hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Magyar Ultimate hang kikapcs-bekapcs
HozzászólásElküldve:2015.09.21. 22:05 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Sziasztok!
Valaki bele írja,hogy ki be lehessen kapcsolni a hangokat?Ha, megoldható akkor úgy legyen írva hogy map váltás után se kelljen újra be írni.. :)
/ultimateon
/ultimateoff
Előre köszi!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #define KNIFFMESSAGES 1
  5. #define LEVELS 7
  6. #define MESSAGESNOHP 4
  7. #define MESSAGESHP 4
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new alone_ann = 0
  12. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  13.  
  14. new stksounds[7][] = {
  15. "hun_ultimate/multikill",
  16. "hun_ultimate/ultrakill",
  17. "hun_ultimate/monsterkill",
  18. "hun_ultimate/killingspree",
  19. "hun_ultimate/rampage",
  20. "hun_ultimate/holyshit",
  21. "hun_ultimate/godlike"};
  22.  
  23. new stkmessages[7][] = {
  24. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  25. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  26. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  27. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  28. "%s: Elpusztithatatlan",
  29. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  30. "VE'R F'U'RD'O'"};
  31.  
  32.  
  33. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  34. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  35.  
  36. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  41.  
  42. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  47.  
  48. get_streak()
  49. {
  50. new streak[3]
  51. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  52. return read_flags(streak)
  53. }
  54.  
  55. public death_event(id)
  56. {
  57. new streak = get_streak()
  58.  
  59. if ((streak&1) || (streak&2))
  60. {
  61. new killer = read_data(1);
  62. new victim = read_data(2);
  63.  
  64. kills[killer] += 1;
  65. kills[victim] = 0;
  66. deaths[killer] = 0;
  67. deaths[victim] += 1;
  68.  
  69. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  70. {
  71. if (kills[killer] == levels[i])
  72. {
  73. announce(killer, i);
  74. return PLUGIN_CONTINUE;
  75. }
  76. }
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80.  
  81. announce(killer, level)
  82. {
  83. new streak = get_streak()
  84.  
  85. if (streak&1)
  86. {
  87. new name[32];
  88.  
  89. get_user_name(killer, name, 32);
  90. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  91. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  92. }
  93.  
  94. if (streak&2){
  95. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public reset_hud(id)
  100. {
  101. new streak = get_streak()
  102.  
  103. if (streak&1)
  104. {
  105.  
  106. if (kills[id] > levels[0])
  107. {
  108. client_print(id, print_chat,
  109. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  110.  
  111. }
  112.  
  113. else if (deaths[id] > 1)
  114. {
  115. client_print(id, print_chat,
  116. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  117. }
  118. }
  119. }
  120.  
  121. public client_connect(id)
  122. {
  123. new streak = get_streak()
  124.  
  125. if ((streak&1) || (streak&2))
  126. {
  127. kills[id] = 0;
  128. deaths[id] = 0;
  129. }
  130. }
  131.  
  132. public knife_kill()
  133. {
  134. new kniffmode[4]
  135. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  136. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  137.  
  138. if (kniffmode_bit & 1)
  139. {
  140. new killer_id = read_data(1)
  141. new victim_id = read_data(2)
  142. new killer_name[33], victim_name[33]
  143.  
  144. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  145. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  146.  
  147.  
  148. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  149. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  150. }
  151.  
  152. if (kniffmode_bit & 2)
  153. {
  154. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  155. }
  156. }
  157.  
  158.  
  159. public roundend_msg(id)
  160.  
  161. alone_ann = 0
  162.  
  163. public death_msg(id)
  164. {
  165.  
  166. new lmmode[8]
  167. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  168. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  169.  
  170. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  171. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  172. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  173.  
  174. if (ict==1&&ite==1)
  175. {
  176. new name1[32], name2[32]
  177. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  178. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  179. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  180.  
  181. if (lmmode_bit & 1)
  182. {
  183. if (lmmode_bit & 2)
  184. {
  185. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  186. }
  187.  
  188. else
  189. {
  190. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  191. }
  192.  
  193. if (lmmode_bit & 4)
  194. {
  195. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  196. }
  197. }
  198. }
  199. else
  200. {
  201. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  202. {
  203. last=players_ct[0]
  204. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  205. }
  206.  
  207. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  208. {
  209. last=players_t[0]
  210. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  211. }
  212.  
  213. else
  214. {
  215. return PLUGIN_CONTINUE
  216. }
  217. alone_ann = last
  218. new name[32]
  219. get_user_name(last,name,32)
  220.  
  221. if (lmmode_bit & 1)
  222. {
  223. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  224.  
  225. if (lmmode_bit & 2)
  226. {
  227. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  228. }
  229.  
  230. else
  231. {
  232. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  233. }
  234. }
  235.  
  236. if (lmmode_bit & 4)
  237. {
  238. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  239. }
  240. }
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243.  
  244.  
  245. public hs()
  246. {
  247. new hsmode[4]
  248. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  249. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  250.  
  251. if (hsmode_bit & 1)
  252. {
  253. new killer_id = read_data(1)
  254. new victim_id = read_data(2)
  255. new victim_name[33]
  256.  
  257. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  258.  
  259. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  260. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  261. }
  262.  
  263. if (hsmode_bit & 2)
  264. {
  265. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  266. }
  267. }
  268.  
  269. public plugin_precache()
  270. {
  271. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  272. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  273. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  274. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  276. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  277. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  278. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  279. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  280. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  281.  
  282. return PLUGIN_CONTINUE
  283. }
  284.  
  285.  
  286.  
  287. public plugin_init()
  288. {
  289. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  290. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  291. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  292. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  293. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  294. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  295. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  296. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  297. register_cvar("lastman_mode","abc")
  298. register_cvar("streak_mode","ab")
  299. register_cvar("kniff_mode","ab")
  300. register_cvar("hs_mode","ab")
  301.  
  302. return PLUGIN_CONTINUE
  303. }

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Magyar Ultimate hang kikapcs-bekapcs
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 21:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 23:40
Hozzászólások:283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
szerintem azt is megteheted, hogy plugins.ini-ben egy ";" jelet raksz a plugin neve elé és amíg az ottvan kikapcsolt állapotban lesz a plugin.
vagy játékon belűl is szüneteltetheted a plugint. :)

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Magyar Ultimate hang kikapcs-bekapcs
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 22:43 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Jajj... a játékon belül ki kapcsolni playerek....

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole