
  61. new access, callback;
  62. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  63. new key = str_to_num(data)
  64. switch(key){
  65. case 1:
  66. {
  67. dobas(id);
  68. }
  69. case 2:
  70. {
  71. client_print(id, print_chat,"Nem kockáztál")
  72. }
  73. }
  74. }
  75. public sebzess(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  76. if(sebzes[attacker]){
  77. SetHamParamFloat(4, damage * 5.0)
  78. }
  79. }
  80. public korkezd(id){
  81. sebzes[id] = false
  82. client_print(id, print_chat, "Kocka dobás menü betöltve. | Parancs: /kocka")
  83. }
  84. public korveg()
  85. {
  86. kocka = 0;
  87. }
  88. public dobas(id){
  89. if (!is_user_alive(id))
  90. return;
  91.  
  92. switch (random_num(1, 11)){
  93. case 1 :{
  94. if(kocka < 1)
  95. {
  96. set_user_frags(id, get_user_frags(id)+5)
  97. client_print(id, print_chat, "Kaptál +5 fraget.")
  98. kocka++
  99. }
  100. else
  101. {
  102. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  103. }
  104. }
  105. case 2 :{
  106. if(kocka < 1)
  107. {
  108. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  109. client_print(id, print_chat, "Kaptál +50 HP-t.")
  110. kocka++
  111. }
  112. else
  113. {
  114. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  115. }
  116. }
  117. case 3 :{
  118. if(kocka < 1)
  119. {
  120. set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
  121. client_print(id, print_chat, "Kaptál +50 AP-t.")
  122. kocka++
  123. }
  124. else
  125. {
  126. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  127. }
  128. }
  129. case 4 :{
  130. if(kocka < 1)
  131. {
  132. set_user_gravity(id, Float:0.1)
  133. client_print(id, print_chat, "Kaptál egy kis gravitációt.")
  134. kocka++
  135. }
  136. else
  137. {
  138. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  139. }
  140. }
  141. case 5 :{
  142. if(kocka < 1)
  143. {
  144. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+70)
  145. client_print(id, print_chat, "Kaptál +70 sebességet.")
  146. kocka++
  147. }
  148. else
  149. {
  150. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  151. }
  152. }
  153. case 6 :{
  154. if(kocka < 1)
  155. {
  156. set_user_footsteps(id, 1)
  157. client_print(id, print_chat, "Kaptál no trappot.")
  158. kocka++
  159. }
  160. else
  161. {
  162. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  163. }
  164. }
  165. case 7 :{
  166. if(kocka < 1)
  167. {
  168. sebzes[id] = true
  169. client_print(id, print_chat, "Kaptál sebzést.")
  170. kocka++
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  175. }
  176. }
  177. case 8 :{
  178. if(kocka < 1)
  179. {
  180. set_user_noclip(id, 1)
  181. set_task(10.0, "vissza", id)
  182. client_print(id, print_chat, "Kaptál átmenést a falon 10 másodpercig.")
  183. kocka++
  184. }
  185. else
  186. {
  187. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  188. }
  189. }
  190. case 9 :{
  191. if(kocka < 1)
  192. {
  193. set_user_godmode(id, 1)
  194. set_task(10.0, "vissza", id)
  195. client_print(id, print_chat, "Kaptál Isten módot 10másodpercig.")
  196. kocka++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  201. }
  202. }
  203. case 10 :{
  204. if(kocka < 1)
  205. {
  206. strip_user_weapons(id)
  207. give_item(id, "weapon_knife")
  208. client_print(id, print_chat, "Ki raboltak! Ez szívás! xd")
  209. kocka++
  210. }
  211. else
  212. {
  213. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  214. }
  215. }
  216. case 11 :{
  217. if(kocka < 1)
  218. {
  219. strip_user_weapons(id)
  220. give_item(id, "weapon_knife")
  221. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  222. zombikez[id] = true
  223. cs_set_user_model(id, "zombie");
  224. set_task(60.0, "vissza_2", id)
  225. client_print(id, print_chat, "1 Percre zombi lettél!!")
  226. kocka++
  227. }
  228. else
  229. {
  230. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")
  231. }
  232. }
  233. }
  234. }
  235. public vissza(id){
  236. set_user_noclip(id, 0)
  237. set_user_godmode(id, 0)
  238. client_print(id, print_chat, "Képesség vége!")
  239. }
  240. public vissza_2(id){
  241. strip_user_weapons(id)
  242. give_item(id, "weapon_knife")
  243. if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  244. cs_set_user_model(id, "sas");
  245. if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
  246. cs_set_user_model(id, "guerilla");
  247. set_user_health(id, 100)
  248. zombikez[id] = false
  249. client_print(id, print_chat, "Képesség vége!")
  250. }
  251.  

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 15:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
És mi akadálya? Ott a leírás.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!")


Példa:
Sajnálom, csak 1x lehet kockázni!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. print_color(id, "!ySajnálom, csak !t1x !ylehet kockázni!")

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 16:00 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Már próbáltam, de így írja ki chat-ben is, ahogy van a kódban:

!ySajnálom, csak !t1x !ylehet kockázni!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 16:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
hozzá a stock a plugin aljára

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  2. new count = 1, players[32]
  3. static msg[191]
  4. vformat(msg, 190, input, 3)
  5.  
  6. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  7. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  8. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  9.  
  10. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  11. {
  12. for (new i = 0; i < count; i++)
  13. {
  14. if (is_user_connected(players[i]))
  15. {
  16. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  17. write_byte(players[i])
  18. write_string(msg)
  19. message_end()
  20. }
  21. }
  22. }
  23. return PLUGIN_HANDLED
  24. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 16:05 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Megpróbálom..

2.: Megoldva! :)
Köszönöm mforce a segítséget!!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.09.24. 18:16-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 18:51 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.03. 18:09
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
1. Dolog...

Ezt sokkal egyszerűbben meglehet oldani, ha egy kicsit Kreatív vagy.

Hogyha színezni szeretnél akkor:
^1-Sárga Szín
^3-Piros Szín
^4-Zöld Szín
Ezeket Csak egyszerűen a kívánt szó elé teszed és TÁDÁM.

Ez ColorChat-ben működik!

Ha pedig Menürészt szeretnél színezni, akkor:
\r-Piros
\y-Sárga
\w-Fehér
\d-Szürke
Ezeket Csak egyszerűen a kívánt szó elé teszed és TÁDÁM.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 19:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  2. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  3. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")


Ez azt jelenti hogy: !g = Zöld , !y = Sárga , !t = Team Color [Csapatszín]... ^4 = Zöld, ^1 = Sárga ^3 = Csapatszín.

:)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezése
HozzászólásElküldve:2015.09.24. 19:10 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Aham! :) Mostmár kezdem kapizsgálni :D Köszönöm a segítséget: mforce, Patrik3 és DecToR :)

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole